• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах): сіль кам’яна з антизлежувачем для посипання доріг, сорт вищий, крупність 3, без пакування

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

40 499 175.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 404 991.76 UAH
Період уточнення: 21.06.2023 16:32 - 26.07.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 7ded4b46e0484e9fad4bb4cef677bb18
Дата опублікування: 30.06.2023 15:24
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику!згідно вимог п. 3 Додатку 2 ТД, на підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати "згідно вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 № 1198, з метою підтвердження фінансової спроможності учасник закупівлі надає у складі тендерної пропозиції оригінал довідки, видану не раніше дати оголошення закупівлі, з обслуговуючого банку про наявність обігових коштів в розмірі не менше 4 049 917,56 грн.". Зазначена постанова стосується питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” в умовах дії встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та не стосується підтвердження фінансової спроможності Учасника торгів. Згідно п.4 ч.2 ст 16 Закону України "Про публічні закупівлі" наявність фінансової спроможності - підтверджується фінансовою звітністю, а не наявністю коштів на рахунку потенційного учасника. Данна вимога є дискримінаційною і сутєво обмежує коло учасників. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вищезазначеної позиції притримується постійно діюча адміністративна колегія Антимогопольного Комітету України. Додаємо номер рішення АМКУ щодо визнання зазначених аналогічних вимог замовника дискримінаційними №18835 -р/пк-пз від 17.08.2021. Просимо Замовникаприйняти відповідні заходи щодо приведення Тендерної документації у відповідність до Законодавства України. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, шановний потенційний учасник, на Вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог по закупівлі: «Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах): сіль кам’яна з антизлежувачем для посипання доріг, сорт вищий, крупність 3, без пакування» повідомляємо наступне: Згідно вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель для загального доступу. Відповідно до абз. 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки та важливості предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону з врахуванням воєнного стану в Україні та з дотриманням законодавства в цілому. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; наявність фінансової спроможності. Даний предмет закупівлі є важливим для замовника, оскільки закупляються важливі для міста у зимовий період під час воєнного стану протиожеледні матеріали. П.10. «Вартість товару» Додатку 4 Технічна специфікація передбачено, що вартість Включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження, страхування та послуги навантаження і розвантаження на кінцевій станції та інші витрати, сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, тощо. Постачальник має відпустити не менше 10% від загального об’єму закупівлі Товару за ціною аукціону, за результатами якого Постачальник визнаний Переможцем тендеру. Саме з метою забезпечення та перевірки цих вимог, укладення договору з надійним постачальником який реально виконає свої зобов`язання у разі перемозі в торгах, Замовником у п.3.Додатку 2 Документації встановлена вимога: Наявність фінансової спроможності: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник в складі тендерної пропозиції надає, а саме: згідно вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 № 1198, з метою підтвердження фінансової спроможності учасник закупівлі надає у складі тендерної пропозиції оригінал довідки, видану не раніше дати оголошення закупівлі, з обслуговуючого банку про наявність обігових коштів в розмірі не менше 4 049 917,56 грн. Сума 4 049 917,56 грн. становить лише 10% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Таким чином жодних дискримінаційних вимог документація не містить. З огляду на вищевикладене вимога підлягає відхиленню.
Дата відповіді: 04.07.2023 16:11
Відповідь надана

Дискриминація учасників

Номер: e30110308dbb442db2f7cf014e305819
Дата опублікування: 25.06.2023 22:29
Опис: Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з Тендерною документацією наше підприємство виявило в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: Згідно наказу №28 від 01.02.2005р. Держспоживстандарту є перелік товарів обов’язкових до сертифікації на території України. Сіль кам’яна та сіль технічна не входить до переліку товарів, які повинні обов’язково сертифікуватися на території України. Виходячи з цього пункти в Тендерній документації, що зобов’язують Учасникам надати сертифікати акредитованої лабораторії дискредитують багатьох інших учасників через те, що сіль добровольно здається в лабораторії перевіряється на показники відповідно до ДСТУ. Не всі лаболаторії є акредитованими, тому лабролаторія яка не має акредитацію, але зробила дослідження зразків Солі кам’яної не підходить для Замовника, що є дискримінаційним. Враховуючи стислі терміни проведення закупівлі (оголошення-21.06.23, а подання пропозицій-29.06.23, з яких 2 дні-вихідні) - нові лабораторні дослідження неможливо провести в такі терміни, тому що акредитовані лабораторії досліджують в середньому від 10-14 робочих днів (не враховуючи вихідні). Тому,вважаємо даний пункт дискримінаційним для потенційного учасника закупівлі. Просимо Вас виключити даний пункт або збільшити терміни проведення даної закупівлі для проведення відповідних досліджень. Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і нас. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси нас як Учасника пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наше підприємство є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ми не можемо прийняти участь у закупівлі. Просимо прийняти відповідні заходи щодо приведення Тендерної документації у відповідність до Законодавства України. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Під час ознайомлення з тендерною документацією Вами було зроблено невірне трактування вимог до закупівлі: 1. Згідно п. 6 додатку 4 Замовником чітко визначене наступне: Якість товару, що поставлятиметься повинна відповідати умовам п.4.2.1 табл. 1 ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови», а також має засвідчуватись документом підтверджуючим якість товару, а саме: сертифікатом відповідності з протоколом випробувань та/або декларацією про відповідність або паспортом виробника, які подаються у складі тендерної пропозиції Учасника. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Тобто, Замовником не вимагається документ, що підтверджує акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару (учасником) та органу з проведення дослідження, а вимагається 1 з 2х документів, або Сертифікат відповідності на товар, або довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. 2. Замовником вимагається Сертифікат радіаційної безпеки продукту, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою або їх копії. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару (учасником) та органу з проведення дослідження. Даний сертифікат підтверджує ГН 6.6.1.1-130-2006 «Державні гігієнічні нормативи Допустимі рівні вмісту радіонуклідів 137Cs та 90Sr у продуктах харчування та питній воді». Оскільки товар буде використовуватися для посипання доріг в зимовий період в місті і буде взаємодіяти з людьми та довколишньою природою, продукція не має містити елементів що можуть зашкодити життю і здоров’ю людини та навколишньому середовищу. Даний сертифікат може видати тільки акредитований орган з проведення досліджень у визначеній галузі, оскільки наявність акредитації свідчить про те, що органом з оцінки який проводив випробування має необхідне обладнання, реактиви та здійснює випробування за встановленою законодавством України методологію та несе відповідальність за достовірність випробувань. Орган з оцінки який немає відповідної акредитації не може підтвердити коректність проведених випробувань та нести відповідальність за достовірність наданої інформації.
Дата відповіді: 26.06.2023 15:37
Відповідь надана

Пакування для Товару

Номер: 7487c361426340709d6ff109e70b4b47
Дата опублікування: 22.06.2023 12:05
Опис: Доброго дня! Чи можливе постачання предмету закупівлі у біг-бегах?
Відповідь: Добрий день, ні не можливо, лише насипом без пакування
Дата відповіді: 22.06.2023 14:30