-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Заходи з усунення аварій в житловому фонді шляхом проведення капітального ремонту з відновленням пошкодженої частини багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська обл., Бучанський район, смт. Макарів, вул. Проектна, 10 (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
63 354 904.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 316 774.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 316 774.53 UAH
Період уточнення:
20.06.2023 20:04 - 05.07.2023 00:00
Відповідь надана
Витяг податкова
Номер:
5b9e4986c7264d54bb5e82796d405780
Дата опублікування:
01.07.2023 23:34
Опис:
Додатком 7 до тендерної документації передбачено надання учасниками процедури закупівлі Витягу з Державної податкової служби України про відсутність Учасника процедури закупівлі у переліку ризикових платників податків (з можливістю його перевірки). Якщо потенційного учасника внесено до переліку ризикових платників податку, то такий учасник отримує відповідне повідомлення від податкової служби, відповідно, якщо таке повідомлення не надходило - учасник не відноситься до переліку ризикових платників податку. Зважаючи на військовий стан, отримання відповідної інформації від Податкової служби на підставі письмового звернення займе місяць часу, що унеможливлює подачу відповідного документа у складі тендерної пропозиції зважаючи на терміни подачі документів. Якщо вищезазначена інформація міститься у реєстрах доступ до яких є вільним, Замовник має змогу самостійно перевірити достовірність даних, та не зобов'язаний вимагати від учасників будь-яких підтверджуючих документів. Просимо внести зміни до тендерної документації зазаначивши, що для підтвердження відсутності Учасника процедури закупівлі у переліку ризикових платників податку, учасники мають надати довідку/гарантійний лист із зазначенням відповідної інформації, оскільки учасники несуть повну відповідальність за достовірність наданої інформації у складі тендерної пропозиції.
Відповідь:
Шановний Учаснику, просимо звернути увагу, що дотримання встановленої в тендерній документації вимоги не обов’язково потребує отримання паперового документу за результатом звернення до органів ДПС, адже умовами тендерної документації серед іншого передбачено можливість надання документів у формі електронних документів. Окрім того звертаємо увагу, що дані реєстри не є відкритими, тому Замовник не може отримати необхідного підтвердження самостійно.
Дата відповіді:
03.07.2023 18:31
Відповідь надана
Порушення державних будівельних норм при складанні технічного опису предмету закупівлі
Номер:
d9e9faa6dc814e94b5e4e9ac41d73426
Дата опублікування:
01.07.2023 23:16
Опис:
Замовником будівництва як технічний опис предмету закупівлі надана проектна документація стадії проектування РП (робочий проект).
Згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» п. 4.6.3 При капітальному ремонті об’єктів допускається здійснювати проектування в одну стадію – РП. Згідно п 8.1. даного ДБН стадія РП розробляється тільки для технічно нескладних об'єктів, а також об'єктів із застосуванням проектів (проектних рішень) повторного використання на підставі вихідних даних та схваленої при двостадійному проектуванні попередньої стадії.
Оскільки у відповідності до технічного завдання Замовника, об’єкт відноситься до:
- класу наслідків СС2 (середній рівень),
- проектування виконувалось у одну стадію,
- роботи з капітального ремонту даного об’єкта є технічно складними, потребують проведення підготовчих робіт, передбачають демонтаж аварійних конструкцій, підсилення несучих конструкцій, зміну навантажень на фундаменти за рахунок приведення об’єкта до усіх вимог будівельних норм та стандартів, чинних на час передачі документації у виробництво.
У відповідності до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» така документація повинна бути розроблення у схемою двостадійного проектування П + Р та мати деталізацією яка має бути доведені до необхідної кількості та рівня для можливості виконання будівельних робіт та можливості складання фактичного кошторису. Беручи до уваги використання бюджетних коштів та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 про «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Просимо обґрунтувати надання технічного опису предмету закупівлі у формі робочого проекту стадії РП без проведення експертизи за напрямками - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Відповідь:
Відповідно до п.3 про затвердження порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи від 11.05.2011 N 560 Під час дії воєнного стану розроблення проектів будівництва з капітального ремонту об’єктів (незалежно від класу наслідків (відповідальності), пошкоджених в результаті воєнних дій, допускається здійснювати у складі дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації на підставі звіту за результатами обстеження, розробленого відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 33, ст. 1045). Зазначений звіт повинен містити висновок про технічний стан об’єкта, відомість пошкоджених (зруйнованих) конструкцій, інженерних систем (із зазначенням ступеня та обсягів пошкоджень, їх технічного стану), а також рекомендовані заходи з відновлення експлуатаційної придатності об’єкта. Рішення щодо обсягу проектної документації (щодо можливості розроблення проекту будівництва у складі дефектного акта, пояснювальної записки та кошторисної документації) приймається головним архітектором проекту та/або головним інженером проекту за погодженням із замовником, що зазначається у завданні на проектування. Додатково зазначаємо, що Служба відновлення у Київській області оприлюднила всю наявну проектну документацію, розроблену на замовлення органів місцевого самоврядування
Дата відповіді:
03.07.2023 18:38
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
9d5d712c5b7d4c95bb7634d3d929b9ef
Дата опублікування:
01.07.2023 22:05
Опис:
Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, а саме щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (Додаток 1 до тендерної документації), де замовником зазаначено наявність працівників яких саме спеціальностей та в якій кількості мають підтвердити учасники закупівлі. За аналітикою, дана вимога увійшла в топ 9 типових дискримінаційних вимог за результатами оскарження антимонопольного комітету України. Відповідно до практики оскаржень в антимонопольному комітеті, учаснику на підтвердження дотримання вимог статті 16 достатньо підтвердити наявність працівників для задоволення потреб замовника, проте в меншій кількості та не тієї кваліфікації яку вимагає замовник. Вимоги про підтвердження конкретної кількості працівників зазначеної кваліфікації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо вжити заходів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
У вимогах тендерної документації документальне підтвердження наявності працівників стосується тільки ІТР, всі інші працівники передбачені у мінімальній кількості для виконання робіт по відповідному об’єкту робітничих професій, учасник подає тільки довідку
Дата відповіді:
03.07.2023 19:18
Відповідь надана
Матеріали технічного обстеження будівлі
Номер:
fb3a5e60187c4bf496fd9d04f955e15b
Дата опублікування:
01.07.2023 21:32
Опис:
Оскільки проектна документація не містить інформації про фактичний стан будівлі, прогрес руйнування та даних про необхідність та строки проведення наступного технічного обстеження.
З метою правильної оцінки умов будівництва просимо долучити до технічної документації закупівлі матеріали обстеження будівлі на які посилається проектна документація та на підставі яких вона була розроблена.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до кошторисних норм України абзацом 3 пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, визначено: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін затверджену проектну документацію.». З огляду на зазначене, Замовником на виконання ч. 3 п. 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, Замовником надано всю необхідну інформацію
Дата відповіді:
03.07.2023 19:21
Відповідь надана
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель та містобудування
Номер:
7fb1124124f74fa5b0de9bb8399273aa
Дата опублікування:
01.07.2023 21:15
Опис:
Розглянувши проектну документацію розроблену Товариством з обмеженою відповідальністю «І.Б.К. Девелопмент», яка є додатком до даної закупівлю, а саме:
- ТОМ1 Пояснювальної записка (№39/1503-ПЗ);
- ТОМ 3 Водопостачання та каналізація (№39/1503-ВК);
- ТОМ 3 Опалення та вентиляція (№39/1503-ОВ);
- ТОМ 7 Газопостачання внутрішнє (№39/1503-ГПВ);
- Відомість обсягів робіт (Відомість обсягів Проектна 10 Макарів.xls);
- Кошторисна документація (Проектна 10 на тендер.ims).
Повідомляємо, що всі вище зазначені розділи проекту містять інформацію яка відрізняється одна від одного та суперечить інформації викладеній у розділі Відомість обсягів робіт (Відомість обсягів Проектна 10 Макарів.xls), наприклад:
1. ТОМ1 Пояснювальної записка (№39/1503-ПЗ) у розділі 9.2 зазначає - Джерело теплової енергії - малометражні газові котли із закритою камерою спалювання , N=12 кВт , які встановлюються в кухнях квартир.
ТОМ 3 Водопостачання та каналізація (№39/1503-ВК) у розділі Загальні вказівки зазначене - Джерело теплової енергії – парапетні газові котли АОГВ 5СН, N=5 кВт , які встановлюються в кухнях квартир.
ТОМ 7 Газопостачання внутрішнє (№39/1503-ГПВ) у розділі специфікація зазначена необхідність закупівлі Котел побутовий газовий . N =12кВт,
Відомість обсягів робіт (Відомість обсягів Проектна 10 Макарів.xls), що є основним документом для формування ціни пропозиції не відповідає жодному розділу проекту та передбачає монтаж та закупівлю котлів потужністю , N=6 кВт.
2. ТОМ 3 Опалення та вентиляція (№39/1503-ОВ) не має жодної специфікації, що суперечить вимогам ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «Основні вимоги до проектної та робочої документації», ДСТУ Б А.2.4-10:2009 «Правила виконання специфікацій обладнання та матеріалів.
3. В проектній документації не має жодного креслення або вузла, що вказую на необхідність та правильність побудови системи відведення димових газів необхідність якої обумовлена вказівками розділу Газопостачання внутрішнє (№39/1503-ГПВ) та підтверджується наявністю даних робіт у Відомість обсягів робіт (Відомість обсягів Проектна 10 Макарів.xls).
4. ТОМ1 Пояснювальної записка (№39/1503-ПЗ) у розділі 9.1 зазначає - Гаряче водопостачання будинку здійснюється від запроектованих бойлерів електричних, які встановлені на кухнях. Відомість обсягів робіт (Відомість обсягів Проектна 10 Макарів.xls) передбачає закупівлю та монтаж бойлерів електричних 100 л мінімальна можлива потужність яких складає 3 кВт.
Натомість у розділі 9.3 ПЗ зазначено - Квартири - 60 шт (згідно ДБН В.2.5-23:2010 відносяться до 1-го виду, жителі І-го рівня електрифікації (квартири з плитами на природному газі) з однаковим питомим навантаженням, яке згідно табл.3.1 становить 1,14 кВт/квартиру. Розрахункова потужність будинку в цілому - 74,4 кВт.
Така потужність будинку не забезпечує можливість навіть 25 % бойлерів не зважаючи на потреби інших споживачів.
Розрахункова потужність будинку в цілому вказана у розділі ЕТР відрізняється ві розділу ПЗ та складає - 80 кВт.
5. У розрахунках розділі ЕТР (№39/1503-ЕТР) не передбачено наявності таких споживачів як бойлери об’ємом 100 л.
6. Розділі проекту ЕТР та розділ ПЗ передбачають неперервний контроль довибухонебезпечних концентрацій газу з виведенням звукового і світлового сигналів в місця перебування людей. Натомість відомість обсягів робіт (Відомість обсягів Проектна 10 Макарів.xls) та кошторисна документація (Проектна 10 на тендер.ims) не містить жодної інформації про необхідність придбання та монтажу такої системи!
7. Об’єм вогнезахисних робіт зазначений у відомості обсягів робіт (Відомість обсягів Проектна 10 Макарів.xls) та кошторисній документації (Проектна 10 на тендер.ims) не відповідає розділу проекту ВО (39/1503-ВО) та занижений у 10 разів.
Згідно відомості обсягів робіт загальна витрата вогнезахисного складу 16.5 кг. Згідно розділу ВО витрата вогнезахисного складу 117,75 кг.
Даний список вказує на найбільш зрозумілі помилки для широкого загалу людей та може буте продовжений до безкінечності!
Зважаючи на значну кількість помилок, розбіжностей та відсутності суттєвої кількості інформації у кошторисній документації, порушень у сфері містобудування, державних будівельних норм та стандартів України. Керуючись законом України “Про регулювання містобудівної діяльності” вважаємо за доцільне відкликати затвердження Замовником даної проектної документації та повернути її на доопрацювання з обов’язковим проведенням експертизи проекту для об’єктів із середніми (СС2) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю, інших маломобільних груп населення та кошторисної частини проекту будівництва.
У разі не припинення закупівлі за документацією яка має явні помилки та порушення у сфері містобудування, вводить учасників закупівлі в оману, створює умови недобросовісної конкуренція серед учасників. Наша організація буде змушена направити відповідні звернення до:
1. Органів, уповноважених розглядати справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності з метою скасування чинності даної проектної документації, припинення дії сертифікатів відповідальних осіб, що розробили дану проектну документацію та накладання відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності;
2. органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування;
3. органів державного фінансового контролю про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
4. громадських об’єднань та засобів масової інформації, щодо неналежного виконання програми відбудови зруйнованого житла.
Відповідь:
Відповідно до п.3 про затвердження порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи від 11.05.2011 N 560 Під час дії воєнного стану розроблення проектів будівництва з капітального ремонту об’єктів (незалежно від класу наслідків (відповідальності), пошкоджених в результаті воєнних дій, допускається здійснювати у складі дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації на підставі звіту за результатами обстеження, розробленого відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 33, ст. 1045). Зазначений звіт повинен містити висновок про технічний стан об’єкта, відомість пошкоджених (зруйнованих) конструкцій, інженерних систем (із зазначенням ступеня та обсягів пошкоджень, їх технічного стану), а також рекомендовані заходи з відновлення експлуатаційної придатності об’єкта. Рішення щодо обсягу проектної документації (щодо можливості розроблення проекту будівництва у складі дефектного акта, пояснювальної записки та кошторисної документації) приймається головним архітектором проекту та/або головним інженером проекту за погодженням із замовником, що зазначається у завданні на проектування. Додатково зазначаємо, що Служба відновлення у Київській області оприлюднила всю наявну проектну документацію, розроблену на замовлення органів місцевого самоврядування.
Дата відповіді:
03.07.2023 18:48
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
1e3721ca9de140f4b75d5e2bf234ef58
Дата опублікування:
30.06.2023 22:00
Опис:
Шановний замовнику, просимо уточнити, що саме відноситься до предмету закупівлі (істотних умов) - це перелік робіт (згідно відомості обсягів робіт, далі ВОР), це перелік робіт (ВОР) та матеріалів згідно підсумковій відомості матеріалів, далі ПВР, чи це вид робіт згідно проєкту? Чи може учасник робити заміну розцінок (наприклад заміна комплексної розцінки на бетонування стін на три розцінки - армування, монтаж опалубки та укладання бетонної суміші) у випадку коли у ТЗ вказана тільки одна комплексна розцінка? Чи може учасник при обрахунку договірної ціни видаляти матеріли, що не будуть використовуватись при виконанні робіт (витратні матеріали по типу дрантя, цвяхи, вода і т.п.) у випадку коли у ТЗ викладена ПВР де ці матеріали зазначаються?
Відповідь:
Наданий проект, в якому зазначено необхідний перелік робіт, який визначається відомістю обсягів робіт та підсумковою відомістю матеріалів. Визначення вартості робіт виконується відповідно до діючих ресурсно елементно-кошторисних норм, вказівок щодо їх застосування та Настанови з визначення вартості будівництва, визначено: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін затверджену проектну документацію.». З огляду на зазначене, Замовником на виконання ч. 3 п. 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для складання розрахунку договірної ціни учасника надано всю необхідну інформацію
Дата відповіді:
03.07.2023 19:59
Відповідь надана
Машини і механізми
Номер:
3b4c94457323445d8a277aa7ab27ef56
Дата опублікування:
30.06.2023 21:52
Опис:
Під час вивчення тендерної документації нами було виявлено невідповідність встановлених вимог кошторисним нормам. Для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, у складі тендерної пропозиції мають бути подані інформація та документи, що підтверджують наявність механізмів, обладнання та устаткування згідно Додатку 1 до Тендерної документації. Також в зазначениму додатку міститься обов'язковий перелік техніки та механізмів (визначений відповідно до відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проекту організації будівництва) наявність яких має підтвердити учасник закупівлі. Відповідно до кошторисних норми України, Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2. П. 5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Виконавець робіт має право змінити будівельні машини та механізми, відповідно, учасник повинен надати підтвердження лише на ті будівельні машини та механізми, які він подає в своїй пропозиції (враховані в договірній ціні), як це вказано в чинних нормах. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до останнього абз. Інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування Розділу «Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 передбачено У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. А також учасник може замінити на еквівалент та надати техніко-економічне обгрунтування у складі тендерної пропозиції
Дата відповіді:
03.07.2023 19:22
Відповідь надана
Про предмет закупівлі та проектну документацію
Номер:
3c138ce49a304e2a8a6e15478005ed4d
Дата опублікування:
30.06.2023 19:00
Опис:
Оскільки предмет даної закупі підпадає під вплив ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про регулювання містобудівної діяльності, просимо надати наступну інформацію, що у відповідності до даного закону є публічною, а саме:
Згідно Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності” та Порядком ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681, проектна документація на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1), середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, затверджена в установленому порядку (у тому числі відомостей про координати поворотних точок меж контурів об’єктів будівництва, їх висотності); відомостей щодо розрахунку класу наслідків (відповідальності), техніко-економічних показників об’єктів будівництва підлягають внесенню до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
З метою підтвердження надання достовірної інформації що до предмета закупівлі та спираючись на вище викладене просимо підтвердити внесення даної проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та надати її реєстраційний номер (у форматі PD xx:xxxx- xxxx- xxxx- xxxx).
Відповідь:
Проектно-кошторисна документація внесено до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва PD 01: 5472-0210-0238-9252
Дата відповіді:
03.07.2023 19:36
Відповідь надана
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Номер:
754a91b0df52482887b1774573549dc2
Дата опублікування:
30.06.2023 12:37
Опис:
Шановник Замовник!
В складі тендерної документації вами було надано інформаційну модель інвесторської кошторисної документації (файл з розширенням «.ims»), яка створена ТІЛЬКИ ДЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ. Тобто відсутня можливість редагування та створення кошторисної документації для участі у процедурі закупівлі.
Також вами надано відомість обсягів робіт у форматі excel, що передбачає необхідність «ручного» створення кошторисної документації для участі у процедурі закупівлі.
Зважаючи на те, що відомість обсягів робіт містить досить великий об’єм інформації, звертаємося до вас із проханням надати інформаційну модель інвесторської кошторисної документації з можливістю користування, редагування та створення кошторисної документації для участі у процедурі закупівлі, що значно спростить підготовку тендерних пропозицій учасників та розширить коло потенційних учасників, особливо під час воєнного стану, коли більшість підприємств була змушена скорочувати штат працівників. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до кошторисних норм України абзацом 3 пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, визначено: «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін затверджену проектну документацію.».
З огляду на зазначене, Замовником на виконання ч. 3 п. 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для складання розрахунку договірної ціни учасника надано всю необхідну інформацію
Дата відповіді:
30.06.2023 15:07
Відповідь надана
Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю"
Номер:
512d3252a9464464b4204b87db033d8f
Дата опублікування:
29.06.2023 15:06
Опис:
ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ПРОМІНВЕСТБУД» (Україна, Київ) є генеральною, підрядною організацією, яка спеціалізується на комплексному будівництві та монтажу, проектуванні об’єктів різного вектору напрямку, зокрема і тих об’єктів, які підлягають відновленню, а також виконанні будь-яких видів робіт на всіх його етапах починаючи з розробки інженерних рішень і закінчуючи введенням об'єкту в експлуатацію. Маємо багаторічний досвід успішного виконання будівельних та проектних робіт.
Переглянувши Ваші вимоги до учасників тендеру, звернули увагу на розділ «Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Згідного цього пункту, учасники торгів повинні мати обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що 2020-2021 роках багато підприємств зменшили обсяг виконання будівельних робіт через запровадження на всій території України карантину в зв’язку з пандемією COVID-19. А «24» лютого 2022 року Торгово-промислова палата України (далі –ТПП) на підставі статті 14, 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) – військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану з 05 години 30 хвилин «24» лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від «24» лютого 2022 року №64/2022. Відповідно до вище перерахованих обставин, просимо переглянути кваліфікаційні критерії відбору учасників тендеру.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дата відповіді:
30.06.2023 15:08