• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки, код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Закупівля проводиться в рамках проекту ENI/2021/430-447 «Об’єднання громад – задля сталого економічного зростання (СonCom4EG)», що реалізується за підтримки ЄС в межах ініціативи «Мери за економічне зростання»

Завершена

756 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 780.00 UAH
Період уточнення: 15.06.2023 13:43 - 20.06.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги.

Номер: d394da32e0ff4d54bf332de2f5de9419
Дата опублікування: 19.06.2023 21:49
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що чинним законодавством України не передбачено такий документ як Лист від виробника, чи представника виробника і наявність даного листа не підверджує ні офіційність товару, ні те, що він пройшов належне митне оформлення, а також не може забезпечити поставку товару з відповідними характеристиками та не забезпечує його подальше гарантійне обслуговування. Оскільки даний документ не містить жодних зобов’язань сторін, чи відповідальності за їх невиконання. 1) Стосовно офіційності та підтвердження належного митного оформлення. Акцентуємо!!! увагу замовника на тому, що митне оформлення товарів згідно з чинними законодавством України та нормативно-правовими актами відбувається зовсім не на підставі Авторизаційних листів виробника чи його представника а на підставі митних декларацій та інших документів, подання та оформлення яких регулюється наступним: Митним Кодексом України від 13 березня 2012 року № 4495-VІ, зі змінами; Постанова Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 року №450 «Питання, пов'язані із застосуванням митних декларацій» (зі змінами); Наказ Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 631 «Про затвердження Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа» зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.08.2012 за № 1360/21672; Наказ Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 651 «Про затвердження Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.08.2012 за № 1372/2168, та іншими нормативно-правовими документами. Наведені вище нормативно-правові та регулюючі документи не містять вимог стосовно наявності такого документу як Авторизаційний лист виробника чи офіційного представника виробника. Отже вимога Замовника по Авторизаційному листі не підтверджує офіційності каналу поставки самого учасника, бо не є документом, що підтверджує митне оформлення чи підстави поставки такого товару через митний кордон України. А це означає, що така вимога є безпідставною і упередженою стосовно інших учасників!!!! 2) Стосовно сумнівів Замовника щодо успішного виконання договору закупівлі та гарантійного супроводу. Можливість поставки товару, та гарантійні зобов’язання забезпечує не авторизаційний лист від виробника чи ще когось, а наявність у Учасника офіційних договорів поставки з постачальниками офомленими згідно з Господарським та Цивільним кодексом України. Українське законодавство розглядає чинні договори поставки, як документи за умовами яких, кожна з сторін бере на себе зобов'язання, за невиконання яких передбачена відповідальність до кожної зі сторін. Авторизаційний лист формально є інформаційним і не містить зобов'язань сторін з поставки товару, чи виконання інших зобов'язань, зокрема гарантійних, як і відповідальності за невиконання. Отже авторизаційний лист виробника за своєю суттю нічого не визначає і не підтверджує у юридичній площині. І якщо учасник постачатиме замовнику не той товар, чи тій в тій кількості, якості то питання до замовника чи буде він надавати даний документ в якості доказів аби довести своє право у юридичній площині? Натомість такі зобов'язання містяться у договорах поставки товару. Але Замовника такий документ не цікавить з якоїсь причини... Питання чому Ви не потребуєте в якості доказів офіційні документи (договори, угоди тощо), що визначені чинним законодавством? Які сумніви у вас виникають щодо офіційних документів? 3) Відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням до сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною специфікацією, технічними паспортами, керівництвами користувача з вказаними технічними параметрами продукції. Відповідність запропонованого товару вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи з додатками, деклараціями про відповідність вимогам технічних регламентів, сертифікатам. Авторизаційні листи не містять інформації про технічні якості та характеристики товару. При постачанні товару Замовник має право перевірити чи відповідає поставлений товар маркуванню, артикулам, що були зазначені у тендерній пропозиції учасника переможця і відхилити приймання товару, який не відповідатиме вимогам замовника 4) А також ЗВЕРТАЄМО УВАГУ Замовника на те, що предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми Господарського Кодексу України, Цивільного кодексу України, Митного Кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність суб’єктів підприємницької діяльності, - НЕ МІСТЯТЬ ПОЛОЖЕННЯ стосовно того, що торгівля персональними комп'ютерами, ноутбуками і програмним забезпеченням може здійснюватися лише з дозволу виробника товару, чи його офіційного представника та при наданні «листа від виробника», авторизаційного листа, тощо. Конституція України, стаття 19 встановлює наступне : правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже питання до Замовника: якими нормами чинного законодавства України Ви користувались вимагаючи документ – лист, де просите вказати, що учасник є авторизованим партнером виробника? Просимо надати посилання на Закон України чи нормативно-правовий акт де б такий документ був затверджений до використання, з чіткою вказівкою номера, дати прийняття такого ЗУ чи нормативно-правового акту та дані його публікації у офіційних джерелах. ОКРЕМО НАГОЛОШУЄМО!!!, що Законом №202-ІХ було внесено зміни до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом не заперечується та підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 ст.15 зазначено: .... антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: ...встановлення обмежень на здійснення окремих видів діяльності, на виробництво, придбання чи реалізацію певних видів товарів; згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. 5) Стосовно відповіді замовника про тещо, його вимога отримати авторизаційний лист має альтернативу, і тому не є дискримінаційною. Ваша відповідь в своїй частині: «….дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника» містить невідповідність вашій же вимозі у тендерній документації. Цитуємо Вашу вимогу у пункті 5 Додатку2 до тендерної документації: «лист від виробника (офіційного представника виробника на території України) ноутбуків про партнерство, а саме, що учасник є авторизованим партнером виробника стосовно запропонованого обладнання із обов’язковою вказівкою номеру тендеру в системі Prozzoro стосовно запропонованого обладнання із обов’язковою вказівкою номеру тендеру в системі Prozzoro». Отже ви вимагаєте офіційного представника надати лист, де він має вказати, що учасник є авторизованим партнером виробника, а таку інформацію може надати тільки сам виробник. Зауважуємо, що офіційний представник виробника і сам виробник – це різні юридичні особи і кожна з таких юридичних осіб виступає самостійно, і від власного імені. Отже представник виробника не може надавати інформацію стосовно того, чи є учасник партнером виробника, він може надати тільки інформацію, про те чи є учасник його партнером (партнером офіційного представника). Виходить, що від офіційного представника виробника, учасник отримає лист власне про партнерство учасника та офіційного представника, але не самого виробника, бо виробник надасть авторизацію на даний тендер тільки ОДНУ!!! А це невідповідність вимогам тендерної документації і відповідно відхилення такої пропозиції. Отже лист, який би відповідав запиту замовника буде тільки ОДИН для ОДНОГО учасника. А відповідь про альтернативу – не відповідає дійсності. Ваші вимоги і відповідь – суперечать одне одному. І питання до замовника: за яким принципом ви будете визначати хто є офіційним представником виробника? Учасник має надати ще один лист і вже від виробника? Чи як буде відбуватись. Відповідь замовника на запитання стверджує, що: «Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується». Вище ми навели докази того, що це не так. Авторизаційний лист не має юридичної сили та доказів, що свідчать про офіційний канал поставки, та проходження митного контролю і не містить технічних характеристик. З відповіді замовника взагалі незрозуміло яким має бути лист від виробника. Виходить лист має містити дані вантажно-митних декларацій, повну характеристику товару, гарантійні зобов’язання…. Просимо замовника надати посилання на саме такий лист, де були б вказані всі ці дані? Отже враховуючи наведені вище невідповідності законам України та чинним нормативним актам щодо вимоги про «Лист від виробника», відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель, де передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, ми ВИМАГАЄМО прибрати дискримінаційну вимогу вказану у пункті 5, Додатку 2 до тендерної документації, оскільки така вимога на нашу думку містить не відповідність нормам чинного законодавства України, та не дає можливості розширити коло учасників, чим обмежує здорову конкуренцію.
Відповідь: Шановний Учасник! Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді: 20.06.2023 15:23
Відповідь надана

Габарити ноутбука

Номер: 02d57778a32347dbb82d68ba5bc60c8c
Дата опублікування: 19.06.2023 17:16
Опис: Шановний Замовник, вище на наше запитання ви привели приклад, що, як мінімум 3 моделі ноутбуків відповідають заданим розмірам. Ви надали посилання на моделі. Але!! Бюджет вашої закупівлі це 31 416 грн за один ноутбук. Всі ноутбуки, які на вашу думку підходять по розмірах коштують дорожче. Не тримайте нас за дурнів. Єдиний нотбук, що відповідає та підходить по встановлених вами розмірах та вазі - це ноутбук серії Lenovo V15 G2 ITL, що є антинконкурентними умовами. Вимагаємо від вас прибрати дану дискримінаційну вимогу та збільшити коло конкуренції. Або надайте посилання на відомі інтернет магазини з різними моделями ноутбуків ціною нижче 31400 грн! Дякуємо. Слава Україні!
Відповідь: 1. Шановний Учасник Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників. Ось посилання на лінійки ноутбуків з орієнтовними цінами: 1. https://hotline.ua/ua/computer-noutbuki-netbuki/lenovo-thinkbook-15-g2-itl-series/ 2. https://hotline.ua/ua/computer-noutbuki-netbuki/dell-inspiron-3520-inspiron-3520-4391/?tab=about 3. https://hotline.ua/ua/computer-noutbuki-netbuki/dell-vostro-3510-series/ 4. https://hotline.ua/ua/sr/?q=MSI%20Modern%2015%20A
Дата відповіді: 20.06.2023 15:20
Відповідь надана

Шановний Замовнику!

Номер: 337a425ae14a43fca309e281dbdfa9ea
Дата опублікування: 19.06.2023 13:49
Опис: Шановний Замовнику! Прохання до Вас прибрати габарити в міліметрах в ТЗ, так як ця вимога різко звужує коло Учасників, які можуть приймати участь в торгах. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
Дата відповіді: 19.06.2023 17:00
Відповідь надана

Габарити ноутбука

Номер: 285b4f2d258f45b8b62df6769b4b2f4f
Дата опублікування: 18.06.2023 08:06
Опис: Шановний Замовник, у попередньому запитанні ви не надали відповідь , а виправили власну помилку в характеристиках по відношенню до моделі ноутбука Lenovo . про який ми вам написали. Якщо ви це виправили вже один раз і саме на потрібну різницю, то чому не можете виправити на +/- більше мм, щоб отримати конкуренцію та 3/4 учасника замість одного? Ви перед початком торгів чітко показали власне бажання придбати ноутбук з поганою матрицею ТN по ціні інших конкурентних моделей з якісними матрицями типу IPS. Вам не соромно? Ще раз питаємо у Вас - наскільки важлива для вас характеристика розміру в мм? Є достатньо еквівалентів, але в кожного з них на 1-2 мм можуть відрізняються фізичні габарити, що буде не відповідати технічним вимогам ТД. Прохання до вас прибрати характеристику фізичних розмірів, тому що ноутбук має класифікацію 15,6", що дозволяє його використовувати однаково зручно і гарантовано встановити на робочому місці користувача. Характеристики товару, який ви хочете придбати належать до ноутбука Ноутбук Lenovo V15 G2 ITL, тільки один з учасників зможе прийняти участь. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. У Вимогах до розмірів ноутбука вказано «не більше 359,2 мм*235,8мм*19,9мм» Щоб не бути голослівними, ми ще раз промоніторили ринок і на підтвердження знайшли мінімум 3 пропозиції, що відповідають заявленим хар-м: https://hotline.ua/ua/computer-noutbuki-netbuki/lenovo-thinkbook-15-g2-itl-mineral-grey-20ve00fkra/ https://hotline.ua/ua/computer-noutbuki-netbuki/msi-modern-15-a11mu-653-modern15653/?tab=about https://hotline.ua/ua/computer-noutbuki-netbuki/dell-inspiron-3520-inspiron-3520-4391/?tab=about https://hotline.ua/ua/computer-noutbuki-netbuki/dell-vostro-3510-n8064vn3510emea012201/?tab=about
Дата відповіді: 19.06.2023 16:56
Відповідь надана

Щодо листа від виробника.

Номер: 73dd596ba7e14b24bb021683f3831e58
Дата опублікування: 16.06.2023 19:15
Опис: Шановний Замовнику. Останні зміни у ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, які опубліковані Вами 16 червня 2023 16:19 відбулись на прохання одного з учасників виправити у вимогах до технічних характеристик предмету закупівлі такий параметр як розмір: Ш*Г*Т не більше /359,2мм*235,8мм*19,9мм. Звертаємо увагу замовника на те, що дана вимога по розміру чітко веде до однієї моделі Ноутбук Lenovo V15 G2 ITL (82KB0036RA), а відповідно взяти участь у процесі тендерної закупівлі може лише ОДНА модель ОДНОГО виробника і ОДНОГО учасника. Бо враховуючи той факт, що у тендерній документації вимагається наявність в учасників Листа ВІД ВИРОБНИКА чи офіційного представника виробника про те, що учасник є АВТОРИЗОВАНИМ ПАТРНЕРОМ ВИРОБНИКА стосовно запропонованого обладнання, і той факт, що виробник надасть авторизацію на конкретний тендер тільки ОДИН такий лист і тільки ОДНОМУ учаснику, дана вимога ЗВУЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ДО ОДНОГО!!!!! Отже, у підсумку ми маємо прописану чітку модель ноутбуку під конкретного виробника та одного учасника. Інші учасники вже не можуть прийняти участь у тендері, а це не дає можливості отримати кращу ціну, чи отримати інший товар з більш потужними технічними параметрами такими як процесор чи обсяг пам'яті та інший важливий технічний параметр. Ми вважаємо це ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ВИМОГОЮ по відношення до інших можливих учасників, яка не дає змогу їм взяти участь у тендері з причини неможливості отримати у виробника ще один авторизаційний лист. Тому просимо прибрати вимогу у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: " Лист від виробника (офіційного представника виробника на території України) ноутбуків про партнерство, а саме, що учасник є авторизованим партнером виробника стосовно запропонованого обладнання із обов’язковою вказівкою номеру тендеру в системі Prozzoro."
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне: Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли буде використовувати неякісна, контрафактна або іншим чином невідповідну до законодавства України продукція. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді: 19.06.2023 16:49
Відповідь надана

Габарити ноутбука

Номер: defca0dae4c444d3bb5e38fb51c74b88
Дата опублікування: 16.06.2023 08:49
Опис: Шановний Замовник, наскільки важлива для вас характеристика розміру в мм? Є достатньо еквівалентів, але в кожного з них на 1-2 мм можуть відрізняються фізичні габарити, що буде не відповідати технічним вимогам ТД. Прохання до вас прибрати характеристику фізичних розмірів, тому що ноутбук має класифікацію 15,6", що дозволяє його використовувати однаково зручно і гарантовано встановити на робочому місці користувача. Характеристики товару, який ви хочете придбати належать до ноутбука Ноутбук Lenovo V15 G2 ITL (82KB0036RA). Але, в даного ноутбука фізичний розмір також більший ніж ви вказуєте в ТЗ. 359.2 x 235.8 x 19.9 мм при вимогах Ш*Г*Т не більше /359мм*235,8мм*19,9мм. Таким чином можна дискваліфікувати в тому числі і учасника, який запропонує бажаний вам ноутбук. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за Вашу уважність, зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді: 16.06.2023 16:21
Відповідь надана

Щодо технічних вимог накопичувача

Номер: addfd6e5fc3d42eabf5cd7b582442b5a
Дата опублікування: 15.06.2023 15:02
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації, Вами виставлено не зовсім зрозумілі вимоги, а саме: "Накопичувач HDD де зазначено SSD, не менше 512 GB", просимо розяснити, який накопичувачем HDD чи SSD повиен бути оснащений ноутбук, та внести зміни до документації де зазначити правильні вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику дякуємо за Вашу уважність, зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді: 15.06.2023 16:43