• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV): 03410000-7 Деревина (Деревина дров'яна непромислового використання хвойних порід)

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, будинок 154, смт. Чорнобай, Черкаська область, Україна, 19901. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду. Відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178.

Торги не відбулися

1 305 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 526.00 UAH
Період уточнення: 21.06.2023 23:16 - 26.06.2023 00:00
Відповідь надана

Поставка товару протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту отримання Постачальником заявки

Номер: 65dda238845242edbaf56b0c2eec3a32
Дата опублікування: 23.06.2023 12:59
Опис: Пунктом 5.1. Проекту договору передбачено, що Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника, розвантажується та складується Постачальником та за рахунок Постачальника, протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту отримання Постачальником заявки. Також, п. 5.1.1. передбачає, що поставка Товару за даним Договором здійснюються Постачальником партіями згідно заявки на Товар з 8-00 до 16-00 години крім вихідних та святкових днів. Просимо конкретизувати у проекті договорі наступні моменти: 1) Яким чином Замовник надає Постачальнику заявку (якщо усно, то телефоном? Якщо письмово, то на електронну адресу? Поштою? Як Постачальник підтверджує момент отримання заявки, від якого розпочинається відлік 24 годин? 2) Зважаючи на певну віддаленість адрес за якими буде здійснюватися поставка товару а також можливе розташування складу постачальника чи лісокористувача/тимчасового користувача, наявний військовий стан у країні, часті повітряні тривоги, 24 години є занадто коротким проміжком часу для реальної поставки товару від моменту отримання заявки. 3) Поставка протягом 24 годин також унеможливлюється в разі подання заявки у п’ятницю або святковий день, оскільки з незалежних від Постачальника причин, він не зможе поставити товар наступного дня (у вихідний день), а поставка день у день є ще більш проблематичною. 4) Звертаємо увагу що у 2022 році поставка цього ж товару за договором між Замовником і Постачальником КОМУНАЛЬНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОБАЙ-ЛІС" #31211587 (за процедурою UA-2022-07-21-002161-a) було передбачено період поставки протягом 48 годин, і кількість закладів була – п’ять, і після внесення змін, їх збільшено до семи. Оскільки у цій закупівлі десять адрес поставки, просимо внести відповідні зміни, передбачивши, 48 або навіть 72 години, для реального виконання умов договору. Крім того, привести у відповідність положення терміну поставки і неможливість поставки у вихідні дні, оскільки якщо заявка подається у п’ятницю, то жоден постачальник не зможе привезти товар у вихідний день так як це не передбачено Договором, і може призвести до порушення умов договору.
Відповідь: Доброго дня! Умови проєкту договору орієнтують майбутнього постачальника товару на те, що необхідно відразу реагувати на замовлення Замовника. Також, варто зазначити, що у п.п.5.1.1. проєкту договору "Поставка Товару за даним Договором здійснюються Постачальником партіями згідно заявки на Товар з 8-00 до 16-00 години КРІМ вихідних та святкових днів". Минулорічний договір з КЛП "Чорнобай-ліс" не має ніякого відношення до даної процедури закупівлі, вимог ТД та умов проєкту договору.
Дата відповіді: 26.06.2023 15:32
Відповідь надана

Щодо підтвердження наявності УСЬОГО об’єму товару

Номер: ede80143ac4c4bd48e9e036e866fc54e
Дата опублікування: 23.06.2023 11:56
Опис: 2) Учасник, який не є постійним чи тимчасовим лісокористувачем, підтверджує наявність УСЬОГО об'єму товару, що закуповується та його походження. Підтвердження наявності усього об’єму товару учасник, який не є постійним чи тимчасовим лісокористувачем підтверджує шляхом надання в складі тендерної пропозиції: інформації в довільній формі, де зазначає НАЯВНУ У НЬОГО кількість (об'єм) деревини дров’яної непромислового використання хвойних порід; - копії документів, які підтверджують набуття права власності (прийняття на баланс) на деревину з технічними характеристиками, які визначені у ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Повідомляємо, що вимога щодо підтвердження наявності ВСЬОГО об'єму товару, що закуповується є дискримінаційною, оскільки Учасники не зобов’язані закуповувати усі обсяги до закупівлі, у якій вони тільки планують брати участь, оскільки це є нерентабельним, крім того, зберігання великого обсягу товару також зумовить його здорожчання (для Замовника), і наявність усієї партії товару не є гарантією що саме цей товар буде поставлено Замовнику. Аналогічну думку висловлює і орган оскарження (АМКУ), зокрема: в рішенні № 7059 – р/пк-пз від 06.04.2021 р. Просимо привести у відповідність умови тендерної документації і видалити вимогу щодо надання (підтвердження) наявності «УСЬОГО об'єму товару». В разі невнесення змін до умов тендерної документації, будемо вимушені оскаржити умови тендерної документації, як такі, що дискримінують і штучно обмежують коло учасників, оскільки учасники, які не є постійним чи тимчасовим лісокористувачем перебувають у гірших умовах, ніж лісокористувач чи тимчасовий лісокористувач, для яких не передбачено вимоги про «наявність УСЬОГО об'єму товару, що закуповується».
Відповідь: Доброго дня шановний учасник. Замовник вважає повністю обґрунтованою дану вимогу, адже він виключає всі ризики стосовно несвоєчасного постачання товару або непостачання товару у заклади освіти, а це дитячі садки та школи, також відповідно він виключає ризик розірвання договору посеред опалювального сезону і подальших витікаючих звідси неприємних обставин.
Дата відповіді: 26.06.2023 15:39
Відповідь надана

Умови тендерної документації

Номер: 9a443e61de3648a2894a4ceb674bf89a
Дата опублікування: 23.06.2023 11:46
Опис: 1) Умовами тендерної документації передбачено, що у складі пропозицій надається Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий/отриманий не раніше МІСЯСНОГО СТРОКУ до дати подання тендерної пропозиції. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Повідомляємо, що Реєстр Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є у відкритому доступі - https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search і з нього можна отримати інформацію за допомогою електронного підпису. Аналогічну думку висловлює і орган оскарження (АМКУ), зокрема в рішенні № 7059 – р/пк-пз від 06.04.2021 р. «Cкаржник зазначає про дискримінаційну умову передбачену пп. 6. п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ Документації, а саме копії свідоцтва платника ПДВ (копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ); Скаржник наголошує, що інформація з реєстру платників податку на додану вартість находиться у відкритому доступі, а саме на відповідному веб-сайті Державної податкової служби України в мережі Інтернет за адресою https://https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv/. Замовник зазначає, що якщо один із вищезазначених документів чи форм звітностей не передбачений (необов’язковий) чи (або) не подається, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього такого документа з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, з копії свідоцтва платника ПДВ (копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ). Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи наведене, наведена вище умова Документація не узгоджується із вимогами Закону в цій частині. Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути невідповдіності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» Просимо привести у відповідність умови тендерної документації і видалити вимогу щодо надання «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий/отриманий не раніше МІСЯСНОГО СТРОКУ до дати подання тендерної пропозиції.», оскільки ця інформація є у вільному доступі.
Відповідь: 1.Замовник не вимагає у ТД копію свідоцтва платника ПДВ. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань необхідний для перевірки кінцевого бенефеціара щодо накладених/не накладених на нього санкцій. Через безкоштовний запит на сайті Мін'юсту не завжди можливо отримати дану інформацію (можливо із-за того, що юридична особа не подала такі відомості, але то вже інше питання). Тому, Замовник вважає, що дана вимога повністю обґрунтована та не складна до виконання учасникам закупівлі.
Дата відповіді: 26.06.2023 15:54