• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обробки телефонних дзвінків

Завершена

2 562 495.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 624.95 UAH
Період уточнення: 14.06.2023 17:17 - 19.06.2023 00:00
Відповідь надана

Термінові питання по документації

Номер: e2b9bb0f74ee4c86bfc86a36dae6284f
Дата опублікування: 15.06.2023 11:03
Опис: Доброго дня, виникли наступні питання, просимо надати відповіді: 1. Чи вірно ми розуміємо, що обсяг замовлення зазначено в специфікації? (Дод. 1 до договору) 2. Просимо надати середні витрати часу на обробку та детальний опис процесу усіх найменуваннь предмету закупівлі та зазначити принципову різницю пунктів 1,2,4 специфікації. 3. Просимо надати інформацію щодо мінімальної кількості агентів (FTE), які повинні бути задіяні на проєкті. 4. Просимо дати роз'яснення щодо змісту пункту "2.1. Пікові навантаження -до 50 000 дзвінків на добу .", а саме відповідність зазначених обсягів у специфікації до можливих пікових навантажень. Як за добу може надійти увесь обсяг контракту? Дякуємо
Відповідь: Добрий день! 1. Чи вірно ми розуміємо, що обсяг замовлення зазначено в специфікації? (Дод. 1 до договору) Так, прогнозований обсяг замовлення зазначено в специфікації. При цьому у залежності від реальної потреби, Замовник наділений правом здійснити перерозподіл обсягів за категоріями послуг, викладених у Специфікації (Додаток №1) в межах загальної вартості Договору. 2. Просимо надати середні витрати часу на обробку та детальний опис процесу усіх найменуваннь предмету закупівлі та зазначити принципову різницю пунктів 1,2,4 специфікації. Середньорічна витрата часу на обробку одного дзвінка складає 3 хвилини, цей показник є плаваючим, його значення змінюється впродовж кожної доби, в залежності від ситуації в місті. Максимальна тривалість складає орієнтовно 80 хвилин, мінімальна 15 секунд. Детальний опис всіх процесів обробки дзвінків описаний в Таблиці №1 “Прийом та реєстрація звернень що надійшли по дзвінку” в описі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі . Принципова різниця пунктів 1,2,4 полягає в об'ємі та виді інформації, яку агент вносить в систему та яку подає в усній формі заявнику. 3. Просимо надати інформацію щодо мінімальної кількості агентів (FTE), які повинні бути задіяні на проєкті. Специфіка роботи контактного центру не передбачає такого показника, як мінімальна кількість агентів, навантаження на лінію плаваючі і кількість змінюється в залежності від потреб. В процесі виконання договору не виключені випадки нульового залучення ресурсів агентів до процесу обробки дзвінків, коли мінімальні навантаження обробляються власними силами . 4. Просимо дати роз'яснення щодо змісту пункту "2.1. Пікові навантаження -до 50 000 дзвінків на добу .", а саме відповідність зазначених обсягів у специфікації до можливих пікових навантажень. Як за добу може надійти увесь обсяг контракту? Контактний центр міста Києва є міською гарячою лінією, який приймає дзвінки, що стосуються всіх питань життєдіяльності міста. У зв'язку з військовим станом та через агресію ворога, періодично виникають критичні ситуації, що зумовлюють потік вхідних дзвінків у розмірі до 50 000 за добу для отримання консультації, тощо. Як приклад, в 2022 році в період масових відключень від електропостачання через атаки по критичній інфраструктурі міста, були зафіксовані понаднормові навантаження на вхідну лінію 1551, які не вдалось обробити в повному об’ємі. Спираючись на цей досвід сформовано зміст пункту 2.1 “Пікові навантаження -до 50 000 дзвінків на добу”.
Дата відповіді: 19.06.2023 12:49