• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Персональні нагрудні відеореєстратори із сервером та станціями заряджання

Завершена

2 429 877.62 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 149.39 UAH
Період уточнення: 19.06.2023 17:42 - 24.06.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнюючі вимоги

Номер: dc2a0d8c1ac640faac744e50dd7b6fc3
Дата опублікування: 22.06.2023 23:37
Опис: В тендерної документації зазначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) З дати підписання договору до 31.12.2023. Зокрема в додатку 2 до тендерної документації зазначено надати купу сертифікатів та документів що потребують часу для їх отримання. Крім того, для отримання таких сертифікатів, а саме "Сертифікату експертизи типу персональних нагрудних відеореєстраторів вимогам технічного регламенту радіообладнання (ТР Р) (постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 355)" необхідно надати зразок продукції для дослідження. Тому, оскількі Замовнику не так срочно необхідно доставити товар, доцільно булоб зазначити, що такі документи надати разом із товаром для надання можливості приймати участь інших Учасників що можуть надати економічно вигідну ціну. Отже, оскількі строк строк поставки товару до 31.12.2023 року, прошу внести зміни до додатку 2 тендерної документації та зазначити, що такі документи як: 1. Підтвердження відповідніості запропонованого учасником відеореєстратора ДСТУ EN 62311:2014 "Оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів (0 Гц - 300 ГГц)" та ДСТУ EN 62368-1:2017 "ОБЛАДНАННЯ АУДІО-, ВІДЕО-, ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Частина 1. Вимоги щодо безпеки". 2. Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ та чинний на момент подання тендерних пропозицій. 3. Сертифікат експертизи типу персональних нагрудних відеореєстраторів вимогам технічного регламенту радіообладнання (ТР Р) (постанова Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 355). 4. Сертифікат (або декларація) відповідності на станцію заряджання та копіювання даних, яка повинна відповідати вимогам ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, ДСТУ EN 55022:2017, ДСТУ EN 55024:2017. 5. Сертифікат (або декларація) на відповідність станції заряджання та копіювання даних вимогам технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання та технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання. 6. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ та чинний на момент подання пропозицій. 7. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ та чинний на момент подання пропозицій. необхідно надати разом із поставленим товаром. У разі відсутності зазначених документів разом із товаром, то Замовник в праві відмовити Учаснику у закупівлі та розглянути іншого. Якщо обєктивно, то навіщо замовнику зазначені документи зараз, якщо товар необхідно доставити до 31.12.2023 року. Внесення такіх змін зможе усунути дискримінаційну вимогу та надати можливість у прийнятті участі інших Учасників та придбати товар за економічно вигідну ціну. Прошу розглянути мою пропозицію (вимогу) та внести відповідні зміни то тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Законодавство України в сфері публічних закупівель не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмета закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та встановлення вимог щодо їх підтвердження. При цьому Замовник вважає, що вимога щодо надання зазначених сертифікатів не містить ознак дискримінації та не може жодним чином обмежити коло учасників, оскільки будь-який суб’єкт господарювання за бажанням має можливість їх отримати. У даній закупівлі вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Дата відповіді: 26.06.2023 14:58
Відповідь надана

Дискримынацыйна вимога

Номер: 180f5ef853184af097840b438e05f0c5
Дата опублікування: 22.06.2023 23:18
Опис: В додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018). Сферою застосування цьогг сертифікату є організації. Тобто, Організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я. Оскількі Учасниками процедури закупівлі можут бути фізичні особи-підприємці які здійснюють діяльність одноособово, то сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) його не стосується. З урахуванням викладенного, з метою усунення дисримінаційних вимог та для надання можливості приймати участь інших учасників що здійснюють діяльність як ФОП одноособово, прошу видалити зазначену вимогу або прописати що ця виога не стосується учасників що здійснюють діяльність одноособово як ФОП
Відповідь: Шановний Учасник! П.1.2 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення. П. 3.8. Розділу V тендерної документації встановлено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі або переможець процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати визначений документ, відповідно до вимог тендерної документації, то такий учасник надає лист-роз’яснення, складений у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документа та/або копію/ії відповідних роз'яснення/нь державних органів.
Дата відповіді: 26.06.2023 14:55
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: f1f387db8b9245c6beaca436ec053daa
Дата опублікування: 20.06.2023 10:45
Опис: Шановний Замовнику, Технічні вимоги до предмета закупівлі вказують на тип відеореєстраторів, що не будуть працювати в режимі 3G/4G. GSM модуль в такого типу відеореєстраторах є опцією за принципом "аби було". Таким чином, компанія з якою ви мали контакт, не має досвіду з постачання і використання GSM нагрудних відеореєстраторів. Ваш проект провальний, а бюджетні коштти на вітер.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до нашого тендеру, але вважаємо Ваше зауваження не зовсім коректним. Серед відомих світових брендів і не тільки, в лінійці продуктів присутні нагрудні відеореєстратори із вбудованими 3G/4G модулями, які чудово працюють в цих мережах і виконують свої завдання. Як приклад можна привести моделі МРТ210, МРТ220, МРТ221 (DAHUA); DSJ-V3M, DSJ-V3A, DSJ-V3H (Bestar); DS-MCW407 (Hikvision). В тендерній документації зазначені необхідні технічні характеристики предмета закупівлі у відповідності до потреб замовника, пов'язаних із виконанням службових завдань співробітників.
Дата відповіді: 22.06.2023 13:58