-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213100-6 Портативні комп’ютери)
Торги не відбулися
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період уточнення:
14.06.2023 14:20 - 23.06.2023 00:00
Відповідь надана
Замовником встановлена дискримінаційна вимога з метою не допущення учасників ринку до даної закупівлі.
Номер:
21d165017dde4447a7a0a099122b8e05
Дата опублікування:
15.06.2023 15:15
Опис:
Замовником вказані дискримінаційні вимоги які порушують принципи викладені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо Вас звернути увагу, шо в Тендерній документації, а саме в Додатку 3 - Розділ II. Технічні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, вказана дискримінаційна вимога що звужує перелік учасників, та суперечить Антимонопольному законодавству, а саме вимога: Відеографіка: тип: Дискретна, не гірше за Nvidia GeForce MX350 об’єм відеопам’яті не менше ніж 2Gb, додаткові можливості: - підтримка підключення не менше ніж 3 дисплеї; - підтримка не гірше ніж OpenGL 4.6 та DirectX 12. Просимо замовника внести зміни в ТД, прибрати дану дискримінаційну вимогу, що прописана виключно в інтересах учасника з ноутбуком від виробника Acer, модель: Aspire. Або замінити вимогу на характеристику Intel® UHD Graphics, що також має підтримку 3х дисплеїв.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання з ідентичними або кращими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасником подається додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим. Обмежень по виробниках немає, отже, зазначена вимога не порушує 4 статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі. Крім того, технічні завдання і вимоги погоджені в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій КМДА та Міністерстві цифрової трансформації України. Зміни не передбачені. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.06.2023 09:10
Відповідь надана
Дискримінаційні виомги
Номер:
ffe2c9a18a5c4af4a3642bd7c5846cce
Дата опублікування:
15.06.2023 10:27
Опис:
Шановний Замовник, у нас два питання:
1. Ви корупціонер?
2. Ви не обізнані про те, що вимога про надання так званого авторизаційного листа -це пряма ознака того, що в закупівлі вже визначений переможець, адже усім відомий факт того, шо так званий авторизаційни лист видається лише одному учаснику, хто прийшов перший.
Авторизаційного лист - це некчемний документ, який не має жодної юридичної сили - його мета штучно обмежите конкуренцію за ради одного учасника.
Банальні відповіді також усім відомі, посилання на рішення АМКУ не мають жодного відношення до цієї закупівлі адже в Україні не існує прецедентного законодавства. Тому прохання дозволити прийняти участь в закупівлі усім учасникам, а не лише тим, які вже домовились з виробником або з Замовником.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону. Факт дискримінаційного характеру в оголошеній процедурі відкритих торгів в частині встановлення вимог тендерної документації відсутній. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлі. Вимога щодо надання Учасниками документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (авторизаційна форма, тощо) від виробника товару, або його офіційного представника/дистриб’ютора в Україні, який підтверджує наявність в учасника статусу партнера та права на здійснення продажу запропонованого учасником товару, виданого на адресу Замовника із посиланням на процедуру закупівлі є необхідною для підтвердження того, що Учасник процедури являється офіційним партнером того чи іншого виробника обладнання, яке пропонує сам Учасник. Крім того, авторизаційний лист виступає гарантією того, що запропоноване Учасником обладнання офіційно завезено на територію України, зі сплатою всіх податків та зборів, а також має офіційну гарантію та підтримку на території України, є новим та таким, що не використовувалося раніше. Замовником передбачена можливість надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа як від виробника товару згідно предмету закупівлі, так і від його офіційного представника/дистриб’ютора на території України і це жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісний товар, що є предметом даної закупівлі. Виконанням умов тендерної документації є подання учасниками всіх документів, які вимагав Замовник. Метою виконання технічної специфікації та вимог тендерної документації є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. У тендерній документації відсутній будь-який дискримінаційний характер, потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині немає.
Дата відповіді:
16.06.2023 10:43