-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Багатофункціональний монохромний пристрій, з картриджем підвищеної ємності та Багатофункціональний кольоровий пристрій, з картриджами в комплекті (код згідно ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики відповідно до діючих норм на даний вид товару. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення відповідає кошторисним призначенням на 2023 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до середньоринкової вартості даного товару.
Торги не відбулися
496 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 484.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 484.00 UAH
Період уточнення:
15.06.2023 11:39 - 20.06.2023 00:00
Відповідь надана
11111111111
Номер:
90ff88f96fa44951b1e1a2531d9cd8ed
Дата опублікування:
17.06.2023 10:38
Опис:
Шановний Замовник, у нас два питання:
1. Ви вступили в зговор з певним учаснимо або представником виробника?
2. Ви не обізнані про те, що вимога про надання так званого авторизаційного листа -це пряма ознака того, що в закупівлі вже визначений переможець, адже усім відомий факт того, шо так званий авторизаційни лист видається лише одному учаснику, хто прийшов перший.
авторизаційного лист - це нечемний документ, який не має жожною юридичною сили - його мета штучно обмежите конкуренцію за ради одного учасника.
Може Досить брати хабарі та прикриватися благіми намірами, чому одні можут проводити чесно закупівлі, а інші ні?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. О скільки ми являємося державним Замовником, зобов’язані впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити закупівлю неякісного контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару. Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Нажаль існує безліч недобросовісних постачальників, які намагаються в будь-який спосіб проштовхнути свій неякісний товар, ми ж, як держаний Замовник, намагаємося отримати якісний товар за найнижчою ціновою пропозицією.
Дата відповіді:
20.06.2023 08:41