-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ВУГІЛЛЯ КАМЯНЕ марки Г (Г2) (25-50)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
20.06.2023 09:50 - 10.07.2023 00:00
Відповідь надана
Шановний учасник, у додатку №1 прописано "На підтвердження факту виконання аналогічного договору учасником додаються відскановані видаткові накладні або акт прийому-передачі товару, або лист-відгук про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців."
Номер:
01229eff6dcc419e97bba8c33fc29196
Дата опублікування:
07.07.2023 21:46
Опис:
Замовнику! у останній редакції вимога виглядає настпуним чином. І ЩОСЬ ТУТ НЕ МАЄ нічого про видаткову накладну.....
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за предметом закупівлі та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю .
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі Учасник має надати:
- довідку в довільній формі щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічних договорів на постачання товару, що є предметом закупівлі, в якій зазначаються відомості щодо назви попереднього замовника, його адреси та контактних телефонів, предмету договору, обсягу закупівлі, строку дії договору, ПІБ та посади особи, що підписала договір;
- не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
- акти приймання-передавання товарної продукції на повний обсяг виконання договору;
- лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору.
Відповідь:
Учасник ! В Тендерній документації у Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей видаткова накладна відсутня, а у Додаток №1 до тендерної документації
"Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям" присутня
Дата відповіді:
10.07.2023 09:41
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
0ad986ea71214c788f6af62dce695e1c
Дата опублікування:
05.07.2023 15:31
Опис:
акти приймання-передавання товарної продукції на повний обсяг виконання договору.
Шановний Замовнику, дана вимога для нас є дискримінаційною так як акти приймання -передачі не передбачено нашими аналогічними договорами, проте ми маємо видаткові накладні - що підтверлдужують отримання товару Замовником.
Проте, через дискримінаційну вимогу ми не можемо прийнти участь у цих торгах.
Внесіть будь ласка зміни і надайте можливість замість акту надати видаткову накладну, у іншому випадку звернемось до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь:
Шановний учасник, у додатку №1 прописано "На підтвердження факту виконання аналогічного договору учасником додаються відскановані видаткові накладні або акт прийому-передачі товару, або лист-відгук про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців."
Дата відповіді:
07.07.2023 14:31
Відповідь надана
Щодо лабораторних досліджень
Номер:
e883a4b523a34432ac820d7518a5ee76
Дата опублікування:
04.07.2023 16:37
Опис:
Замовнику, в Договорі п. 5.4. передбачено, що : В разі сумніву Покупця в якості товару, а також при встановленні в процесі споживання поставленого вугілля нетипових відхилень, таких як недосягнення нормальної тепловіддачі котельного опалення, понаднормативні витрати вугілля по відношенню до розрахункової витрати аналогічного вугілля за попередні періоди, тощо Постачальник зобов’язаний власними силами та за власний рахунок провести дослідження якості Товару та надати відповідні експертні висновки Покупцю при поставці Товару. В такому випадку Постачальник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Покупець залишає за собою право вибору лабораторії, що має акредитаційний сертифікат, на право здійснення відповідної діяльності здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників. Просимо внести відповідну інформацію до Договору, в якій саме лабораторії Ви плануєте проводити дослідження, щоб учасники мали змогу вірно визначити ціну своєї пропозиції, або прибрати вказану вимогу з Договору. Також звертаємо увагу, що стосовно даної вимоги у ТД, є багато рішень АМКУ щодо не зазначення Замовником лабараторії, в якій планується проводити дослідження.
Відповідь:
зміни внесені в тендерній документації
Дата відповіді:
05.07.2023 08:30
Відповідь надана
Вимоги ТД що не відповідають чинному законодавству, а саме п. 47 Особливостей
Номер:
9b9d4826ca214037a81102f6180faf1c
Дата опублікування:
03.07.2023 16:01
Опис:
Шановний Замовник! ТД, п.5 (стор.6) - так і містить вимоги щодо ст. 17 Закону та п. 44 Особливостей.СТ.17 ЗАРАЗ НЕ застосовується. а замість неї та п. 44 ДІЄ п. 47 Особливостей. Внесіть зміни, а то при перевірці закупівлі ДАСУ ви отримаєте штраф! Вимоги у ТД, що не відповідають чинному законодавству, а саме: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1, та 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1, та 2 до цієї тендерної документації. Підстави, встановлені статтею 17 Закону: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита
ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону (п.44 Особливостей)). Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідь:
внесені зміни в ТД
Дата відповіді:
05.07.2023 09:16
Відповідь надана
Не вдповідність п. 47 Особливостей Додатку 2
Номер:
ae5b3a0fc60d49c1b13e5a80d73349f7
Дата опублікування:
29.06.2023 18:33
Опис:
Замовнку, Додаток 2 до ТД так і містить вимоги щодо ст. 17 Законе
ВОНА ЗАРАЗ НЕ застосовується. а замість неї п. 47 Особливостей.
Внесіть зміни, а то при перевірці закупівлі ДАСУ ви отримаєте штраф!
Відповідь:
внесено зміни в ТД
Дата відповіді:
30.06.2023 11:08
Відповідь надана
порушення п. 29 Особливостей.
Номер:
86d727d6ad7e48558aef712e69bb9184
Дата опублікування:
28.06.2023 13:40
Опис:
) Сканкопію з оригіналу або засвідчену копію договору (-ів) учасника з виробником (-ками) пропонованого вугілля або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованого вугілля учаснику торгів, щодо відвантаження вугілля кам’яного на користь цього учасника, дійсного на весь період поставки вугілля, а саме до кінця 2023 року. Вказана вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля.
як це узгоджується з нормаии ДСТУ 7146? на піставі чого ви вимагаєте це?
подивиться практику амку з цього питання. Це незаконна вимога
Відповідь:
Вимога щодо копії Договору учасника з виробником встановлена для того, щоб підтвердити законність походження вугілля, щоб прослідкувати шлях вугілля від виробника до Учасника торгів. Якщо Учасник раніше дійсно закуповував вугілля даної марки та фракції у виробника або у постачальника, навіть через інших постачальників(посередників), то виробник без жодних проблем надасть документи, щоб підтвердити легальність вироблення даної продукції. Також даний виробник дорожить своєю репутацією та з комерційної сторони зацікавлений в збуті своєї продукції, а не навпаки. Таким чином, встановлена вимога є законною та не порушує Ваше право на участь у закупівлі, оскільки Ви можете звернутися до виробника вугілля, який, власне, і надасть вам зазначені документи. Закупівля відбувається з використанням бюджетних коштів, а отже з метою ефективного їх використання дана вимога і встановлена.
Дата відповіді:
29.06.2023 13:47
Відповідь надана
незаконна і дискримінаційна вимога
Номер:
6cc838c8ced149b88c7c5d8ce8cbc862
Дата опублікування:
28.06.2023 13:39
Опис:
Сканкопію діючих на весь період постачання вугілля ДСТУ, завірені виробником вугільної продукції або власником сертифікату (-ів).
Замовнику, а для чого ми повинні просити виробника завіряти ДСТУ? це незаконна вимога і між іншим дсту не є власністю виробника. цей документ є у публвчному доступі! чого ви вимагаєте такі документи і ставите учасника у залежність від третьої особи:?
Ми подамо скагу в АМКУ на це беззаконня.
приберіть порушення.
Відповідь:
Шановний Учасник! Ми прохаємо надати сканкопію з оригіналу або копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на пропоноване вугілля кам’яне, що становить предмет закупівлі за даними торгами, завірену виробником вугільної продукції або власником сертифікату. Так ДСТУ 7146:2010 не містить таких умов, так як цей стандарт є технічними умовами щодо вугілля кам’яного. Дана вимога щодо сертифікату встановлена для забезпечення схоронності документу. Чимало недобросовісних Учасників «привласнюють» документи з інших торгів та завантажують у систему ProZorro. За для унеможливлення цього і була встановлена дана вимога.
Дата відповіді:
29.06.2023 13:47
Відповідь надана
НЕ ВІДПОВІДАЄ п. 47 Особливостей.
Номер:
b7d520ec19c1401abbc3f6e5aedfe8e8
Дата опублікування:
23.06.2023 17:56
Опис:
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1, та 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1, та 2 до цієї тендерної документації.
Підстави, встановлені статтею 17 Закону:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону (п.44 Особливостей)).
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text - скопіюйте п. 47 Особливостей замість ст. 17 закону.
Відповідь:
привели у відповідність
Дата відповіді:
26.06.2023 11:48
Відповідь надана
не внесено зміни
Номер:
3932f060949e4e88bf31f7f06f00ef24
Дата опублікування:
22.06.2023 19:59
Опис:
В разі сумніву Покупця в якості товару, а також при встановленні в процесі споживання поставленого вугілля нетипових відхилень, таких як недосягнення нормальної тепловіддачі котельного опалення, понаднормативні витрати вугілля по відношенню до розрахункової витрати аналогічного вугілля за попередні періоди, тощо Постачальник зобов’язаний власними силами та за власний рахунок провести дослідження якості Товару та надати відповідні експертні висновки Покупцю при поставці Товару. В такому випадку Постачальник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Покупець залишає за собою право вибору лабораторії, що має акредитаційний сертифікат, на право здійснення відповідної діяльності здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників.
а де тут зміни? яка лабораторія? скільки коштує? скільки проб? як визначити ціну?
Відповідь:
змінм внесено в документації
Дата відповіді:
23.06.2023 15:16
Відповідь надана
невідповідність
Номер:
3ac8d8442b094fb4834d8c8ccdfaf511
Дата опублікування:
22.06.2023 19:55
Опис:
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у частині першій статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
2. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” відповідно до вимог Особливостей:
Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Замість цього повинно бути п. 47 Особливостей.
Відповідь:
привели у відповідність
Дата відповіді:
23.06.2023 15:14