-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Комп’ютерне обладнання (ноутбуки) для закладів культури Подільського району міста Києва код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Завершена
162 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 810.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 810.00 UAH
Період уточнення:
14.06.2023 11:01 - 23.06.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні виомги
Номер:
46da6a9a2d194acd9eb1f10ab715dcf9
Дата опублікування:
15.06.2023 10:11
Опис:
Шановний Замовник, у нас два питання:
1. Ви корупціонер?
2. Ви не обізнані про те, що вимога про надання так званого авторизаційного листа -це пряма ознака того, що в закупівлі вже визначений переможець, адже усім відомий факт того, шо так званий авторизаційни лист видається лише одному учаснику, хто прийшов перший.
авторизаційного лист - це нечемний документ, який не має жодною юридичною сили - його мета штучно обмежите конкуренцію за ради одного учасника.
Не намагайтесь вигадувати причини не надавайте нечемні посилання на рішення АМКУ адже в Україні відсутнє прецедентне законодавства.
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару (якісного виконання робіт) відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування у власному офіційному сервісному центрі, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника, офіційного дистриб’ютора виробника в Україні. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Лист вимагається для підтвердження спроможності виконати поставку обладнання, офіційно ввезеного на територію України, спроможності учасника виконувати швидкий та якісний ремонт техніки, та післягарантійного обслуговування обладнання. Повідомляємо Вас, що виробники та їх представництва не обмежують видачу авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. В свою чергу наведене свідчить, що вказана вимога ніяким чином не суперечить положенням, ані Цивільного, ані Господарського кодексів України. Замовником визначено зазначені умови з метою запобігання закупівлі товарів з Російської Федерації та з Республікою Білорусь, які є країнами, що ведуть агресивну війну проти України згідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 березня 2022р.№ 245-р Про внесення пропозицій щодо застосування секторальних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до Російської Федерації, а також запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у належній кількості та якості, що забезпечує дотримання принципу максимальної економії та ефективності, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, не є фальсифікованим та легально завезений на територію України (через офіційні канали постачання). Тобто в цьому випадку Окрім того, як свідчить практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, учасник повинен довести та документально підтвердити неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також надати документальне підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
15.06.2023 12:20