• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби

Завершена

136 388.68 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 363.88 UAH
Період уточнення: 20.06.2023 14:58 - 25.06.2023 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 2b74ee37f37b4e7dac1d9a59af97531e
Дата опублікування: 24.06.2023 23:01
Опис: Шановний Замовнику. В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Підтвердження виконання умов постанови Учасником на етапі подання пропозицій шляхом подання довідки, відповідно до умов тендерної документації Замовника, не дає змогу пересвідчитись у виконанні умов постанови самим з Замовником. У зв’язку із зазначеним просимо доповнити проєкт договору пунктом: .Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов’язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це. Завчасно вдячні.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було опрацьовано по суті викладеному у зверненні, про що повідомляється наступне. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації, серед іншої інформації замовником встановлено, що учасник подаючи тендерну пропозицію підтверджує, що він ознайомлений та враховує (не порушує) дію постанови Кабінету Міністрів України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", В свою чергу, такі вимоги тендерної документації є заходами замовника спрямованими на врахування дії мараторію при оцінці кандидата та укладенні з ним договору про закупівлю з метою упередження недопущення випадків нікчемності майбутнього договору. Враховуючи вищезазначене, не вбачається за вкрай необхідне вносити зміни до проекту самого договору.
Дата відповіді: 26.06.2023 16:52
Відповідь надана

проєкт

Номер: c3fcd347191746288efd0e26a4964be3
Дата опублікування: 24.06.2023 23:00
Опис: Пунктом 7.6.передбачено, що Якщо при проведенні перевірок органами контролю будуть виявлені порушення законодавства з вини Постачальника, в т. ч. щодо якості, комплектності товару, тощо, Постачальник зобов‘язаний в повному обсязі відшкодувати Замовнику завдані збитки, а також сплатити штраф у розмірі 30% від суми встановлених збитків. Умови договору мають базуватись на принципах розумності та справедливості сторін. Санкція визначена пунктом 7.6. є подвійною для Постачальника, що у свою чергу передбачає відшкодування усіх можливих збитків Покупцю завданих неякісним товаром. Пунктом 7.2.2. визначена відповідальність за поставку неякісного товару та пунктом 7.2.1. відповідальність за не поставку товару, тощо. Таким чином умови договору в частині відповідальності за виконання договору до Постачальника є дискримінаційними та подвійного виду за кожне порушення. Враховуючи вище викладене, прошу викласти пункт у наступній редакції: 7.6. Якщо при проведенні перевірок органами контролю будуть виявлені порушення законодавства з вини Постачальника, в т. ч. щодо якості, комплектності товару, тощо, Постачальник зобов‘язаний в повному обсязі відшкодувати Замовнику завдані збитки.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було опрацьовано по суті викладеному у зверненні, про що повідомляється наступне. Управління поліції охорони в м. Києві є територіальним органом Національної поліції України, має статус органу державної влади, є юридичною особою публічного права. Статтею 231 Господарського кодексу України визначено розміри штрафних санкцій у випадку, якщо однією із Сторін є суб’єкт господарювання, що відноситься до державного сектору економіки. Крім того, відповідно до статті 232 Господарського кодексу України встановлено, що «законом або договором можуть бути передбачені випадки, коли збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції». Ураховуючи викладене, розміри відповідальності за Договором визначені з урахування вимог чинного законодавства, підстав для внесення змін до проекту договору не має.
Дата відповіді: 26.06.2023 16:22
Відповідь надана

проєкт

Номер: 75c20d74651b4d73bb19571a16cf1a5f
Дата опублікування: 24.06.2023 22:59
Опис: Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання. Пропонуємо доповнити договір пунктом: Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього договору військову агресію рф проти України та (або) її наслідки: активні бойові дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли), тощо, якщо вони: - безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором; - настали після укладання Договору; - підтверджені відповідними доказами згідно умов договору. Сподіваємося, жодній із сторін не доведеться звертатися до цього пункту, ані при виконанні договору, ані в цілому. Завчасно вдячні.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було опрацьовано по суті викладеному у зверненні, про що повідомляємо наступне. Відповідно до п. 8.1. проекту Договору до числа обставин, настання та дія яких є підставою для звільнення Сторони від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за Договором включено, зокрема є: аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, рішення контролюючих органів тощо. Зазначена редакція має широке трактування та включає в себе як ведення бойових дій, так і артилерійські та ракетні обстріли тощо в умовах війни. Відповідно до пункту 8.3. Договору доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або будь-якою іншою уповноваженою державною установою постраждалій Стороні за даним Договором. Ураховуючи викладене, необхідності розширення або конкретизації пункту 8.1. проекту Договору не вбачається.
Дата відповіді: 26.06.2023 16:12
Відповідь надана

проєкт

Номер: 08e613ecba8a446288fc9d6c670b11ee
Дата опублікування: 24.06.2023 22:58
Опис: Пунктом 3.4. передбачено, що Постачальник зобов'язується надати податкову накладну, складену в електронній формі з дотримання вимоги щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних. Діючим податковим законодавством вимога щодо надання податкової накладної не передбачена. Постачальник реєструє податкову накладну в порядку і строки визначені законодавством. Після успішної реєстрації податкової, вона відображається в Єдиному реєстрі податкових накладних, звідки покупець її може скачати та використовувати для подальших потреб. У зв’язку із зазначеним прошу внести зміни у п. 3.4.договору та виключити надання податкової Постачальником Покупцю відповідно до умов договору. Пропоную викласти пункт у наступній редакції: 3.4. Постачальник зобов'язується оформити податкову накладну, складену в електронній формі з дотримання вимоги щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було опрацьовано по суті викладеному у зверненні, про що повідомляємо наступне. Редакція пункту 3.4. договору термінологічно відповідає вимогам пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, відповідно якого «при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою». Ураховуючи викладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до договору.
Дата відповіді: 26.06.2023 16:10
Відповідь надана

Фасування

Номер: e3f603633da947369fcc97b2d604c7e6
Дата опублікування: 23.06.2023 17:10
Опис: Доброго дня. У складі предмету закупівлі Замовником, згідно Додатку 2 ТД зазначено позицію №13 Грунт-емаль 3 в 1 корабельна чорна з фасуванням 2,8 кг. Варто зазначити, що дана позиція - це продукція переважно преміум сегменту, та фасування для якої у більшості виробників дещо різниться. Враховуючи специфічність товару, просимо Замовника надати можливість пропонувати Емаль акрилову білу для радіаторів в відмінному від вказаного фасування та зазначити в тендерній документації: « Грунт-емаль 3 в 1 корабельна чорна з фасуванням 2,8 кг. (ФАСУВАННЯ БАНКА 2,5 -2,8 кг)» Таким чином, це надасть можливість залучити більшу кількість учасників, що можуть надати пропозицію та , в свою чергу, надасть можливість Замовнику дотриматися одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності. Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було опрацьовано по суті викладеному у зверненні, про що повідомляємо наступне. Замовник має залишки товарного запасу матеріалів з аналогічними технічними характарестикиами, що вказані в Додатку 2 до тендерної документації. Наразі, для продовження виконання ремонтно-відновлювальних робіт замовник має здійснювати дозакупівлю необхідних йому матеріалів із аналогічними технічними характеристиками. Фасовка товару є оптимальною по об'єму виходячи з показників швидкості виконання робіт та норм витрат матеріалу на одну одиницю вимірювання. Також, фасовка враховує рознарядку за об'єктами на різних адресах де буде застосовано матеріал в ході виконання ремонтних робіт. Вказаний діапазон прийнятних велечин технічних характеристик для матеріалів не встановлює жодних дискримінаційних вимог по відношенню до учасника та товару і не порушує принципів проведення публічних закупівель. Ураховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 26.06.2023 15:56
Відповідь надана

Фасування

Номер: cc91602b75894cf6ac70ecc4d20829a1
Дата опублікування: 23.06.2023 17:01
Опис: Доброго дня. У складі предмету закупівлі Замовником, згідно Додатку 2 ТД зазначено позицію №12 Емаль акрилова корабельна біла для радіаторів з фасуванням 2,5 л. Варто зазначити, що дана позиція - це продукція переважно премум сегменту, та фасування для якої у більшості виробників є меншим 2,5 л. Враховуючи специфічність товару, просимо Замовника надати можливість пропонувати Емаль акрилову білу для радіаторів в відмінному від 2,5 л фасуванні зі збереженням загальної кількості товару та зазначити в тендерній документації: "ЕМАЛЬ АКРИЛОВА КОРАБЕЛЬНА БІЛА ДЛЯ РАДІАТОРІВ в КІЛЬКОСТІ 12,5 Л, ОДИНИЦІ ВИМІРУ ЛІТРИ, (ФАСУВАННЯ БАНКА 0,75л-2,5л) Таким чином, це надасть можливість залучити більшу кількість учасників, що можуть надати пропозицію та , в свою чергу, надасть можливість Замовнику дотриматися одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності. Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було опрацьовано по суті викладеному у зверненні, про що повідомляємо наступне. Замовник має залишки товарного запасу матеріалів з аналогічними технічними характарестикиами, що вказані в Додатку 2 до тендерної документації. Наразі, для продовження виконання ремонтно-відновлювальних робіт замовник має здійснювати дозакупівлю необхідних йому матеріалів із аналогічними технічними характеристиками. Фасовка товару є оптимальною по об'єму виходячи з покаників швидкості виконання робіт та норм витрат матеріалу на одну одиницю вимірювання. Також, фасовка враховує рознарядку за об'єктами на різних адресах де буде застосовано матеріал в ході виконання ремонтних робіт. Вказаний діапазон прийнятних велечин технічних характеристик для матеріалів не встановлює жодних дискримінаційних вимог по відношенню до учасника та товару і не порушує принципів проведення публічних закупівель. Ураховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 26.06.2023 15:55
Відповідь надана

Щодо тех.характеристик Емалі ПФ-115

Номер: c30ab8a83052444db57c47187fb92378
Дата опублікування: 23.06.2023 16:52
Опис: Доброго дня! В межах проведення UA-2023-06-20-010632-a Замовником в Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ) був визначений показник «Ступінь перетиру, не більше - 25 мкм» для Емалі ПФ-115. Ступінь перетиру – це показник, що характеризує розмір перетертих частинок матеріалу. Зазвичай в алкідній емалі ПФ-115 преміум сегменту цей показник – не більше 35 мкм. Просимо збільшити межі, показника «Ступінь перетиру» для Емалі ПФ-115, що є в предметом закупівлі та вказати значення: «не більше 35 мкм» Таким чином, це надасть моживість учасникам надавати найоптимальніші пропозиції Емалі ПФ-115, високої якості, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності. Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було опрацьовано по суті викладеному у зверненні, про що повідомляємо наступне. Замовник має залишки товарного запасу матеріалів з аналогічними технічними характарестикиами, що вказані в Додатку 2 до тендерної документації. Наразі, для продовження виконання ремонтно-відновлювальних робіт замовник має здійснювати дозакупівлю необхідних йому матеріалів із аналогічними технічними характеристиками. Вказаний діапазон прийнятних велечин технічних характеристик для матеріалів не встановлює жодних дискримінаційних вимог по відношенню до учасника та товару і не порушує принципів проведення публічних закупівель. Ураховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 26.06.2023 15:43
Відповідь надана

Щодо тех.характеристик Емалі ПФ-115

Номер: 79df59ce51934a70bdbc3549a1967b19
Дата опублікування: 23.06.2023 16:49
Опис: Доброго дня Замовником у склад предмету договору закупівлі UA-2023-06-20-010632-a включено Емалі ПФ різних кольорів. Додток 2 містить технічні характеристики для емалей, а саме зазначено МАСОВА ЧАСТКА НЕЛЕТКИХ РЕЧОВИН 49-70% Так як масова частка нелетючих речовин переважно складається з пігменту та зв’язуючого і вказує на те, скільки матеріалу по масі залишається після висихання на поверхні (чим вище сухий залишок ЛКМ, тим більша товщина покриття виходить після висихання плівки при тому самому методі нанесення), то для Емалей ПФ-115, що готуються на Алкідних лаках, пігментах, наповнювачах масова частка нелетючих речовинин зазвичай є дещо вища вказаної Замовником, і становить не менше 60% що свідчить про вищу якість продукції та зменшення шкідливих летючих речовин в продукті Просимо скоригувати показник «масова частка нелетючих речовин» для ЕМАЛЕЙ ПФ-115 та вказати: «Масова частка нелетких речовин – не менше 60 %» Таким чином, це надасть моживість учасникам надавати найоптимальніші пропозиції Емалей ПФ115, що повністю відповідають заявленим вимогам Замовника та дотримання одного із принципів здійснення публічних закупівель: максимальної економії, ефективності та пропорційності. Сподіваємось на зважене рішення та розуміння Замовника!
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було опрацьовано по суті викладеному у зверненні, про що повідомляємо наступне. Замовник має залишки товарного запасу матеріалів з аналогічними технічними характарестикиами, що вказані в Додатку 2 до тендерної документації. Наразі, для продовження виконання ремонтно-відновлювальних робіт замовник має здійснювати дозакупівлю необхідних йому матеріалів із аналогічними технічними характеристиками. Вказаний діапазон прийнятних велечин технічних характеристик для матеріалів не встановлює жодних дискримінаційних вимог по відношенню до учасника та товару і не порушує принципів проведення публічних закупівель. Ураховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 26.06.2023 15:38