• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пакети програмного забезпечення для створення документів (код за ДК 021-2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів)

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ; 04050, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б; 43556710; Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пакети програмного забезпечення для створення документів (код за ДК 021-2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б Кількість послуг: - Примірник програмної продукції Microsoft Office LTSC Standart 2021 з ліцензією в електронному вигляді, який містить в собі версії програм Office, встановлені на один ПК з Windows: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote и Publisher. Веб-версії Word, OneNote, Excel и PowerPoint (або еквівалент) – 22 послуги. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 482 882,40 грн (чотириста вісімдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят дві гривні 40 копійок) з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 10 календарних днів здати підписання Договору, але не пізніше 01.10.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.06.2021 10:00 7) умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати підписання Акту приймання-передавання Програмної продукції та інших належним чином оформлених документів 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

482 882.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 828.82 UAH
Період уточнення: 19.06.2023 23:54 - 24.06.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо визначень у договорі

Номер: 610a6b001c7c40bab7ac163d0f60b902
Дата опублікування: 21.06.2023 14:43
Опис: Шановний Замовник! Договором передбачено наявність Замовника та Постачальника. Просимо замінити Виконавця на Постачальника за текстом договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення і уважність, обов'язково врахуємо при укладенні договору! Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації! Також звертаємо вашу увагу, що в приміткам до проекту договору зазначено: "* Зазначені в цьому проєкті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за бюджетні кошти.. За результатами закупівлі цей проєкт договору про закупівлю може бути змінений, але в будь-якому випадку без зміни істотних умов договору."
Дата відповіді: 21.06.2023 20:22
Відповідь надана

Щодо забов'язань Замовника

Номер: e955da6977f94a3b88aa06a49e086a5c
Дата опублікування: 21.06.2023 12:50
Опис: Шановний Замовнику! Просимо внести зміни в проєкт договору та додати пункт 6.1.3. Своєчасно реєструвати розрахунки коригування до податкових накладних складених Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості ПП у терміни відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). У випадку відсутності своєчасної реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної, Замовник зобов’язується на вимогу Постачальника впродовж 7 (семи) днів із дати отримання такої вимоги сплатити йому узгоджений розмір прямих збитків у розмірі суми ПДВ за таким незареєстрованим розрахунком коригування. Така вимога може бути складена у формі електронного повідомлення, направленого на електронну пошту Замовника, зазначену у Договорі.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації! Також звертаємо вашу увагу, що в приміткам до проекту договору зазначено: "* Зазначені в цьому проєкті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за бюджетні кошти.. За результатами закупівлі цей проєкт договору про закупівлю може бути змінений, але в будь-якому випадку без зміни істотних умов договору."
Дата відповіді: 21.06.2023 14:42
Відповідь надана

Щодо підписання Акту

Номер: cf3ac6a80a40434b8b8e47e4cf6b4317
Дата опублікування: 21.06.2023 12:42
Опис: Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до проєкту договору та додати пункт 2.8 У випадку не підписання Акту Замовником протягом строку, визначеного у пункті 2.7, та відсутності мотивованої відмови Замовника, яка повинна бути направлена на електронну адресу Постачальника _______________, Акт вважається підписаним, а ПП надана належним чином та відповідно до умов цього Договору, та мають бути оплачені Замовником у повному обсязі.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації! Також звертаємо вашу увагу, що в приміткам до проекту договору зазначено: "* Зазначені в цьому проєкті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за бюджетні кошти.. За результатами закупівлі цей проєкт договору про закупівлю може бути змінений, але в будь-якому випадку без зміни істотних умов договору."
Дата відповіді: 21.06.2023 14:42