• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Аспіраційна система для тромбектомії при ішемічному інсульті у складі: аспіраційна помпа, з’єднувальна лінія, ємність для збирання аспірованого матеріалу)

Торги не відбулися

7 391 885.16 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 959.43 UAH
Період уточнення: 13.06.2023 16:02 - 23.06.2023 00:00
Відповідь надана

Живлення аспіраційної помпи

Номер: 927bf29237534560b1c5d76591ecdda5
Дата опублікування: 20.06.2023 09:43
Опис: Шановний Замовнику, ще раз задаємо запитання щодо пункту 5 Додатку 1 (вимоги до предмету закупівлі): «Живлення аспіраційної помпи: Електромережа змінного струму з напругою в діапазоні 220-240 В, частотою струму в діапазоні 50/60 Гц». Навіщо у вимогах вказано 60 Гц, якщо в Україні частота електромережі 50 Гц? Або іншими словами: чи буде відповідати вимогам до предмету закупівлі обладнання, яке має електроживлення змінного струму з напругою 220 В та частотою 50 Гц (що повністю відповідає параметрам електромережі в Україні)? Або ж таку пропозицію буде відхилено?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Повідомляємо, що у випадку, коли учасником буде запропоновано прилад із частотою струму 50 Гц із напругою в діапазоні 220-240 В - така тендерна пропозиція не буде відхилена, оскільки такі значення передбачені умовами тендерної документації.
Дата відповіді: 21.06.2023 12:03
Відповідь надана

Широка аспіраційна трубка – внутрішній діаметр

Номер: faec3ad342e14435bf766000c991c5f0
Дата опублікування: 15.06.2023 09:57
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо пункту 12 Додатку 1 (вимоги до предмету закупівлі): «Широка аспіраційна трубка – внутрішній діаметр: Внутрішній діаметр широкої аспіраційної трубки не менше 0,088’’». Що саме Ви мали на увазі під 0,088’’? Просимо зазначити цей параметр в прийнятих в Україні системних одиницях виміру, а саме в міліметрах.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! У медико-технічних вимогах до предмету закупівлі внутрішній діаметр шикорої аспіраційної трубки зазначений у дюймах. 1 дюйм = 24,4 мм, 0.088 дюйма = 2.2352 мм. Якщо наданий учасником у складі тендерної пропозиції внутрішній діаметр широкої аспіраційної трубки буде зазначений в міліметрах та становитиме не менше 2.2352 мм – це буде повною відповідністю вимоги та не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що медико-технічні вимоги складені з урахуванням потреб кінцевих замовників, були напрацьовані спільно із експертами МОЗ України та є такими, що відповідають продукції не менше 2 виробників.
Дата відповіді: 16.06.2023 19:26
Відповідь надана

Живлення

Номер: 83f817043ee64d1689ac6fac5f8c47a7
Дата опублікування: 15.06.2023 09:56
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо пункту 5 Додатку 1 (вимоги до предмету закупівлі): «Живлення аспіраційної помпи: Електромережа змінного струму з напругою в діапазоні 220-240 В, частотою струму в діапазоні 50/60 Гц». З якою метою встановлена вимога 60 Гц (що не відповідає мережі в Україні)? Просимо привести цю вимогу у відповідність до стандартів електромережі в Україні.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Частота струму в діапазоні 50/60 Гц є стандартом для приладів, які використовуються в Європейських країнах та Сполучених Штатах Америки. Відповідно, прилади можуть працювати із частотою струму 50 Гц та 60 Гц із деякою різницею номінальних значень швидкості потоку. Таким чином, робота предмета закупівлі з встановленою частотою можлива в межах України.
Дата відповіді: 16.06.2023 19:26
Відповідь надана

Поставка товару

Номер: 2213a00f9d39487fb6ce01cadc12c217
Дата опублікування: 15.06.2023 09:54
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення щодо умов поставки: В тендерній документації та в проекті договору передбачено, що Поставка товару здійснюється на умовах DAP. Зазначені умови (Delivered at Place) передбачають поставку товару у місце призначення, при цьому митні збори (мито і податки) є зобов’язанням Покупця (Замовника). Оскільки місце поставки попередньо зазначено як Київ або Київська область, а Покупець (Замовник) є резидентом України, то у випадку коли постачальником буде також резидент України то така поставка буде здійснюватись на умовах DDP (Delivered Duty Paid), які передбачають поставку товару у місце призначення, при цьому митні збори (мито і податки) є зобов’язанням Постачальника. Але тоді постачальникинерезиденти будуть у більш вигідних умовах (щодо ціни), що суперечить пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Закону про публічні закупівлі. Пропонуємо умови поставки DAP змінити на DDP.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Оплата за продукцію, яка є предметом закупівлі, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, оскільки на таку операцію розповсюджується податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Порядок ввезення, постачання і цільового використання лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2022 р. № 291 передбачено, що на період дії воєнного стану звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту та/або операцій з постачання на митній території України в рамках виконання угод (договорів) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, включених до переліків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 6 травня 2020 р. № 350 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2020 році”, від 17 лютого 2021 р. № 132 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2021 році” та від 7 березня 2022 р. № 216 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них”, здійснюється автоматично без необхідності отримання довідки від МОЗ або особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, та відповідно вимоги пунктів 3-15 цього Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153, не застосовуються. Відповідно до п. 2.2 проєкту Договору поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад Замовника. Умовами DAP (постачання в місці призначення) передбачено, що продавець виконав своє зобов'язання по поставці, коли він надав покупцеві товар, випущений в митному режимі експорту та готовий до розвантаження з транспортного засобу, який прибув у вказане місце призначення. Умови поставки DAP покладають на продавця обов'язки нести всі витрати й ризики, пов'язані з транспортуванням товару в місце призначення, включаючи (де це буде потрібно) будь-які збори для експорту з країни відправлення. Базис поставки DAP покладає на продавця обов'язок по виконанню експортних митних процедур для вивезення товару, доставку товару до погодженого пункту призначення, виконання транзитних митних формальностей. Замовник, як одержувач бюджетних коштів, не може нести витрати, пов’язані із продукцією, до поставки продукції на склад Замовника та підписання товаросупровідних документів (товарно-транспортної накладної).
Дата відповіді: 16.06.2023 19:26
Відповідь надана

Банківської гарантії

Номер: c8ea46bbc6234de186b4c504827e2ec8
Дата опублікування: 15.06.2023 09:50
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення: в оголошенні та в проекті договору замовник вимагає надання банківської гарантії повернення попередньої оплати. У пункті 3.9. Проекту договору зазначено: «У тексті Банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати повинно бути визначено, що за цією Банківською гарантією банкгарант протягом 5 (п’яти) робочих днів здійснює платіж за першою письмовою вимогою Бенефіціара (ЗАМОВНИКА), що містить твердження про те, що Принципал (ПОСТАЧАЛЬНИК) не виконав або неналежно виконав зобов’язання на суму попередньої оплати, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів.» Стосовно «не виконав або неналежно виконав зобов’язання на суму попередньої оплати» - це те саме, що «не виконав свої зобов’язання за договором щодо вчасного постачання Товару». Отже банківська гарантія повернення попередньої оплати – це одна з можливих форм забезпечення виконання договору про закупівлю, яке не передбачено пунктом 13 Зведеної інформації про закупівлю. Таким чином, вимога щодо надання вказаної банківської гарантії є безпідставною. Пропонуємо видалити цю вимогу. Крім того слід зазначити наступне: у пункті 3.6. Проекту договору вказано: «…забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, наданої обслуговуючим банком ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаним у п. 16 цього Договору». З урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати, попередня оплата здійснюється нарахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, відкритого в органі Казначейства. Таким чином, обслуговуючим банком ПОСТАЧАЛЬНИКА в даному випадку є орган Казначейства і саме орган Казначейства повинен надати таку банківську гарантію. Ви впевнені, що це працює?Також зверніть увагу, що умови оплати (в тому числі можливість попередньої оплати), стосується належного виконання своїх зобов’язань за договором з боку Замовника. Якщо Ви наполягатимете на банківській гарантії забезпечення повернення попередньої оплати (у разі здійснення такої попередньої оплати), то для рівнозначної (еквівалентної) відповідальності сторін за своїми зобов’язаннями по договору - додайте в умови договору дзеркальний розділ про надання з боку Замовника банківської гарантії забезпечення здійснення оплати (в разі здійснення постачання товару без попередньої оплати), в якій повинно бути визначено, що за цією Банківською гарантією банк-гарант протягом 5 (п’яти) робочих днів здійснює платіж за першою письмовою вимогою Бенефіціара (ПОСТАЧАЛЬНИКА), що містить твердження про те, що Принципал (ЗАМОВНИК) не виконав або неналежно виконав зобов’язання на суму поставленого товару, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Загальні норми, які регулюють порядок застосування банківської гарантії, закріплено статтями 560 - 569 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та статтею 200 Господарського кодексу України (далі – ГКУ). У відповідності із ст. 4 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» видача гарантій є одним із видів фінансових послуг із поширенням на ці відносини законодавства про фінансові послуги, зокрема, нормативних актів Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг. Гарантією може бути забезпечено будь-яке зобов’язання. При цьому не обов’язково, щоб воно уже існувало на момент видачі гарантії. Як випливає із норм ЦКУ про гарантію, немає перешкод для видачі гарантії для забезпечення зобов’язання, яке виникне в майбутньому. У цьому випадку гарантія набуває чинності з моменту виникнення основного зобов’язання або в більш пізній строк, про що зазначається в гарантії (з науково-практичних коментарів до ст. 560 ЦКУ). Так, статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено особливості застосування забезпечення виконання договору про закупівлю до укладання договору про закупівлю, тобто до виникнення основного зобов’язання. Звертаємо увагу, що частиною 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, спеціальна норма по відношенню до вищезазначених загальних норм ЦКУ та ГКУ, встановлена ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», регулює особливості витребування у переможця закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладання такого договору, тобто до його укладання та не впливає на порядок формування умов договору в частині забезпечення окремих умов виконання зобов’язань. При цьому, тендерна документація не містить вимог до учасника процедури закупівлі щодо надання як забезпечення тендерних пропозицій, так і забезпечення виконання договору про закупівлю. Сутністю зазначених забезпечень дійсно є гарантія виконання певних зобов’язань, взятих на себе учасником процедури закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється на вимогу Замовника та усуває ризик того, що переможець тендера відмовиться укладати договір на поставку товару тощо. На підставі забезпечення виконання договору банк зобов’язується виплатити Замовнику гарантовану суму в разі невиконання Постачальником своїх договірних зобов’язань з поставки продукції або виконання їх не згідно з умовами договору. Застосування перелічених видів забезпечень можливе на стадії оголошення процедури закупівлі та є директивною вимогою для учасника процедури закупівлі. Запропонований ДП «Медзакупівлі України» альтернативний вид забезпечення, а саме забезпечення повернення попередньої оплати (гарантія повернення авансового платежу), не є тотожним із вищезазначеними видами забезпечень, оскільки може застосовуватись на стадії договірних відносин між Сторонами та ґрунтується на основі вільного волевиявлення Сторін і тільки у тому випадку, коли Сторони дійшли згоди про розмір, строк та інші умови здійснення попередньої оплати. Відповідно до ст. 546 ЦКУ виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою (штраф, пеня), порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Звертаємо увагу, що участь в закупівлі для учасників є добровільною. Відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво», підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності.
Дата відповіді: 16.06.2023 19:25
Відповідь надана

Характеристики встановлені Замовником

Номер: 632f6a3f213f4d6e93207741558389a2
Дата опублікування: 14.06.2023 11:33
Опис: Добрий день Виникли питання щодо пунктів 9 і 11 вимог до предмету Закупівлі. п 9 (Гарантійний термін-Не менше 500 годин роботи), що саме мається на увазі? Ви хотете отримати гарантію від постачальника на 500 годин роботи приладу? Як саме це буде рахуватись і контролюватись? Прохання роз'яснити і при потребі внести коректні зміни в документацію. п 11 (Широка аспіраційна трубка: Оснащена перемикачем потоку вакууму та люерівським наконечником для з’єднання з аспіраційним катетером) прошу також детальніше роз'яснити щодо цього формулювання вимоги, а краще дати посилання (фото, відео) для кращого розуміння даних параметрів і особливостей даної вимоги. Дякую
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Щодо пункту 9: Даний пункт медико-технічних вимог передбачає, що термін служби аспіраційної помпи становитиме не менше 500 годин (або більше). Підтвердженням відповідності даній вимозі є інформація, яка повинна бути зазначена в технічному документі, що містить підтвердження відповідності. Враховуючи, що постачальник не створює технічну документацію та має право лише використовувати офіційну, надану виробником інструкцію та буклети, каталоги тощо, гарантія від постачальника про термін служби аспіраційної помпи не менше 500 годин не може бути підтвердженням відповідності даної вимоги медико-технічних вимог. Звертаємо Вашу увагу, що виконання тромбоекстракції при виконанні нейросудинних операцій не відбувається безперервно як і власне операції, гарантійний термін роботи помпи 500 годин не є еквівалентом 5 років гарантії на прилад з моменту поставки, адже 500 годин активної роботи помпи може тривати більше аніж 5 років. Щодо пункту 11: Широка аспіраційна трубка повинна бути оснащена перемикачем потоку вакууму. Він необхідний для перекриття або відновлення потоку через трубку. Для з’єднання з аспіраційними катетерам аспіраційна трубка повинна мати на кінці порт (конектор, замок) типу Luer.
Дата відповіді: 16.06.2023 19:25