-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація(Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Дубініна в смт.Вендичани, Могилів-Подільського району, Вінницької області(КОРИГУВАННЯ))
Завершена
2 787 436.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 937.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 937.18 UAH
Період уточнення:
13.06.2023 15:29 - 18.06.2023 00:00
Відповідь надана
Прохання прибрати з тендерної документації умови, що прямо дискримінують нас на участь в даній закупівлі
Номер:
b0eb5c069a0847d99684d5287d52b447
Дата опублікування:
16.06.2023 12:50
Опис:
Надмірною та незаконною вважаємо вимогу, що передбачена підпунктом 1.1 розділу 1.3. Додатку №1 до тендерної документації про підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт/реконструкція дороги/дорожнього покриття/провулку, УКЛАДЕНІ В ПЕРІОД 2020-2022 РР.». Таким чином враховуючи встановлену вимогу, Замовник створює можливість прийняття участі лише тим учасникам, котрі мали досвід виконання аналогічних договорів ВИКЛЮЧНО В ПЕРІОД 2020-2022 КАЛЕНДАРНИХ РОКІВ і разом з тим, відтискає можливість інших учасників прийняти участь у закупівлі, що створює беззаперечну дискримінацію. Ми, як потенційний учасника на власному досвіді маємо необхідну кількість аналогічних договорів, однак НАЯВНІ ПРАВОЧИНИ УКЛАДЕНІ ТА ВИКОНАННІ В 2019 РОЦІ, що по змісту і формі створює нічим не обґрунтоване обмеження наших прав в частині визначення нас переможцем закупівлі, що власне являє пряму дискримінацію, а відтак наперед позбавляє змісту прийняття нашої участі в даній процедурі.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Вважаємо, що законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати умови договору. З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання виконання робіт по капітальному ремонту дорожнього покриття. Все!
Такою умовою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо часового періоду виконання учасником аналогічних робіт за попередніми договорами.
Ми є однозначно гарантованим підрядником що має належний досвід. Відповідне документальне підтвердження буде надано разом зі Скаргою на умови тендерної документації даної процедури закупівлі. Однак, поки що на нашому життєвому шляху не випадало нагоди укласти договори підряду з аналогічним видом робіт саме в період 2020-2022 календарних років. Поряд з тим, такі обставини жодним чином, не зумовлюють відсутність у нас можливості виконати роботи по предмету закупівлі в тому обсязі, що визначено Замовником. Натомість, Замовник попросту позбавляє нас можливості навіть прийняти участь в даній процедурі закупівлі, встановлюючи таку дискримінаційну вимогу.
Відтак, задля підтвердження того, що встановлення умов по аналогічних договорам, котре не передбачено Законом є дискримінацією, наводимо одне із рішень постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) № 13019-р/пк-пз від 16.09.2019 року, за яким Скаржник по аналогії до нас оскаржував вимогу про встановлення кількісних характеристик обсягу аналогічного договору, що також не узгоджується з нормою Закону, а Колегія в свою чергу задовольнила відповідну вимогу скарги.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, про наявність аналогічних договорів за чітко визначений часовий період, порушують положення частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з нашою участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідь:
вимогу, що передбачена підпунктом 1.1 розділу 1.3. Додатку №1 до тендерної документації про підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт/реконструкція дороги/дорожнього покриття/провулку, УКЛАДЕНІ В ПЕРІОД 2020-2022 РР.». ,в частині "укладені в період 2020-2022рр" вилучено.
Дата відповіді:
16.06.2023 14:04
Відповідь надана
Не відповідність до діючої редакції Особливостей
Номер:
e9d864af3d4646fca1d0b51f8a2bdd21
Дата опублікування:
16.06.2023 01:44
Опис:
З метою унеможливлення настання негативних наслідків по результату можливо застосованого державного фінансового контролю зі сторони державної аудиторської служби України, зокрема в проведенні моніторингу процедури закупівлі, хочемо попередити Вас про наявність порушень частини першої статті 164-14 КУпАП, а саме тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону.
Як Вам відомо що згідно пункту 3-7 Прикінцевих та перехідних положень Закону №922-VIII встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
В свою чергу Кабінетом Міністрів України 12.10.2022 року було прийнято Постанову №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надаіл - Особливості). Так ось, нажаль Особливості від моменту їх прийняття станом на сьогодні зазнали ряду змін, а якщо чітко - десять редакцій. Останні зміни до Особливостей набрали чинності 16.05.2023 року, на чому власне і хочемо зосередити Вашу увагу.
Зокрема з Особливостями в останній редакції повернено до життя модуль аукціону, що потягло за собою зміну номерацій і не тільки відповідних пунктів/положень Особливостей. Звідси відзначаємо, що Ваша тендерна документації містить не коректні посилання на відповідні пункти Особливостей:
- замість пункту 44 має бути пункт 47;
- замість пункту 41 має бути пункт 44;
- замість пункту 39 має бути пункт 42;
- замість пункту 38 повинно бути пункт 37;
- замість пункту 36 повинно бути пункт 40;
- підстави відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця з огляду на не надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру - не передбачено за діючою редакцією Особливостей;
- замість пункту 46 має бути пункт 49.
Отже, наполегливо рекомендуємо переглянути тендерну документацію та усунути невідповідності шляхом внесення до неї змін, при цьому не забуваємо про окремий документ "перелік внесених змін", щоб уникнути в подальшому загрози штрафу від ДАСУ. Сподіваємося на адекватне рішення по цьому зверненню.
Відповідь:
До тендерної документації внесено зміни відповідно до Постанови № 471 від 12.05.2023 року ,та тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель в новій редакції,та документ з переліком відповідних змін.
Дата відповіді:
16.06.2023 10:40