• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 45310000-3«Електромонтажні роботи» (Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та керування евакуацією, вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об’єкті КЗ ЛОР Львівський фаховий коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша за адресою: м. Львів, вул. Снопківська, 47)

Торги відмінено

1 024 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 247.30 UAH
Період уточнення: 15.06.2023 17:41 - 22.06.2023 00:00
Відповідь надана

.

Номер: f22f752f75d74eccba55027d792fa90b
Дата опублікування: 20.06.2023 20:26
Опис: Шановна Уповноважена особа, скажіть нам будь ласка, які у вас зв'язки з Комунальний заклад Львівської обласної Ради Самбірський фаховий коледж культури і мистецтв.? У вас майже у двох різних Замовників однакова з дискримінаційними і незаконними вимогами документація? Так як в двох тендерах документації з ідентичними вимогами, з цього можна зробити два висновки. - Або в даних двох закладах працює одна уповноважена особа і тому ідентичні документації? - Або в в Уповноважених осіб не вистачає розуму скласти правильну документацію, і для них за відкат дану документацію надало певне підприємство. Поясніть нам схожість ваших документацій.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання Повідомляємо, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 45310000-3«Електромонтажні роботи» (Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та керування евакуацією, вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об’єкті КЗ ЛОР Львівський фаховий коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша за адресою: м. Львів, вул. Снопківська, 47) Замовник згідно даної закупівлі: Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський фаховий коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім.І.Труша Жодні інші Замовники та документації не є предметом закупівлі та обговорення у даних торгах.
Дата відповіді: 22.06.2023 15:48
Відповідь надана

Розрахунок вартості

Номер: fe5cdacc8e4e47e3812e0c110aa9c43a
Дата опублікування: 20.06.2023 12:37
Опис: Тендерна документація містить наступну вимогу: ". У складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати розрахунок вартості послуг, з урахуванням інформації викладеної у даній тендерній документації. " Це додатковий документ окрім наступного переліку:" - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника." Будь ласка, надайте роз'яснення щодо даної вимоги "розрахунку вартості послуг". Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання Вимога щодо надання розрахунку вартості послуг, з урахуванням інформації викладеної у даній тендерній документації включає вимогу щодо надання документів: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника.
Дата відповіді: 22.06.2023 15:48
Відповідь надана

Лист від ДСНС

Номер: 8a66207429924436bd714f3427d2513b
Дата опублікування: 20.06.2023 12:34
Опис: Шановний Замовнику, доброго дня! Ваша документація містить дискримінаційну вимогу, а саме "Додатково у складі пропозиції Учасник надає в складі пропозиції лист від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії Учасника на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 20 денної давнини відносно дати подання пропозицій)." Даний Лист від ДСНС можна отримати протягом 30 днів від моменту надсилання запиту у відповідну службу у відповідності до Закону України "Про звернення громадян". З огляду на скорочені строки підготовки тендерних пропозицій аучасниками, а саме 10 днів, отримати такий лист та надати у складі пропозиції зможуть лише такі учасник, що знали про вашу вимогу завчасно. Вимагаємо видалити з умов тендерної документаії незаконну та дискримінаційну вимогу!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання Згідно ст. 20 ЗУ "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Повідомляємо, що в даній статті Закону встановлений максимальний термін розгляду звернення. Проте відсутній мінімальний, що свідчить про те, що звернення можуть бути розглянуті протягом 1 дня. Тому дана вимога не порушує жодних прав Учасників.
Дата відповіді: 22.06.2023 15:48
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: 4223591568034e738d792f5375b7231c
Дата опублікування: 19.06.2023 18:43
Опис: Шановний Замовнику, доброго вечора, підкажіть будь ласка, банківська гарантія, вимагається без грошового покриття?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання . Тендерна документація не містить вимог щодо надання банківської гарантії під грошове забезпечення ( покриття)
Дата відповіді: 22.06.2023 15:47
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: b8ea1b223a124820a7554fffa78a437b
Дата опублікування: 19.06.2023 18:40
Опис: Доброго вечора, шановний Замовнику, у тендерній документаціїї наявна наступна вимога: "оригінал аналогічного договору (не менше одного, крім договору, укладеного з замовником), які виконані повністю, з усіма додатками та додатковими угодами, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорі." Будь ласка проясніть, що мається на увазі "крім договору укладеного із замовником" ? Скільки вимагається аналогічних договорів? А також проясніть який договір вважається аналогічним у розумінні тендерної документації, зокрема договір на влаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання буде вважатися аналогічним? Дякуємо за роз'яснення.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання Вимагається надання хоча б одного аналогічного договору. Проте, якщо ви виконували аналогічний договір з нами і будете надавати його у складі тендерної пропозиції – ми вимагаємо надати ще один з будь яким іншим контрагентом. Аналогічним є договір на виконання таких самих або схожих за правовою природою послуг.
Дата відповіді: 22.06.2023 15:47
Відповідь надана

Вимога до кваліфікації працівників

Номер: d5356c64e45248778c715324fc1d4f2f
Дата опублікування: 19.06.2023 18:33
Опис: Шановний Замовнику, доброго вечора. В документації наявна вимога: "працівники/спеціалісти, які пройшли навчання по охороні праці згідно вимог ЗУпОП, КЗпПУ, ППБУ, ЗУЗДСС- не менше 3 (трьох) осіб (можуть бути особи, зазначені вище по тексту)." В той же час і така вимога: "на підтвердження знань з охорони праці надати посвідчення, видані уповноваженим органом, які підтверджують проходження навчання спеціалістів із загального курсу з охорони праці та правил пожежної безпеки." Замовнику, поясніть будь ласка, які докуменнти ви вбачаєте у тендерній докумнтаціїї на виконання вимоги про які пройшли навчання по охороні праці згідно вимог КЗпПУ, та ЗУЗДСС??? Згідно яого НПАОП працівники, що виконують послуги згідно предмету закупівлі мають знати Кодекс Законів про працю та/або пройти навчання Закону україни Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Ви семінар проводите для працівників відділу кадрів? Чи закуповуєте Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та керування евакуацією, вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій горищного приміщення? Просимо видалити вимоги щодо проходження навчання працівниками КЗпПУ, та ЗУЗДСС, як недоречні, дискримінаційні та безглузді. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання Повідомляємо, що предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 45310000-3«Електромонтажні роботи» (Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та керування евакуацією, вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій горищного приміщення на об’єкті КЗ ЛОР Львівський фаховий коледж декоративного і ужиткового мистецтва ім. І. Труша за адресою: м. Львів, вул. Снопківська, 47) Дані послуги передбачають підвищений ризик для працівників, які будуть їх виконувати. Тому Замовник повинен переконатись у кваліфікації працівників Учасника та розуміння того, що вони знають та розуміють всі ази охорони праці. Дана вимога є абсолютно законною та обґрунтованою для даного типу виконання послуг.
Дата відповіді: 22.06.2023 15:46
Відповідь надана

Спрощена?

Номер: 63e53a49c81b4f80b8b4819fe3f606f1
Дата опублікування: 19.06.2023 18:27
Опис: У тендерні документації наявна вимога: Учасник має підтвердити, що у разі визнання його переможцем спрощеної закупівлі до моменту укладення договору вартісні показники його пропозиції підлягають коригуванню (перерахунку) з метою приведення у відповідність до ціни, запропонованої даним учасником за результатами аукціону. До чого тут спрощена закупівля? дана процедура проводиться як відкриті торги з особливостями. Внесіть правки в ТД відповідно чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання Дана закупівля оголошена як «відкриті торги з особливостями». Будь які посилання на інший вид закупівлі слід розуміти: як «відкриті торги з особливостями». Дана механічна помилка жодним чином не впливає на зміст, структуру, строки і тд закупівлі.
Дата відповіді: 22.06.2023 15:46
Відповідь надана

Акт огляду?

Номер: 6f8ee0c1ce7d4171842fd231879096b9
Дата опублікування: 19.06.2023 18:26
Опис: Шановний Замовнику, доброго вечора. Видаліть вимогу щодо надання Акту огляду, ви ж прекрасно знаєте позицю АМКУ щодо цього питання. Навіщо Вам затягування процедури через скаргу? Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Добрий день! За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо наступне. Вимога щодо відвідування об’єкту була встановлена для правильного розрахунку ціни пропозиції та врахування усіх технічних нюансів. Крім цього, потенційний учасник, який працює в сфері встановлення пожежних сигналізацій може висловити пропозиції щодо внесення змін до технічного завдання в частині обсягів та видів робіт з метою їх покращення. Відвідування учасником об’єкту, на жаль, не завжди гарантує участь цього ж учасника в закупівлі. Вимога про надання Учасниками Акту обстеження об'єкта, підписаний уповноваженими представниками сторін встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, який вимагаються, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
Дата відповіді: 22.06.2023 15:45