-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони
Завершена
192 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 100.00 UAH
Період уточнення:
21.06.2023 17:18 - 05.07.2023 00:00
Відповідь надана
ціна закупівлі
Номер:
b2ac98da95b84a2abe5ad2a3643e8b86
Дата опублікування:
04.07.2023 15:02
Опис:
Шановний Замовнику уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації ми дійшли висновку, що не маємо можливості прийняти участь в закупівлі, як потенційний учасник в зв’язку з тим, що за умови діючого законодавства не спроможні будемо нести податкове навантаження, як суб’єкт господарської діяльності з наявною формою оподаткування. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі заборонено. Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» з 1 січня 2023 року мінімальну заробітну плату в погодинному розмірі встановлено- 40,46 гривні. Мінімальна заробітна плата — це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Оплата праці на рівні МЗП допустима тільки для простої некваліфікованої праці, то на такому рівні її встановлюють для професій, передбачених р. 9 "Найпростіші професії" Класифікатора професій. оплата праці на рівні МЗП працівникам інших професій, передбачених розділами 1 – 8 Класифікатора професій, є порушенням законодавства про працю, а саме ст. 96 КЗпП. Враховуючи вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яким визначено примірна методика та етапи визначення вартості закупівлі, одним з яких є – аналіз ринку послуг чи товарів, що закуповуються Замовником, просимо переглянути відповідність об’єм послуг, що закуповуються до оголошеної вартості закупівлі з метою надання можливості участі в закупівлі учасникам усіх форм оподаткування господарської діяльності.
Відповідь:
Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію прописана у розділі 5 пункту 1 тендерної документації.
Дата відповіді:
06.07.2023 09:45
Відповідь надана
цінова пропозиція
Номер:
c6e98ca08cc54cbfba6eb96a7c1281b2
Дата опублікування:
03.07.2023 12:31
Опис:
Шановний Замовнику Ви надали не коректну відповідь питання поставлене попередньо стосується іншої проблеми. Просимо надати своє розяснення щодо того чи буде вами ввжажати недолдіком не дотримання вимог трудового законодавства, нормативних та розпорядчих документів Міністерства соціальної політики України, щодо забезпечення гідного рівня заробітної плати охоронників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до норм чинного законодавства України)
Відповідь:
Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію прописана у розділі 5 пункту 1 тендерної документації.
Дата відповіді:
03.07.2023 18:13
Відповідь надана
цінова пропозиція
Номер:
f311af6f85374c2cb6dc342ab3556693
Дата опублікування:
03.07.2023 11:03
Опис:
Шановний Замовнику для визначення нормативної чисельності охоронників для забезпечення надання послуг охорони об’єкту, просимо роз’яснити положення абзацу 12, пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» - Учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару/послуг/робіт даного виду. Чи буде вважатися Вами порушенням вимог тендерної документації не дотримання вимог трудового законодавства, нормативних та розпорядчих документів Міністерства соціальної політики України, щодо забезпечення гідного рівня заробітної плати охоронників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до норм чинного законодавства України) та забезпечення виконання в повному обсязі вимог законодавства України щодо додаткового захисту, оплати праці охоронників (доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов'язані з виконанням виробничих завдань і функцій.
Відповідь:
Участник самостійно визначає чисельність охоронників виходячи із закупівлі і кількості годин надання послуг.
Дата відповіді:
03.07.2023 11:35
Відповідь надана
Додаток № 5
Номер:
d882ca8a8d9f4c7286d7b5e827cdf930
Дата опублікування:
23.06.2023 09:38
Опис:
Шановний Замовник! В Додатку № 5 до тендерної документації, а саме в графі "Загальна ціна пропозиції" міститься інформація, що така ціна повинна включати "з урахуванням витрат на транспортування та вантажно-розвантажувальні роботи та складання меблів", що саме Ви маєте на увазі? Про які роботи йдеться мова, якщо Ви закуповуєте "охоронні послуги"? Приведіть будь-ласка документація у відповідність до Закону. Дякую
Відповідь:
У додатку 5 тендерної документації внесено зміни в графі Загальна ціна пропозиції" міститься інформація, що така ціна повинна включати "з урахуванням витрат на транспортування та вантажно-розвантажувальні роботи та складання меблів", яка викладена в новій редакції.
Дата відповіді:
03.07.2023 11:29
Відповідь надана
Системи відеонагляду
Номер:
5d8c684b150541b8ba1c2d457d3588b7
Дата опублікування:
22.06.2023 12:09
Опис:
Шановний Замовник! Для виконання вимог встановлених пунктом 1.2. Додатку 3 до тендерної документації, а саме: "обслуговування системи відео нагляду встановленої на об’єкті охорони. В разі збою в роботі системи учасник гарантує відновлення її працездатності в найкоротші терміни за власний рахунок Учасника (на підтвердження надати в складі пропозиції гарантійний лист)" потенційний учасник повинен знати, які саме системи відео-нагляду, їх кількість встановлена на обєкті, оскільки якщо Ви покладаєте на охоронну компанію витрати повязані з їх відновлення, то учасник повинен закладати можливі витрати, які можуть бути на це повязані. У зв'язку з вищезазначеним, просимо надати вичерпну інформацію про ситеми відеонагляду встановлені на об'єкті.
Відповідь:
Обслуговування системи відео нагляду встановленої на об’єкті охорони, разі збою в роботі системи або поломки буде обслуговуваться за окремим Договором.
Дата відповіді:
03.07.2023 11:26
Відповідь надана
Відсутність тендерної документації
Номер:
5bb0de1c05d6400f94a43d9752ad3a03
Дата опублікування:
22.06.2023 12:01
Опис:
Шановний Замовник! Вами прикрівлено в якості документів до закупівлії 8 файлів, 6 з яких є додатками до Тендерної документації, тоді як 2 файли "Тендерна документація" в модифікації від 21.06.2023 року 17.42 є порожніми і не містять жодної інформації. Просимо завантажити у владання тендерну документацію до закупівлі. Дякуємо
Відповідь:
Тендерна документація завантажено по новову у зв'язку із внесенням змін до неї.
Дата відповіді:
03.07.2023 11:22
Відповідь надана
кількість годин охорони
Номер:
18b5875185bb4930848c72df424fae2e
Дата опублікування:
22.06.2023 11:17
Опис:
Шановний Замовнику в п. 8.2 проєкту Договору, додаток 6 до тендерної документації вказно, що строк його дії до 31 грудня 2023 року , а в Додатку 3 до Договору вказано кількість годин охорони 2 928 год. Для коректної підготовки тендерної пропозиції вкажіть очікувану кількість годин охорони по закупівлі.
Відповідь:
Орієнтовна кількість годин в Додатку 3 до договору становить 3864 години.. Кількість годин може змінюватись в залежності від підписання Договору.
Дата відповіді:
03.07.2023 11:21
Відповідь надана
вимоги
Номер:
df2006c3fae246e199c3cf63bb6cabe0
Дата опублікування:
22.06.2023 10:35
Опис:
Шановний Замонвику в п.п.1.1.4 пункту 1 (Послуги з охорони адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 38), додатку 3 до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі: Послуги з охорони за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 –79710000-4 «Охоронні послуги», встановлена вимога до учасників - Надавати на вимогу Замовника інформацію про використання робочого часу працівниками Об’єкту, розясніть будь-ласка, що це значить, вести табель робочого часу працівників Замовника?
Відповідь:
Питиання надання інформації провикористання робочого часу працівниками Об'єкту вилучено з Додатку 3.
Дата відповіді:
03.07.2023 10:57
Відповідь надана
документація
Номер:
a4dc2372184b475faf0ed5a8eff3ef7f
Дата опублікування:
21.06.2023 19:24
Опис:
Шановний Замовнику завантажте тендерну документацію
Відповідь:
Тендерна документацыя завантажена 21.06.2023 о 17-18
Дата відповіді:
22.06.2023 10:15