-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
шини для транспорту підприємства
Завершена
1 613 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 065.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 065.00 UAH
Період уточнення:
16.06.2023 14:35 - 24.06.2023 00:00
Відповідь надана
порушення принципів здійснення закупівель
Номер:
e873e84d18a747d9a7a948fc65637e38
Дата опублікування:
21.06.2023 23:40
Опис:
Шановний Замовник!
При вивченні тендерної документації виникає ряд питань. А саме в Додатку 1 у Іншій інформаціїі встановленої відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) за п. 7 Замовник вимагає надати підтвердження щодо:
) обслуговування банківськими установами та інформацією про відкриті рахунки;
2) відсутності простроченої заборгованості за всіма кредитними договорами, у всіх банківських установах, в яких обслуговується Учасник не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій;
3) переліку відкритих рахунків у банках та/або інших фінансових установах, видану податковою службою.
Питання: Учасник має рахунки більше ніж в 10 банках, що може бути підтверджено податковою службою. Кредитні довідки мають термін виконання в залежності від банку від 3 робочих до 14 днів вартістю від 300 грн до 600 грн за штуку. Підготовка податковою переліку відкритих банків Учасника займає 10 робочих днів.
Замовник оголосив тендер з прийомом пропозицій в 10 календарних днів з від 16 червня 2023 по 25 червня відповідно.
Навіщо Замовнику інформація по всім банкам Учасника якщо виконання за договором буде здійснюватися за одним? Яким чином Учасник може прийняти участь маючи такі умови , які не можливо виконати в строк ?
В додатку 1 Кваліфікаційних критеріях та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Замовником вимагається:
- наказ про призначення всіх працевлаштованих працівників зазначених в довідці, які будуть безпосередньо залучатись до підготовки документації та виконання договору,
- квитанції № 1 та № 2 від Державної податкової інспекції (підтвердження працевлаштування працівника) без порушених термінів подачі повідомлення, тобто повідомлення про офіційне працевлаштування повинне збігатися з датою наказу (у разі якщо керівник працевлаштований після 05.03.2020 року – на нього квитанції не надаються);
- наявність працівників має підтверджуватися копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ, у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою (дата листа – період подання пропозиції);
- також податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (разом з усіма додатками), відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773) за останній звітній період та копію штатного розпису.
Навіщо Замовнику інформація з квитанції № 1 та № 2 від Державної податкової інспекції, якщо вся інформація буде підтверджена вже наказами?
І навіщо Замовнику податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (разом з усіма додатками), відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 15 грудня 2020 року № 773 ?
В додатку 2 тендерної документації процедури закупівлі за ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності Замовник вимагає за п. 1 Учаснику необхідно надати сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації, відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Додатково учасник надає лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками (сферу акредитації, ліцензійну угоду на право застосування сертифікату), завірений уповноваженою особою органу сертифікації та звіт з перевірки системи управління якістю за 2023 рік, а також чинний договір з державним підприємством органу сертифікації.
2. Учаснику необхідно надати сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації, відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Додатково учасник надає лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками (сферу акредитації, ліцензійну угоду на право застосування сертифікату), завірений уповноваженою особою органу сертифікації та звіт з перевірки системи екологічного управління за 2023 рік, а також чинний договір з державним підприємством органу сертифікації.
Шановний Замовник, доносимо до Вашого відома, що Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 10 днів з моменту оголошення закупівлі.
Вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією не є законодавчо обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник обмежую коло потенційних учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель , а саме право добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації серед учасників та запобігання корупційних діям та зловживанням.
Враховуючи вище викладене просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме: в частині : Іншій інформаціїі встановленої відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) за п. 7 Замовник вимагає надати підтвердження щодо:
1) обслуговування банківськими установами та інформацією про відкриті рахунки;
2) відсутності простроченої заборгованості за всіма кредитними договорами, у всіх банківських установах, в яких обслуговується Учасник не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій;
3) переліку відкритих рахунків у банках та/або інших фінансових установах, видану податковою службою
змінити вимогу на надання підтвердження за одним банком за яким буде здійснюватися виконання договору та прибрати пункт надання переліку ) переліку відкритих рахунків у банках та/або інших фінансових установах, видану податковою службою.
В частині надання сертифікату на систему управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації, відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Листа від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками (сферу акредитації, ліцензійну угоду на право застосування сертифікату), завірений уповноваженою особою органу сертифікації та звіт з перевірки системи управління якістю за 2023 рік, а також чинний договір з державним підприємством органу сертифікації.
2.Сертифікату на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації, відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Листа від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками (сферу акредитації, ліцензійну угоду на право застосування сертифікату), завірений уповноваженою особою органу сертифікації та звіт з перевірки системи екологічного управління за 2023 рік, а також чинний договір з державним підприємством органу сертифікації просимо замінити дані вимоги на сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або декларації про відповідність та (або) інший офіційний документ та просимо дотримуватися правил за якими відбуваються публічні закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що ваші питання уважно розглянуті та Замовником будуть внесені зміни до п. 7 Додатку 1 тендерної документації.
Щодо вимоги про внесення змін до кваліфікаційних критеріїв предмета закупівлі повідомляємо, що для отримання товару в строки, визначені тендерною документацією та Договором про закупівлю, Замовник може вимагати підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника відповідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон). Одним з таких критеріїв є підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучатися для виконання вимог тендерної документації та Договору. Для підтвердження даної інформації учасник повинен надати інформацію та документи згідно Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям».
Щодо вимоги Замовника про надання сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) з підтверджуючими документами, повідомляємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Надання документів, зазначених у вашому питані не є обов’язковим відповідно законодавства, але вони надають додаткові гарантії для обрання надійного постачальника, з якісним товаром. Підприємство здійснює перевезення пасажирів Сумської міської територіальної громади, в тому числі пільгове перевезення окремих категорій громадян, та може використовуватися для евакуації населення у разі настання обставин, пов’язаних з веденням військових дій. У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, ми повинні розраховувати не лише на найбільш економічну пропозицію та якісний товар, але й обирати найбільш надійних постачальників, щоб безперешкодно надавати послуги з перевезення пасажирів.
Дата відповіді:
22.06.2023 16:59
Відповідь надана
технічне завдання
Номер:
d9bc30c340c44105877c17b0d91d9bca
Дата опублікування:
20.06.2023 17:23
Опис:
Добрий день.
Шановний Замовнику в Додатку 2, зазанчену таку вимогу:
"Учаснику необхідно надати сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації, відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Додатково учасник надає лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками (сферу акредитації, ліцензійну угоду на право застосування сертифікату), завірений уповноваженою особою органу сертифікації та звіт з перевірки системи екологічного управління за 2023 рік, а також чинний договір з державним підприємством органу сертифікації."
Відповідно до законодавства України, отримання даного сертифікату не є обовязковим для учасників, то ж дана вимоги не дає можливості прийняти всім учасникам участь в закупівлі та обмежує коло потенційних учасників
Прохання видалити дану вимогу та надати можливість більшій кількості учасників прийняти участь у закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня, Ваше питання розглянуто, повідомляємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Надання документів, зазначених у вашому питані не є обов’язковим відповідно законодавства, але вони надають додатково для обрання більш надійного постачальника, з якісним товаром. Підприємство здійснює перевезення пасажирів Сумської міської територіальної громади, в тому числі пільгове перевезення окремих категорій громадян. У зв’язку з специфікою діяльності підприємства, ми повинні розраховувати не лише на найбільш економічну пропозицію, а й обирати найбільш надійних постачальників та якісний товар для того щоб надавати якісні послуги пасажирам.
Дата відповіді:
21.06.2023 10:01