• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Костюм спеціальний захисний (одяг для пожежника захисний)

. ДК 021:2015: 35113400-3 Захисний одяг (Костюм спеціальний захисний (одяг для пожежника захисний) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).

Торги не відбулися

14 392 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 960.00 UAH
Період уточнення: 16.06.2023 11:02 - 23.06.2023 00:00
Відповідь надана

Строки

Номер: e709187202d74e3dbaa2de184a9f205f
Дата опублікування: 22.06.2023 12:20
Опис: 16.06.2023 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області на торговій площадці PROZZORO викладені умови проведення тендеру на закупівлю продукції –Костюм спеціальний захисний (одяг для пожежника захисний) (Закупівля №20556187, номер в PROZZORO [UA-2023-06-16-003934-a]https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/30580883/), термін закриття подачі пропозицій до по 26.06.2023 00:00 Звертаємо Вашу увагу, що для проведення оцінки відповідності (сертифікації, випробувань, отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо) продукції використовуються, як готові вироби так і матеріали та комплектуючі на вироби, а наразі з виникненням проблем з логістикою у зв’язку з широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України та запровадженим воєнним станом в Україні (Указ Президента № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні») доставка зразків на оцінку до компетентних установ займає більше часу, що в свою чергу подовжує значно терміни отримання відповідних документів про оцінку продукції зазначених в тендерній документації. Також зверніть увагу, що у мирний час терміни затвердження висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи згідно наказу Держпродспоживслужби від 23.12.2016 року № 517 займає 30 днів, при цьому висновок на затвердження подається разом зі звітом експерту після дослідження експертом документації на вже на готовий виріб (аналіз протоколів випробувань, сертифікатів тощо). У зв’язку з вище зазначеним просимо Вас відтермінувати термін закриття подачі пропозицій, щодо закупівлі продукції - Костюм спеціальний захисний (одяг для пожежника захисний) на 30 календарних днів, це збільшить кількість учасників та призведе до зменшення вартості закупівлі.
Відповідь: На Ваш запит від 22.06.2023 р. повідомляємо наступне: Відповідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Відповідно п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; Відповідно п. 14. Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби . Статтею 11 Закону чітко визначені функції Уповноваженої особи, такі як: планування закупівлі та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі; ведення процедури закупівель/спрощених закупівель та інше; Формування потреби у закупівлі товарів, визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, строків поставки та тому подібне, жодним чином не входить до функцій Уповноваженої особи, а належить до функцій підрозділу, який ініціював закупівлю. Тобто Уповноважена особа під час визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій керується насамперед необхідним строком поставки товарів, на які існує наявна потреба, сформована ініціативним підрозділом. 22.06.2023 р. Ваш запит стосовно подовження строку для подачі тендерних пропозицій на 30 календарних днів для прийнятття рішення було надано до підрозділу, який ініціював закупівлю за предметом згідно коду ДК 021:2015: 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (одяг для пожежника захисний). На зазначений запит ініціативний підрозділ повідомив наступне: «Відповідно до Особливостей, з метою прискорення здійснення закупівель, задля підвищення ефективності забезпечення необхідними товарами, роботами і послугами, зокрема замовників, що утримуються за рахунок державного бюджету, загальний строк проведення процедури «відкриті торги» (з моменту оголошення і до часу підписання договору) зменшився вдвічі. Звертаємо увагу, що вищезазначена процедура обумовлена нагальністю потреби у товарі, який є предметом закупівлі, а саме: закупівля «Одягу захисного для пожежника» здійснюється Головним управлінням з метою забезпечення засобами індивідуального захисту особового складу підпорядкованих підрозділів, що з початку повномасштабного вторгнення та ворожих дій країни-агресора постійно залучається для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, у тому числі гасіння пожеж, який би забезпечував високий рівень зносостійкості у тому числі в умовах екстремальних температур. Враховуючи наведені обставини, продовження строку подання тендерних пропозицій на 30 календарних днів призведе до збільшення терміну процедури закупівлі, що в свою чергу може призвести до негативних наслідків через дефіцит засобів індивідуального захисту, який забезпечує захист особового складу під час ліквідації надзвичайних ситуацій та гасіння пожеж. Щодо обмеження кола потенційних учасників, через наявність вимоги обов’язковості сертифікатів якості, протоколів випробувань та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, звертаємо увагу, що вимогами частини 4 статті 5 Закону встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, тобто такі вимоги яким можуть відповідати обмежене коло учасників. Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Враховуючи вимоги законодавства, а також специфіку товару, що закуповується в межах вказаної процедури закупівлі, одним з найважливіших критеріїв технічних та якісних характеристик товару є саме наявність протоколів випробувань, висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів/декларації відповідності. Зазначені технічні вимоги до предмету закупівлі жодним чином не обмежують потенційних постачальників щодо участі у процедурі закупівлі та аж ніяк не вплинуть на ціну товару, що є предметом закупівлі, оскільки наявність зазначених підтвердних документів щодо якості товару, зокрема санітарно-епідеміологічним нормам є обов’язковою, тому потенційний учасник, який є виробником такого товару безумовно повинен мати всі необхідні документи, що підтверджують якість матеріалу, з якого виготовляються засоби індивідуального захисту. В свою чергу потенційний учасник, який не є виробником товару, а має лише право на постачання такого товару повинен мати в наявності сертифікати, протоколи випробувань та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи наданий останньому виробником такого товару. З урахуванням наведеного, беручи до уваги нагальність потреби у закупівлі вищезазначеного товару, яка виникла в умовах воєнного стану та його специфіки, замовник не вбачає достатніх ґрунтовних підстав для продовження строку подання тендерних пропозицій та як наслідок продовження загального строку проведення процедури закупівлі.» Згідно п. 24. Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.06.2023 р. цілком відповідає вимогам Постанови та у Замовника не має жодних підстав продовжувати термін подання тендерних пропозицій, враховуючи, що встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з наведеного у Вашому запиті, не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних документів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких документів в чинному законодавстві не міститься.
Дата відповіді: 23.06.2023 15:23