• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

7 073 792.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 368.96 UAH
Період уточнення: 12.06.2023 15:35 - 18.06.2023 00:00
Відповідь надана

Додаток №2: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 99af5f642466476b8ff4838b1ba502be
Дата опублікування: 16.06.2023 15:51
Опис: Доброго дня. Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці, отримання висновків та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до тендерної документації Додатку 2 до п.3. : Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності... Звертаємо Вашу увагу, що згідно Державного реєстру лікарських засобів України http://www.drlz.com.ua/ibp/ddsite.nsf/all/shlist?opendocument , 50 відсотків лікарських засобів цієї закупівлі, зареєстровані іноземного виробництва, вони не можуть мати 75% терміну придатності, так як відповідно до правил GMP (для лікарських засобів) та правил виготовлення ліків, після виробництва дані лікі проходять декілька етапів до закупівлі їх кінцевим споживачем. Враховуючи вищесказане, вимога щодо термін придатності на момент поставки не менше 75% від передбаченого, є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2023 році, а закупівлі проводяться щорічно, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до документації та встановити, що залишковий термін придатності лікарських засобів на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності або НЕ МЕНШЕ 12 МІСЯЦІВ ВІД ВСТАНОВЛЕНОГО ІНСТРУКЦІЄЮ ТЕРМІНУ ПРИДАТНОСТІ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником були розглянуті Ваші зауваження, щодо залишкового терміну придатності лікарських засобів, але наразі не зрозуміло в чому полягає дискримінаційність вимоги «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності». Відповідно вважаємо, що вимоги п. 3 Додатку 2 до ТД являються такими що відповідають потребам Замовника не протирічать законодавству та не потребують змін.
Дата відповіді: 19.06.2023 13:45
Відповідь надана

Лотування закупівлі UA-2023-06-12-011350-a

Номер: a6d962ea612341e19770ba9b40434b87
Дата опублікування: 16.06.2023 11:33
Опис: Вітаємо! Доводимо до вашого відома. За нашими отриманими даними від виробників, ми як потенційний Постачальник, не можемо гарантувати постачання у цьому році, усіх зазначених у списку препаратів. По-перше це стосується двох унікальних препаратів. Препарат з МНН «Базиліксімаб» у виробника відсутній і замінити на аналогічний товар нічим. Також виробник не може гарантувати строки постачання. На препарат з МНН «Метилпреднізолон» іноземного виробництва не можемо запропонувати риночку ціну за одиницю, яка не перевищувала би максимально допустиму зареєстровану ціну з «Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню». Надалі, у зв’язку зі зміною адреси виробництва, у 2023 році поставка заявлено препарату з МНН «Атракуріум» можлива на склад Замовника, лише з терміном придатності – січень 2024 рік. З цього вбачається, щоб закрити потребу Замовника із 6 лікарських препаратів, коли потрібно все разом, на сьогодні неможливо. Існуюче об’єднання в єдиному списку, як замінних, так і незамінні лікарських засобів, в подальшому призведе до обмеження конкуренції на ринку та неекономності процедури. Безальтернативні препарати мають обмежене коло постачальників, тоді як інші лікарські засоби міг би запропонувати інший суб’єкт господарювання за більш вигідною ціною. Включаючи до одного списку декілька найменувань лікарських засобів, взагалі може поставити під загрозу проведення закупівлі та в подальшому спричинити проблему із забезпеченням ліків. Розуміючи вищезазначену проблему, ми рекомендуємо вам, як Замовнику, внести зміни в Тендерну документацію та лотувати цю закупівлю. Доцільно визначити окремі частини предмета закупівлі щодо кожного окремого МНН, типу – один препарат – один лот.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником були розглянуті Ваші зауваження, також вважаємо за необхідне повідомити, що предмет закупівлі визначався Замовником з врахуванням положень "Порядку визначення предмета закупівлі" затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Дата відповіді: 16.06.2023 13:36