-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Витратні медичні матеріали за кодом НК України ЄЗС ДК 021-2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (НК 024:2019: 14191 Трубка, дренаж, 61937 Бахіли хірургічні, 48125 Рулон марлевий, нестерильний, 61223 Бинт еластичний, нелатексний, нестерильний, багаторазового використання, 58232 Рулон ватний нестерильний, 34655 Марля, неткана, 14227 Ректальна трубка, 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна, 35847 Система лапораскопічна, відновлена, 11305 Дренажна трубка для закритої рани, 14191 Трубка, дренаж, 35035 Електрокардіографічний електрод, одноразовий, 14202 Шлунково-кишкова трубка, 46864 Підключичний катетер, 34926 Катетер сечовідний загального призначення, 12557 Маска для кисневої терапії, 44059 Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів, 35824 Набір для дренування закритої рани, 11583 Наконечник для клізми, 16754 Папір для реєстрації електрокардіограм, 47200 Набір для дренування плевральної порожнини при пневмотораксі, 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань, 31086 Мішок для збору сечі закритого типу, який не носять, 35645 Сечовідний стент, 61901 Папір принтера для лабораторного приладу, 31328 Трубка ендобронхіальна, 14085 Разова ендотрахейна трубка, 47776 Контейнер для збору проб неспеціалізований IVD, без добавок, стерильний, 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично, 31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний, 35050 Набір для клізми, 42893 Лоток загального призначення, багаторазовий, 60709 Пелюшка вбирає, 11239 Підгузник для дорослих, 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне, 56286 Рукавички оглядові процедурні нітрилові, необпудрені, нестерильні, 40548 Хірургічна рукавичка, латексна, 47237 Серветка для очищення шкіри, 47569 Скальпель, разового застосування, 34867 Судно підкладне, 61938 Набір одягу хірургічний / оглядовий, 35778 Хірургічний фартух, одноразовий, 35091 Халат операційний, одноразового застосування, 58484 Лейкопластир хірургічний універсальний, стерильний, 58986 Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 47017 Шприци загального призначення, разового застосування, 38501 - Шприц інсуліновий з голкою, стандартний)
Торги відмінено
6 594 314.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 943.14 UAH
мін. крок: 1% або 65 943.14 UAH
Період уточнення:
16.06.2023 14:52 - 23.06.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо надання роз'яснень
Номер:
3816ba013dae46e2a32e3d1054c91973
Дата опублікування:
20.06.2023 15:50
Опис:
Шановний Замовник, просимо Вас надати роз'яснення, за якими саме медико-технічними характеристиками буде визначатися відповідність та якість еквіваленту, як саме Замовник будет визначати, гірший еквівалент за вимоги до предмету закупівлі чи краще.
Також просимо надати роз'яснення, що саме мається на увазі під еквівалентом, оскільки Замовником необгрунтовано детально визначені медико-технічні характеристики до кожної позиції предмету закупівлі. Дякую.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякуємо Вам за виявлену уважність, нами детально проаналізована Ваше запитання, у відповідь на яке повідомляємо наступне.
Згідно абзацу 2 пункту 3 статті 23 Закону України Про публічні закупівлі у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Так, Замовником в додатку 1 до тендерної документації зазначено, що будь-які посилання у даних технічних, якісних та кількісних характеристиках на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає наявність виразу «або еквівалент» (медико-технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). В разі подачі еквіваленту товару, що вказаний у даних технічних, якісних та кількісних характеристиках, Учасник подає порівняльну характеристику в довільній формі запропонованого ним товару та товару, що визначений в цьому додатку з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В свою чергу, в запитанні не надано інформацію та не обгрунтовано, яким чином наведена вище вимога тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Також Учасником не зазначено, постачальником продукції якого виробника він являєтесь та які товари (аналогічна продукція) може бути запропоновано для участі у закупівлі, що унеможливлює встановлення наявності порушеного права Учасника.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що включення до медико-технічних вимог тендерної документації зазначеного обгрунтування є стандартною практикою, яка використовується замовниками при проведенні процедури публічних закупівель та нічим не регламентується.
Наряду з цим інформуємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі ухвалюються протоколом засідання робочої групи, склад якої затвердження наказом КНП "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» від 08.03.2023 № 185/1/23-К.
Таким чином, жодних порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель Замовником не було допущено.
Дата відповіді:
22.06.2023 11:43
Відповідь надана
Щодо надання роз'яснень
Номер:
4df749a6f42b4c0e898aca74485311b5
Дата опублікування:
20.06.2023 15:14
Опис:
Шановний Замовник, в тендерній документації зазначається наступне:
"Необхідність закупівлі медичних матеріалів з зазначеними вище характеристиками зумовлена чинними протоколами та установленою практикою лікування, надання медичної допомоги, догляду та клініко-діагностичних досліджень у лікувальному закладі."
У зв'язку із тим, що публічні закупівлі мають бути максимально прозорими та відкритими як для Замовника так і для Учасника, просимо вас, будь ласка, надати роз'яснення, якими саме чинними протоколами користувався Замовник при визначені технічних вимог до предмету закупівлі,
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякуємо Вам за виявлену уважність, нами детально проаналізована Ваше запитання, у відповідь на яке повідомляємо наступне.
Згідно абзацу 2 пункту 3 статті 23 Закону України Про публічні закупівлі у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Так, Замовником в додатку 1 до тендерної документації зазначено, що будь-які посилання у даних технічних, якісних та кількісних характеристиках на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає наявність виразу «або еквівалент» (медико-технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). В разі подачі еквіваленту товару, що вказаний у даних технічних, якісних та кількісних характеристиках, Учасник подає порівняльну характеристику в довільній формі запропонованого ним товару та товару, що визначений в цьому додатку з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В свою чергу, в запитанні не надано інформацію та не обгрунтовано, яким чином наведена вище вимога тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Також Учасником не зазначено, постачальником продукції якого виробника він являєтесь та які товари (аналогічна продукція) може бути запропоновано для участі у закупівлі, що унеможливлює встановлення наявності порушеного права Учасника.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що включення до медико-технічних вимог тендерної документації зазначеного обгрунтування є стандартною практикою, яка використовується замовниками при проведенні процедури публічних закупівель та нічим не регламентується.
Наряду з цим інформуємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі ухвалюються протоколом засідання робочої групи, склад якої затвердження наказом КНП "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» від 08.03.2023 № 185/1/23-К.
Таким чином, жодних порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель Замовником не було допущено.
Дата відповіді:
22.06.2023 11:43