• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення зі заміною котлів в КЗ ЛОР "Підкамінський психоневрологічний інтернат" за адресою: вул. Нагірна, 11а в смт. Підкамінь Золочівського району Львівської області (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

9 956 058.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 780.29 UAH
Період уточнення: 13.06.2023 22:44 - 20.06.2023 00:00
Відповідь надана

неправомірні вимоги

Номер: 6ba0569405964faaa12345a90e3aa179
Дата опублікування: 19.06.2023 21:09
Опис: Відповідно до ч.1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, відповідно до якої Учасники процедури закупівлі повинні довідку про виконання аналогічних договорів. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються як мінімум три договори, виконані не раніше 2022 року, загальна сума виконання яких становить не менше ніж 65% очікуваної вартості предмета даної закупівлі що відповідають роботам, які передбачені технічним завданням. Договори повинні містити роботи із встановлення радіаторів, сумарна кількість яких не повинна бути меншою за кількість, що встановлена у технічному завданні до цієї закупівлі (163 шт.). Також учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання робіт із встановлення котла. Для підтвердження відповідних критеріїв учасник повинен надати: - копії як мінімум трьох договорів (з усіма додатками) на капітальний ремонт або поточний ремонт системи опалення; - копії документів, що підтверджують виконання договорів (платіжні доручення, довідки форми КБ-2, Довідки форми КБ-3, за весь період виконання робіт); - оригінали листів-відгуків про виконання договорів, що наведені у довідці, не раніше дати оголошення закупівлі з посиланням на ідентифікатор закупівлі. Замовником згідно з договорами може бути лише суб’єкт державної або комунальної форми власності. Щодо вимоги встановленої Замовником в тендерній документації, а саме: «Для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються як мінімум три договори, виконані не раніше 2022 року, загальна сума виконання яких становить не менше ніж 65% очікуваної вартості предмета даної закупівлі що відповідають роботам, які передбачені технічним завданням», варто зазначити наступне, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимога про встановлення вимоги про надання в складі пропозиції як мінімум трьох аналогічних договорів є дискримінаційною та такою, що обмежує право потенційних учасників взяти участь в даній процедурі закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вважаємо, що замовником не обгрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати документально підтверджену інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання саме як мінімум 3 (трьох) аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників процедури закупівлі. Також, вважаємо дискримінаційною вимогою про те, що Замовником згідно з аналогічними договорами може бути лише суб’єкт державної або комунальної форми власності, оскільки це необгрунтовано звужує кількість потенційних учасників процедури закупівлі. також, потрібно наголосити на тому, що встановлюючи вимоги по надання трьох аналогічних договорів, які виконані не раніше 2022 року Замовник таким чином надає перевагу тим учасникам, які набули досвід виконання аналогічних договорів в окремий період, без належного обґрунтування вибору зазначеного періоду, тим самим обмеживши доступ до прийняття участі у даній процедурі закупівлі тих учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів до 2022 року, тим самим створюючи дискримінаційні та не однакові умови для всіх учасників, які виявили бажання взяти участь в процедурі закупівлі. Питання про встановлення проміжку виконання аналогічного договору, яке обмежене певними часовими межами було предметом оскарження в Рішенні КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 8186-р/пк-пз від 06.06.2023, в якому Комісія зазначила, що встановлення вимоги в тендерній документації про надання аналогічного договору, який виконаний в певних часових межах є дискримінаційною вимогою. Щодо оригіналів листів-відгуків про виконання договорів, що наведені у довідці, не раніше дати оголошення закупівлі з посиланням на ідентифікатор закупівлі слід зазначити наступне, що вимоги щодо дати видачі відгуку, а саме не раніше дати оголошення закупівлі та необхідність посилання Замовниками у відгуку на інформацію щодо ідентифікатора закупівлі є дискримінаційними вимогами Замовника. Ми, як Учасники процедури закупівлі вважаємо, що Замовником необґрунтовано звужено строки щодо дати видачі відгуку та нічим не обгрунтована вимога Замовника щодо необхідності зазначення ідентифікатора закупівлі. Обмеження щодо дати видачі відгуку, встановлені Замовником у Документації, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно не обґрунтованими та дискримінаційними. Питання про визнання вищенаведеної вимоги дискримінаційною міститься у Рішенні КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 6061-р/пк-пз від 08.05.2023. 3. Замовником у п. 1.4 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, відповідно до якої Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану не раніше ніж за 20 днів до оголошення закупівлі. Вважаємо, що вищенаведена вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки з моменту прийняття Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 Замовниками заборонено на час воєнного стану вимагати у будь-якій формі, зокрема й у формі довідки з контролюючого органу, інформацію про відсутність заборгованості з платежів, а тому наведені вище вимоги Замовника, встановлені в тендерній документації не узгоджуються із положеннями встановленими в Особливостях. Також, необхідно зазначити про те, що в Законі України не міститься обов’язку про те, що учасники процедури закупівлі повинні надавати в складі тендерної пропозиції довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в тендерній документації суперечить чинному закупівельному законодавству України. В разі не внесення змін ми будемо ініціювати перевірку контролюючих органів даної закупівлі
Відповідь: Повідомляємо, що у зв’язку із тим, що роботи за даним предметом передбачають встановлення 163 радіаторів, замовник вимагає від учасників підтвердження досвіду виконання договорів, роботи по яких містили встановлення радіаторів у загальному обсязі не менше 163 радіаторів. Для доведення можливості виконання договору саме на суму 9 956 058,00 грн, загальна сума аналогічних договір не повинна бути меншою ніж 65% вартості закупівлі. З приводу виконання аналогічних договорів за 2022 рік, повідомляємо, що під час воєнного стану не проводяться надання авансових платежів підрядникам. Для Замовника важливо, щоб учасник мав досвід виконання аналогічних договорів без авансових платежів для перевірки його надійності. Надання листів-відгуків не раніше дати оголошення закупівлі та необхідність посилання Замовниками у відгуку на інформацію щодо ідентифікатора закупівлі не є дискримінаційними, адже учасник має 7 календарних днів на підготовку пропозиції та має можливість звернутись із запитами до контрагентів щодо надання таких-листів-відгуків. Ідентифікатор міститься у системі Prozorro та не є обмеженим у доступі. Також повідомляємо, що довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, можна отримати протягом 5 робочих днів. Таким чином, будь-який учасник має можливість отримати довідку та немає жодних обмежень по її отриманню в умовах воєнного стану. Тендерна документація складається у відповідності до п. 28 Постанови КМУ №1178 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник має право вимагати від учасників надання документів, які кожен із учасників може отримати. Немає жодного обмеження ні у Постанові №1178, ні у Законі про те, що забороняється вимагати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Замовником враховано вимоги учасників та виключено всі вимоги, які могли б хоч в мінімальній мірі на думку учасників їх дискримінувати та не були визначальними для даного предмету закупівлі. Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 21.06.2023 22:44
Відповідь надана

Довідка про відсутність заборгованості

Номер: 5fb636b0c1e845c68727faf5b6b1d5d1
Дата опублікування: 17.06.2023 21:09
Опис: Добрий день, на час воєнного стану вимога викладена вами в п.1.4 Кваліфікаційних вимог Тендерної документаціїт "Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану не раніше ніж за 20 днів до оголошення закупівлі."- не вимагається, оскільки Довідку про відсутність заборгованості з платежів в умовах воєнного стану її отримати неможливо. У системі Prozorro передбачена можливість замовника власноруч перевіряти в учасника закупівлі наявність чи відсутність податкової заборгованості, завдяки інтеграції електронної системи закупівель та Державної податкової служби , тому просимо забрати дану вимогу, інакше будемо звертатися до контролюючих органів з метою проведення перевірки ДаСУ
Відповідь: Повідомляємо, що довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, можна отримати протягом 5 робочих днів. Таким чином, будь-який учасник має можливість отримати довідку та немає жодних обмежень по її отриманню в умовах воєнного стану.
Дата відповіді: 18.06.2023 21:23
Відповідь надана

технічні вимоги

Номер: 96a5f940bc3d472cbece583554b8e4ad
Дата опублікування: 17.06.2023 20:35
Опис: На основі п.2 Технічного завдання (вимоги) на закупівлю просимо надати контакти проектувальника-розробника проекту для погодження застосування еквіваленту обладнання, устаткування (у випадку, якщо такий еквівалент застосовується) щодо відповідності запропонованого еквіваленту обладнанню, устаткуванню затвердженим проектною документацією
Відповідь: Товариство з обмеженою відповідальністю "7 БУДПРОЕКТ" +380938563601
Дата відповіді: 18.06.2023 21:20
Відповідь надана

кваліфікаційні вимоги

Номер: 8fad48c526da4e9094e32b6a54e37d71
Дата опублікування: 17.06.2023 20:35
Опис: Просимо пояснити, яке відношення має свідоцтво як мінімум на одного працівника (постійні трудові відносини) про проходження курсу «Проектування та будівництво в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними геологічними умовами» до капітального ремонту системи опалення (клас наслідків СС1), коли ніякі будівельні конструкції не будуть порушені/замінені при виконанні даного типу робіт?
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації та виключено дану вимогу.
Дата відповіді: 18.06.2023 21:23
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: 5b3447b17d9343bc81b15681f1b39494
Дата опублікування: 17.06.2023 20:33
Опис: Шановний Замовнику, у вимозі 1.3 Довідка про виконання аналогічних договорів Вами встановлено такі дискримінаційні вимоги: -надати як мінімум три аналогічні договори; - обмеження по роках - надати аналогічні договори не раніше 2022 року – небагато робіт такого масштабу (більше, ніж 163 радіаторів) виконувались в 2022 році у зв’язку з військовим станом; - встановили відсоткові межі вартості закупівлі – сумарна вартість договорів має бути на суму не менше 65% від очікуваної вартості закупівлі; - встановили чіткий предмет та кількість придбання конкретних матеріалів, а саме встановлення радіаторів, сумарна кількість яких не повинна бути меншою за кількість, що встановлена у технічному завданні до цієї закупівлі (163 шт.) Ці вимоги є обмежуючими, дискримінаційними та порушують принципи проведення тендерних закупівель у рівних умовах для всіх учасників ст5 ч.4 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, в протилежному випадку ми будемо звертатись до громадських організацій – таких як DOZORRO: Громадський контроль держзакупівель і т д. щодо моніторингу даної закупівлі, що в свою чергу приверне увагу контролюючих органів.
Відповідь: У зв’язку із тим, що роботи за даним предметом передбачають встановлення 163 радіаторів, замовник вимагає від учасників підтвердження досвіду виконання договорів, роботи по яких містили встановлення радіаторів у загальному обсязі не менше 163 радіаторів. Для доведення можливості виконання договору саме на суму 9 956 058,00 грн, загальна сума аналогічних договір не повинна бути меншою ніж 65% вартості закупівлі. З приводу виконання аналогічних договорів за 2022 рік, повідомляємо, що під час воєнного стану не проводяться надання авансових платежів підрядникам. Для Замовника важливо, щоб учасник мав досвід виконання аналогічних договорів без авансових платежів для перевірки його надійності. Замовником враховано вимоги учасників та виключено всі вимоги, які могли б хоч в мінімальній мірі на думку учасників їх дискримінувати та не були визначальними для даного предмету закупівлі. Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 18.06.2023 21:22