• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Намет УСБ-56 та Намет УСТ-56

Торги не відбулися

35 818 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 179 090.00 UAH
Період уточнення: 12.06.2023 17:57 - 21.06.2023 00:00
Відповідь надана

Питання що до дискримінації прав посачальника

Номер: 10320df26ec04675840d82b35238e1bc
Дата опублікування: 20.06.2023 13:27
Опис: Згідно Додатку 3 Постачалиник повинен надати - Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником будуть надаватися: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб, протокол випробувань і сертифікат відповідності на виріб. Також згідно ТУ У 25.1-00310143-086:2005 п.3.5.2 - Перед запуском у виробноцтво сировину перевіряють за показниками преліку вхідного контролю, що діє на підставі ( додаток Г). Сировина та матеріали повинні бути безпечними для здоров'я людини (мати висновок СЕС на окремі матеріали чи виріб в цілому). Таким чином Постачальник повинен предоставити 29 СЄС на всі матеріали які використовуюсься у виготовлені наметів у тому числі і на такі в вироби як кувалда, чи люверс, або на весь виріб в загалом. Але ТУ У 25.1-00310143-086:2005 та ТУ У 41.0-39076229-001:2015 є інтелектуальною власністю ТОВ ”СІВЕРТЕКС”, що унеможливує іншим Виробникам предоставити такі документи як сертифікат відповідності ТУ та СЕС на намети. Такі Ваші дії свідчать про лобізм монополіста ТОВ"СІВЕРТЕКС". Викладаючи ТД Ви повинні як замовник і представник МОУ запросити та викласти у вільний доступ для кожного Учасника тендера повний перелік документів на ТУ У 25.1-00310143-086:2005 та ТУ У 41.0-39076229-001:2015 у ТОВ "СІВЕРТЕКС", а саме (ТУ У 25.1-00310143-086:2005 та ТУ У 41.0-39076229-001:2015 со всіма змінами до них, Висновок СЕС на ТУ У 25.1-00310143-086:2005 та ТУ У 41.0-39076229-001:2015 та кожну зміну, лист що кожен Учасник має свободне право використовувати ТУ і зміни до нього для здійснення поставки Товару згідно ТД.) Без ціх документів жоден із Учаників не зможе предоставити весь пакет документів які Ви як Замовник вимогаєти предоставити. Таким чином, вимогаємо внести зміни до ТД весь перелік дозвільних документів для всіх Учасників. Згідно Додатку 3 виконання Договору до 20.08.2023р., Тендер закривається 24.06.2023р. згідно Розділу 6 п.2. підписаняя договору не раніше 5 робочих днів, але не пізніше 15 робочих днів з дня оприлюднення про намір підписання Договору. Таким чином на виконання Договору залишиться всього 45-35 робочих днів. Умовами ТД Ви ставите не можливі терміни на виконання Договору, а саме поставка 355 наметів протягом 1-го місяця! Виготолювати в середньому по 8 наметів кожного дня, це не можливо для жодного Виробника в Україні! За не вмконання поставки згідно Договору стоять жорсткі штрафи, плюс Ви забираєте гарантію у розмірі 358180,00грн. Такі умови роблять не можливість виконання Договру, окрім одного ігрока на ринку України, того по якого багато разів знімали сюжети "Гроші", корупціонера та монополіста ТОВ "Сівертекс". Такими діями Ви як замовник дескредитуєте в загалом МОУ. Вимогаємо відмінити цей тендер. Та разпочати новий, чесний в якому зможуть приймати участь кожен виробник.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: 19 червня 2023 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено зміни до тендерної документації, які містять у собі інформацію щодо ТУ та змін до них №5 у обсязі, що дозволить потенційним учасникам встановити відповідність потенційно запропонованого товару вимогам ТУ. Щодо отримання документів (сертифікатів і ТУ), то при укладенні договору буде вирішуватися питання щодо надання згоди на використання ТУ визначених у тендерній документації. Принагідно інформуємо, що Замовник не входить до структури Міністерства оборони України. Зважаючи на викладене, у Замовника на даному етапі відсутня необхідність у внесенні змін.
Дата відповіді: 22.06.2023 16:38
Відповідь надана

Питання щодо усунення порушень та внесення змін до ТД

Номер: 891f893641344b2ea36e756492ceae83
Дата опублікування: 16.06.2023 22:29
Опис: Відповідно до п.54 Особливостей: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Ознайомившись із умовами Тендерної документації, встановлено наявність ряду незаконних дискримінаційних вимог, які порушують чинне законодавство про публічні закупівлі. 1) Щодо технічних характеристик товару та не забезпечення можливості пропонувати еквівалент Відповідно до п. 28 Особливостей: 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно положень ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону: 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимоги до предмету закупівлі (Намет УСБ-56 та Намет УСТ-56) викладені Замовником у Додатку 3 до ТД та передбачають: Згідно з ТУ У 25.1-00310143-086:2005 зі змінами №5, з тканини типу С (щодо позиції №1), Згідно з ТУ У 41.0-39076229-001:2015 зі змінами №5, з тканини типу С. (щодо позиції №2). При цьому, Замовником не наведено жодних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону: 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Оскільки технічні вимоги до предмету закупівлі обмежені виключно посиланням на ТУ У 25.1-00310143-086:2005 та ТУ У 41.0-39076229-001:2015, тендерна документація в цій частині складена з порушенням вимог чинного законодавства, що призводить до дискримінації та штучного умисного звуження конкуренції. Як добре відомо Замовнику, зазначені Технічні умови є інтелектуальною власністю ТОВ ”СІВЕРТЕКС”, і не можуть бути використані без згоди ТОВ ”СІВЕРТЕКС”. Тобто, умови ТД містять посилання на конкретну марку (Намет УСБ-56 та Намет УСТ-56), тип виробника і спосіб виробництва (ТУ У 25.1-00310143-086:2005 та ТУ У 41.0-39076229-001:2015, власником яких є ТОВ "CIBEPTEKC" ), без жодного обґрунтування. Як встановлено Примітками до Додатку 3 до ТД, у разі, якщо у даних технічних вимогах, чи в інших частинах тендерної документації йде посилання на конкретну марку чи фірму, виробника, патент, конструкцію або тип товару, що закуповується, то вважається, що технічні вимоги містять вираз: «або еквівалент». Водночас, тендерна документація НЕ містить опис необхідних характеристик товарів, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, чи будь-яких інших точних вимог і характеристик, які б були достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Частинами 1, 3 ст. 23 Закону передбачено: 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". При цьому, текст і зміст самих ТУ У 25.1-00310143-086:2005 та ТУ У 41.0-39076229-001:2015 Замовником не додано до тендерної документації та не розміщено у електронній системі закупівель. Таким чином, Замовником позбавлено можливості прийняти участь у закупівлі учасників, які спроможні запропонувати еквівалентний товар, оскільки жодних вимог чи специфікацій до предмету закупівлі не встановлено, що унеможливлює встановлення «еквівалентності» як потенційними учасниками, так і замовником. Виклавши вимоги ТД у такий спосіб, Замовник умисно штучно звузив перелік потенційних учасників, обмеживши їх тими суб’єктами, які є власниками вказаних ТУ або яким надано власником право використовувати ТУ, що є незаконним та дискримінаційним. Таким чином, тендерна документація в частині технічної специфікації вимагає внесення змін, зокрема, шляхом розміщення змісту ТУ У 25.1-00310143-086:2005 та ТУ У 41.0-39076229-001:2015 та/або викладення опису необхідних характеристик товарів, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, чи будь-яких інших точних вимог і характеристик, які б були достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками, задля забезпечення можливості пропонувати еквівалент та дотримання принципів конкурентності і змагальності. 2) Щодо умов оплати, строків поставки та права замовника на одностороннє розірвання договору Відповідно до п.5.1. Проекту договору встановлено Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити товари у розпорядження Замовника (Товароодержувача) разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти поставку на умовах цього Договору не пізніше 20.08.2023 року. Таким чином, строки поставки нічим не обумовлені, окрім як кінцевої дати поставки. Разом з тим, відповідно до п.4.3. Проекту договору, У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 20 (двадцять) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Відповідно до приписів ч. 3 ст. 626 ЦК договір є двостороннім, якщо правами та обов’язками наділені обидві сторони договору. Тобто за двостороннім правочином правами та обов’язками наділяються обидві сторони договору, у даному випадку замовник та переможець. Так, відповідно до приписів Бюджетного кодексу розгляд та затвердження Держбюджету відбувається у Верховній Раді за спеціальною процедурою, визначеною Регламентом Верховної Ради. З огляду на зазначене, умова договору, яка ставить оплату робіт підряднику в залежність від можливого фінансування замовника, суперечить положенням ЦК щодо того, що договір є двостороннім, якщо правами та обов’язками наділені обидві сторони договору, оскільки в даному випадку така умова договору визначає, що виконання обов’язку замовника щодо оплати робіт пов’язане із волевиявленням законодавчого органу і без волевиявлення цього органу у замовника не настає обов’язок із оплати за виконані роботи. Незаконність зазначеної умови неодноразово була предметом судового розгляду, за наслідками чого судами встановлюється недійсність відповідних умов, оскільки надходження коштів від Держбюджету не є обставиною, яка має неминуче настати, а тому наведені пункти договору є недійсними (постанова ВГСУ від 26.10.16 р. по справі № 910/1459/16). Водночас, відповідно до п.6.2. Проекту договору: 6.2. Замовник має право: 6.2.2. достроково розірвати цей Договір за умови відсутності фінансування Замовника, повідомивши про це Постачальника у строк 10 календарних днів; Таким чином, умови договору становлять постачальника в ризиковане становище, оскільки ним може бути організовано виробництво та постачання товару за предметом закупівлі, а замовник у будь-який момент може попередити про розірвання договору через 10 днів, не прийняти і не оплатити товар. Просимо внести зміни до проекту договору в частині строку поставки для узгодження його з умовами оплати та ризиками розірвання замовником договору, а саме: передбачити обов’язок постачальника поставити товар протягом певної кількості днів після направлення Замовником заявки (замовлення), але не пізніше 20.08.2023 року. При цьому, заявка (замовлення) направляється Замовником після отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Відповідно до п. 54 Особливостей: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. З огляду на описані вище порушення, просимо дати відповідь щодо можливості внесення зміни до ТД задля усунення дискримінаційних вимог, що істотно обмежують конкуренцію, в частині технічної специфікації, а також в частині умов оплати та строків поставки за договором задля приведення їх у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №3 до цієї тендерної документації. Додаток №3 до тендерної документації містить Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Код ДК 021-2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби (Намет УСБ-56 та Намет УСТ-56) та містить інформацію про дві позиції: 1) Намет УСБ-56, згідно з ТУ У 25.1-00310143-086:2005 зі змінами №5, з тканини типу С. 2) Намет УСТ-56, згідно з ТУ У 41.0-39076229-001:2015 зі змінами №5, з тканини типу С. Технічні умови, що вказані у Додатку №3 до тендерної документації є стандартом за яким здійснюються закупівлі Міністерством оборони України та який затверджений Міністерством оборони України. Тобто товар, що пропонується учасниками до постачання повинен відповідати: 1) Намет УСБ-56, згідно з ТУ У 25.1-00310143-086:2005 зі змінами №5, з тканини типу С та 2) Намет УСТ-56, згідно з ТУ У 41.0-39076229-001:2015 зі змінами №5, з тканини типу С. Зазначені ТУ У 25.1-00310143-086:2005 зі змінами №5 та ТУ У 41.0-39076229-001:2015 зі змінами №5 містять вичерпний перелік інформації про необхідні технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі. Окрім цього, у примітках до Додатку №3 до тендерної документації зазначено наступне: у разі, якщо у даних технічних вимогах, чи в інших частинах тендерної документації йде посилання на конкретну марку чи фірму, виробника, патент, конструкцію або тип товару, що закуповується, то вважається, що технічні вимоги містять вираз: «або еквівалент». З приводу прав інтелектуальної власності на вказані ТУ, Замовник не володіє інформацією про власника цих ТУ та необхідності отримання від такого власника будь-якої згоди на його використання. Додатково повідомляємо, що інформація про необхідні технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі буде деталізована у Додатку №3 до тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін. З приводу умов проекту договору повідомляємо наступне: Замовник є одержувачем бюджетних коштів, то самостійно не може гарантувати їх наявність станом на будь-яку дату під час виконання договору про закупівлю. Саме з цією метою, проект договору містить низку положень щодо відтермінування оплати за договором про закупівлю, а також щодо одностороннього розірвання договору про закупівлю у випадку відсутності фінансування. При цьому, повідомляємо, що згідно з пунктом 10.2. проекту договору (Додаток №2), у разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку. Таким чином, Постачальник зможе захистити свої порушені права (у разі наявності таких) у порядку, визначеному договором і чинним законодавством.
Дата відповіді: 19.06.2023 17:31