• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

реконструкція нежитлової будівлі (колишньої контори) під АЗПСМ з впровадженням енергозберігаючих заходів по вул. Центральна, 4 в с. Сергіївка Миргородського району Полтавської області

дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178

Завершена

11 284 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 112 846.80 UAH
Період уточнення: 15.06.2023 09:52 - 20.06.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні Вимоги

Номер: 4541a490589149d0a9ff1195597e88f0
Дата опублікування: 19.06.2023 11:25
Опис: Замовнику, Ви прямо прописали Вимоги виключно для свого учасника, який у Вас піж боком розташований!!!! Такі Вимоги й дії є незаконними!!! Ви встановили Вимоги: 1. Вимога щодо "нерухомості" - Віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт - тобто 80 км, що є прямим обмеженням конкуренції!!! Навіщо заключати договори оренди до підписання договору? Нам як виконавцю з іншої області необхідно в кожному місті договори поназаключати щоб брати участь в закупівлі?? 2.Вимога щодо сміття - в технічному завданні 80 км, але ви штучно зменшили на 30, але то таке !! Ситуація такаж як й з п. 1 , нам з кожним світезвалищем наперед заключати???? в кожному місті, селі???? А продовження взагалі космом " У разі, якщо сміттєзвалище знаходиться на відстані, що перевищує 30 кілометрів (визначається відстань за найближчим маршрутом по автомобільним дорогам) до об’єкту, на якому будуть проводитись роботи за предметом закупівлі, учасником додатково надається довідка за підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання (або комунального підприємства або органу місцевого самоврядування), з яким учасником укладено договір, який надається на виконання вище зазначеної вимоги та у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, із зазначенням точних географічних координат місця розташування сміттєзвалища, на яке планується вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного))." А ГЕОЛОКАЦІЮ ВАМ НЕ КИНУТИ З ЕЛЕКТРОНИМ ПІДПИСОМ ВЛАСНИКА? Ви взагалі чим керуєтесь!!!? В договорі міститься адресе сміттєзвалище та/або підприємства!! Які ще листи !!??? Це просто абсурд!!! яка правова підстава надання керівником у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство - точних географічних координат, як окремий лист??!!! БО ВАМ СВОГО УЧАСНИКА ПРОПИХНУТИ ПОТРІБНО?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, замовник (виконавчий комітет Сергіївської сільської ради), ознайомившись із вашою вимогою повідомляє наступне. Замовник, при здійсненні даної процедури закупівлі, керується принципами здійснення публічних закупівель, що визначені частиною 1 статті 5 Закону, зокрема через максимальну економію, ефективність та пропорційність та через недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. До того, на виконання вимоги частини 3 статті 22 Закону, замовником до тендерної документації включено іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно до вимог розділу III (визначення вартості будівництві при складанні інвесторської кошторисної документації) Настанови, до вартості устаткування, меблів та інвентарю, що враховується в кошторисах на будівництво, належать: а) вартість придбання (виготовлення) і доставки на приоб’єктний склад: - комплектів усіх видів (технологічного, енергетичного, підйомно-транспортного, насосно-компресорного та іншого) устаткування, що монтується чи не монтується, в тому числі не стандартизованого (включаючи вартість його проектування); - транспортних засобів, технологічно пов’язаних з процесом промислового виробництва, включаючи рухомий залізничний склад для перевезення вантажів по коліях, передбачених проектною документацією, а також спеціальний рухомий склад інших видів транспорту для перевезення немасових вантажів тощо; - контрольно-вимірювальних приладів, засобів автоматизації і зв’язку тощо; - інструменту, інвентарю, штампів, пристосувань, оснастки, спеціальних контейнерів для транспортування напівфабрикатів або готової продукції, які включаються до первісного фонду об’єктів виробничого призначення тощо; - устаткування, інструменту, інвентарю, меблів та інших предметів внутрішнього оздоблення, необхідних для первісного оснащення об’єктів невиробничого призначення тощо. У розділі "Складання локальних кошторисів та відомостей ресурсів до них" Настанови визначено, що кошториснавартістьустаткуваннявизначаєтьсяяксумаусіхвитратнапридбання і доставку цього устаткування на приоб’єктний склад або місце його передачі до монтажу. Розділом "Вартість матеріалів,виробів і комплектів" Настанови передбачено, що поточні ціни на матеріальні ресурси для об’єкта будівництва визначаються франко-приоб’єктний склад будівельного майданчика і на встановлену одиницю виміру враховують такі елементи вартості: 1) відпускну ціну (в тому числі, вартість тари, упаковки і реквізиту та вартість вантажних робіт); 2) вартість транспортування; 3) заготівельно-складські витрати. Заготівельно-складські витрати розраховуються за відсотком до кошторисної вартості матеріалів франко-приоб’єктний склад і є лімітом коштів на відшкодування цих витрат підряднику. При цьому відповідні ціни на такі матеріальні ресурси разом з прибутком та адміністративними витратами не повинні перевищувати середні ціни інших виробників на ті ж самі ресурси, що склалися в регіоні з урахуванням транспортних витрат з доставки цих ресурсів на франко-приоб’єктний склад. Таким чином, згідно до вимог Настанови, передбачається необхідність використання приоб’єктного складу, який використовуватиметься підрядником (виконавцем робіт) для збереження будівельних матеріалів та інших матеріальних ресурсів при виконанні робіт за об’єктом. У графі «Обґрунтування» за окремими пунктами Таблиці 2 Розділу II Додатку 5 Документації передбачено умову, яка повинна застосовуватись учасниками при розрахунку вартості пропозиції, визначає максимальну відстань на яку буде здійснюватись доставка матеріалів генпідрядником. Учасник, який в подальшому буде генпідрядником за результатом укладеного договору, повинен застосовувати розрахунки витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту, на якому буде здійснюватись виконання робіт. Відстань, що зазначена у графі «Обґрунтування ціни» Таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації є максимальною, тому учасником може бути застосовано у розрахунках меншу відстань з урахуванням місця(ць), з якого(их) буде здійснюватись відповідна доставка, для забезпечення принципу економії. Дані умови визначені виходячи із даних, які зазначені у інвесторській кошторисній документації, яка розроблена у відповідності до вимог Настанови. А вимоги щодо відстані передбачають можливість учасників застосувати більш економічні розрахунки витрат, пов’язаних із виконанням окремих етапів та зобов’язань в процесі виконання роботи. Згідно до вимоги п.1.5 Таблиці 1 Додатку 1 Документації для підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" вимагається надання Документ(и), який(ими) засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (або комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, яке має документально підтверджене право використовувати сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що є найбільш приближеною до об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)). При цьому визначено можливість вивезення сміття на інші сміттєзвалище, відстань який є більш віддалена від найближчого до об’єкту місця захоронення (утилізації) сміття. В такому випадку, якщо сміттєзвалище знаходиться на відстані, що перевищує 30 кілометрів (визначається відстань за найближчим маршрутом по автомобільним дорогам) до об’єкту, на якому будуть проводитись роботи за предметом закупівлі, учасником додатково надається довідка за підписом уповноваженої особи суб’єкта господарювання (або комунального підприємства або органу місцевого самоврядування), з яким учасником укладено договір, який надається на виконання вище зазначеної вимоги та у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище або підприємство, із зазначенням точних географічних координат місця розташування сміттєзвалища, на яке планується вивезення (або утилізації, або захоронення, або розміщення) твердих побутових та/або виробничих відходів (або сміття (в т.ч. будівельного)). Дана вимога ґрунтується на необхідності утилізації сміття з рахунок виконавця робіт, що визначено необхідністю виконання вимог п.5.3.13 проекту договору та вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 р. №1264-XII (зі змінами), Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 р. №187/98-ВР (зі змінами), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-XII (зі змінами). Звертаємо увагу усіх суб’єктів, які планують подавати власні пропозиції про те, що вивіз, утилізації (або захоронення) сміття, яке залишатиметься в процесі виконання робіт на об’єкті не припустимо утилізувати в місцях не призначених для цього в тому числі на стихійних сміттєзвалищах. Така вимога базується на принципах здійснення заходів із захисту навколишнього середовища та довкілля. Керуючись вище викладеним та вимогами тендерної документації, учасник, який має на меті якісно виконати роботу, що є предметом даної закупівлі, повинен в повній мірі мати не тільки уявлення про можливість виконати визначену роботу але і документально підтверджені можливості, які визначаються кваліфікаційними критеріями. При цьому вимоги, що визначені умовами тендерної документації визначають критерії відбору потенційних виконавців робіт, які можуть безперешкодно підтвердити встановлені вимоги до них та їхньої кваліфікації. Відсутність бажання довести власну відповідність встановленим критеріям, не може свідчити про протиправні дії замовника та/або недотримання принципу об’єктивності вибору потенційного виконавця.
Дата відповіді: 21.06.2023 16:48