-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт мосту через р. Куп'єваха на км 80+419 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків-Охтирка у Харківській області (з розробкою проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт мосту через р. Куп'єваха на км 80+419 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків-Охтирка у Харківській області (з розробкою проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Торги не відбулися
10 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 000.00 UAH
Період уточнення:
23.02.2018 14:33 - 16.03.2018 08:00
Відповідь надана
Про відповідність умов акупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013
Номер:
502502be18c54de09da16add85b1ab87
Дата опублікування:
12.03.2018 11:01
Опис:
П.3.6. Проекту Договору про закупівлю послуг за державні кошти визначено: Вартість виконання ремонтно-будівельних послуг визначається відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 "Правила визначення вартості будівництва", СОУ.
п.5.1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 встановлено: «Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.» Тому ні Замовник, ані Підрядник не вправі на сьогоднішній день(до розроблення проектно-кошторисної документації), без наявної проектно-кошторисної документації визначати вартість будівництва. А ви пропонуєте визначити Підряднику вартість виконання ремонтно-будівельних робіт на підставі даних обстеження мосту, які проведені у 2012 році і додаткового огляду, обміру та фіксації дефектів (якими кваліфікованими фахівцями?) та визнання мосту аварійним(!). Чому умови закупівлі не відповідають ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013?
Відповідь:
Служба автомобільних доріг у Харківській області при розробці тендерної документації для розрахунку ціни тендерної пропозиції поточного ремонту моста через р. Куп'єваха на км 80+419 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків-Охтирка, керуючись п.6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 надала відомість обсягів робіт (Додаток № 4), що закуповуються замовником.
Враховуючі відповідь надану 01.03.2018р. з доповненням 13.03.2018р. та керуючись державними стандартами України, галузевими нормативами та нормативними документами, прийнятими відповідно до законодавства на момент проведення процедури можливо визначити ціну тендерної пропозиції по поточному ремонту моста через р. Куп'єваха на км 80+419 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків-Охтирка.
Служба автомобільних доріг у Харківській області, як Замовник, пропонує підряднику виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника закупівлі на підставі відомості обсягів робіт, що закуповується. Відомість обсягу робіт (будівельних монтажних і спеціальних робіт) складена кваліфікованими представниками Замовника відповідно до результатів обстеження мосту, які проведені у 2012 році, кафедрою мостів, конструкцій та будівельної механіки Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, а також додаткових оглядів, обмір та фіксації дефектів, відхилень від якості, форми, фактичних розмірів елементів та конструкцій від вимог будівельних норм та стандартів виявленими тими ж самими кваліфікованими представниками Замовника в процесі експлуатації.
Тому умови закупівлі відповідають ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Дата відповіді:
14.03.2018 08:17
Відповідь надана
ВІдповіді на попереднє питання не надано
Номер:
4ec62e1cda8341a5bd0ab0fc7e68d115
Дата опублікування:
07.03.2018 15:11
Опис:
На запитання "Щодо стадії проектування" Ви відповіли, що поточний середній ремонт виконується відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт».
Але питання ставилось: Відповідно до якого нормативного документу в завданні на розробку проектно-кошторисної документації (Додаток 4 до Тендерної документації) визначено Стадійність проектування - Проектно-кошторисна документація?
З Вашої відповіді зрозуміло, що поточний середній ремонт виконується відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, АЛЕ ВИЗНАЧІТЬ БУДЬ-ЛАСКА ПРАВИЛЬНО СТАДІЮ ПРОЕКТУВАННЯ в завданні на розробку проектно-кошторисної документації. Підказка – вичерпний перелік можливих стадій проектування в Україні наведений в п.3.23 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» і визначається відповідно до п.11.2. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011р. № 45.
Відповідь:
У своєму листі від 01.03.2018р. Служба автомобільних доріг у Харківській області чітко надала відповідь що, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт», який погоджено Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18 серпня 2011р № 24-12/7/38-9240, застосовується для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно – будівельних робіт, які повинні виконуватися на дорогах загального користування.
Так розділ 6. ГБН надає перелік Робіт з поточного ремонту.
У розділі 6, п.6.1 визначено, що поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту, матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень.
Розділ 6.3.6 Проектні, науково-дослідні та інші супутні роботи передбачає саме – розробку проектно-кошторисної документації.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що під час розробки тендерної документації з поточного ремонту мосту через р. Куп'єваха на км 80+419 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків-Охтирка, Служба автомобільних доріг у Харківській області визначалась за термінологію, як це зазначено у Наказі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454 (п.2), відповідно до галузевих будівель ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт».
Посилання (підказка) у Вашому листі, стосовно термінології визначення стадії проектування, на ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» не є коректне, так як «ці норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель споруд будь якого призначення» і не мають ніякого відношення до поточного ремонту автомобільних доріг загального користування.
Згідно з викладеним вище, Служба автомобільних доріг у Харківській області при визначенні термінології керується галузевими будівельними нормами та нормативними документами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
Дата відповіді:
13.03.2018 09:21
Відповідь надана
Щодо стадії проектування
Номер:
ce09a453a6274767a16fcd7de5c90ecd
Дата опублікування:
28.02.2018 12:07
Опис:
Відповідно до якого нормативного документу в завданні на розробку проектно-кошторисної документації (Додаток 4 до Тендерної документації) визначено Стадійність проектування - Проектно-кошторисна документація?
Відповідь:
На Ваше запитання від 28.02.2018р Служба автомобільних доріг у Харківській області повідомляє наступне:
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт», який погоджено Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18 серпня 2011р № 24-12/7/38-9240, застосовується для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватися на дорогах загального користування. У розділі 6, п.6.1 визначено, що поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту, матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень.
Дата відповіді:
01.03.2018 16:29
Відповідь надана
Щодо об'ємів робіт і нонсенс виконання трьох видів робіт в одному договорі
Номер:
292a889a44924f26bbf6533a69e2d32b
Дата опублікування:
28.02.2018 12:07
Опис:
Тендерною документацією на закупівлю ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт мосту через р. Куп'єваха на км 80+419 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків-Охтирка у Харківській області (з розробкою проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) передбачено розроблення проектно-кошторисної документації, виконання експертизи кошторисної частини проектно-кошторисної документації і виконання будівельно-монтажних робіт з поточного середнього ремонту, що входить до проекту ОДНОГО договору. В Додатку 4 зазначеної Тендерної документації наявне ЗАВДАННЯ на розробку проектно-кошторисної документації і Відомість об'ємів будівельних монтажних і спеціальних робіт.
Враховуючи, що об'єми будівельних робіт визначаються на підставі виконаних комплексних інженерно-геодезичних вишукувань (п.10 Завдання на розробку проектно-кошторисної документації), поточного обстеження мосту, розроблення проектно-кошторисної документації і проходження (перевірки її) державної експертизи (враховуючи джерело фінансування - кошти державного бюджету), ЗВІДКИ ВЗЯЛИСЯ ОБ’ЄМИ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ? І які можуть бути приблизні розрахунки витрат бюджетних коштів без проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний звіт державної експертизи?
Це питання з Вашою відповіддю буде продубльовано в розділ Dozorro
Відповідь:
На Ваше запитання від 28.02.2018р Служба автомобільних доріг у Харківській області повідомляє наступне:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється відповідно до Річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Складовою частиною Річного плану закупівель є Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі, таким чином на стадії розробки Тендерної документації для розрахунку очікуваної (приблизної) вартості робіт, потрібно визначити обсяги ремонтно-будівельних і спеціальних робіт.
Відомість об'ємів будівельних монтажних і спеціальних робіт визначена відповідно до результатів обстеження мосту, які проведені у 2012 році, кафедрою мостів, конструкцій та будівельної механіки Харківського національного автомобільно-дорожнього університету (п.2 Завдання ). Крім того службою замовника проведено додатковий огляд, обмір та фіксація дефектів, відхилень від якості, форми, фактичних розмірів елементів та конструкцій від вимог будівельних норм та стандартів.
При розробці тендерної документації Замовник врахувавши те що міст через р.Куп'єваха на км 80+419 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків-Охтирка у Харківській області на теперішній час перебуває у аварійному стані визначив потребу проведення додаткових комплексних інженерно-геодезичні вишукувань в необхідному обсязі для прийняття проектних рішень, але при цьому обов’язково врахувати матеріали обстеження минулих років (п.10 Завдання на розробку ПКД).
При складанні тендерної документації Замовник керувався положеннями Цивільного та Господарського кодексів, Законом України «Про публічні закупівлі», Загальними умовами укладання та виконання договорів підряду у капітальному будівництві (постанова Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668), відомчими стандартами, іншими законодавчими та нормативними документами з будівництва. Так, для визначення ціни (вартості виконання підрядних робіт) Замовник керувався Ст. 843 «Ціна робіт» Цивільного кодексу, п. 1. «Ціна робіт у договорі підроду можу бути визначена у кошторисі », п.2 Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим; Ст. 321 «Розрахунки за договором підряду на капітальне будівництво» Господарського кодексу, п.2 «Вартість робіт за договором підряду (компенсація витрат підрядника та належна йому винагорода) може визначатись складанням приблизного або твердого кошторису»; постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (загальна частина п.3 абз.9) кошторис - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна. Кошторисна вартість будівництва може визначатися у приблизному або твердому кошторисі.
У зв’язку з тим що міст через р. Куп'єваха на км 80+419 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків-Охтирка знаходиться у аварійному стані для прискорення терміну початку ремонтних робіт Замовник при розробці договірної документації врахував роз’яснення надані у Збірнику офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» (№5, травень 2016р. сторінки 53-66 ) та пропонував договір підряду на виконання проектних та будівельних робіт (стор.54 абз. 5).
Враховуючі, те що ремонтні роботи виконуються за бюджетні кошти, Замовник чітко визначає у тендерній документації наступні моменти:
• Договірна ціна визначається відповідно до державних будівельних норм (Додаток 5, п.3.2);
• Експертиза є завершальним етапом розроблення проектно-кошторисної документації на поточний ремонт. Експертний звіт (позитивний) визначає якість проектно-кошторисної документації. (Додаток 5, п.2.4);
• Динамічна договірна ціна (вартість послуг за цим Договором), підлягає уточненню виходячи з вартості послуг підтверджених позитивним експертним звітом, щодо проектно-кошторисної документації; в міру надання послуг (Додаток 5, п.3.3);
• Остаточний розрахунок у розмірі 30% від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником висновку експертної організації, що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі (Додаток 5, п.4.7);
• У випадках зайвого пред'явлення Замовнику витрат, не підтверджених документально, що привело або може привести до необґрунтованого завищення вартості наданих послуг, Підрядник відшкодовує Замовнику збитки в повному обсязі. (Додаток 5, п.7.3.7 абз.2);
• Підрядник не пізніше дати укладання Договору, надає Замовнику забезпечення виконання Договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії на суму 0,5 відсотка від вартості Договору. (Додаток 5, п.8.1);
• Істотні умови Договору не можуть бути змінені до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань, крім випадків:
• зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
• узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг);
• прийняття нових законодавчих і нормативних актів, що впливають на вартість послуг;
• зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок (Додаток 5, п.14.10).
Згідно з викладеним вище, Замовник, Служба автомобільних доріг у Харківській області при проведенні процедури закупівлі з поточного ремонту міста через р. Куп'єваха на км 80+419 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-46 Харків-Охтирка у Харківській області діє відповідно до законодавчої та нормативної бази України.
Дата відповіді:
01.03.2018 16:31