• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Колісний ковшовий екскаватор-навантажувач (спеціалізована техніка для комунального підприємства "Акватік"). Код ДК 021:2015 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка.

Завершена

3 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 250.00 UAH
Період уточнення: 10.06.2023 14:15 - 15.06.2023 00:00
Відповідь надана

УВАГА ВСІМ КОНТРОЛЮЧИМ ОРГАНАМ

Номер: 715ae4c1a93142818a62ef7946566c1f
Дата опублікування: 14.06.2023 17:44
Опис: КОРУПЦІЯ! КОРУПЦІЯ! КОРУПЦІЯ! ТЕНДЕР ПРОПІСАН ПІД ПРЕДСТАВНИКІВ JCB. НЕПРОЗОРА КОНКУРЕНЦІЯ. РУКАМИ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЛОБІЮВАННЯ ІНТЕРЕСІВ КОНКРЕТНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА. ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА АНАЛОГІЧНА ПО ВСІМ ПРОЦЕДУРАМ ДЕ ПРИЙМАВ УЧАСТЬ ПРЕДСТАВНИК JCB. ПОТРІБНА ЛЮСТРАЦІЯ ТЕПЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог та умов статті 22 Закону із зазначенням обов’язкових відомостей. Строки поставки товарів та умови оплати встановлюються Замовником самостійно. Процедури закупівель проводяться з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. --
Дата відповіді: 15.06.2023 09:37
Відповідь надана

Щодо відповіді на питання "ЩОДО ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА"

Номер: 60d5ef3bf43043999d551a99e7a4414a
Дата опублікування: 14.06.2023 17:26
Опис: Ваша відповідь : Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація........ НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕНЯ ДЕ ЗАЗНАЧЕНІ ЗАКОНОДАВЧІ ПІДСТАВИ ТА ВАШІ ПОВНОВАЖЕННЯ ВИМАГАТИ ВІД УЧАСНИКІВ "гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею". МНОГО ТЕКСТУ, А ВІДПОВІДІ НА КОНКРЕТНЕ ПИТАННЯ ВІДСУТНЕ!!!
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Звертаємо Вашу увагу на те, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять посилання на модель jcb 3cx. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Замовником розглядається універсальний екскаватор-навантажувач, який відповідатиме технічним, якісним вимогам Замовника. В свою чергу в пп 6.2 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Тобто, замовником надана можливість пропонувати товар - еквівалент, який може мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 14.06.2023 17:39
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги в технічному завданні. Сприяння монополізації JCB

Номер: 660d2a6de757441b9c65279fbb68d2a4
Дата опублікування: 14.06.2023 11:15
Опис: Шановний Замовник! В додатку 1 Технічні вимоги – Вами скопійоване технічне завдання від учасника констракшн машинері, чим Ви є співучасником для сприяння монополізації бренду jcb. Питання, чому Ви навіть не читаєте, те що копіюєте? Ось наприклад є вимога: «Коробка передач має бути оснащена системою автоматичного блокування гідротрансформатора»? Ви хоч маєте уявлення про що йде мова? Що Вам дає застаріла технологія? Така технологія використовується лише на застарілих моделях jcb 3cx, на синхронізованих КПП- НЕ УДОСКОНАЛЕНИХ. Прикладом нові моделі того ж самого jcb, але в кращих комплектаціях контрактор, де встановлена автоматична кпп – є опцією «по старинці», а в стандартній комплектації не встановлюється, так як нікому такий функціонал непотрібний. Вас констракшн розводить на рівному місці, тому що Ви отримаєте jcb 3cx, з механікою, де недоступна дана опція, проте в ТЗ прописано, для унеможливлення надати пропозиції іншим учасникам. Так чому ж Ви себе обмежуєте в придбанні кращої новітньої техніки, а просто копіюєте технічне завдання на застарілу модель в найдешевшій колплектації, яка коштує на ринку не більше 3 мільйонів гривень, але при цьому бюджет дозволяє придбати НОВУ В НАЙКРАЩІЙ КОМПЛЕКТАЦІЇ ЛЮБОГО СВІТОВОГО БРЕНДУ ЩО ПРЕДСТАВЛЕНІ В УКРАЇНІ З ГАРАНТІЄЮ В ТРИ ТА БІЛЬШЕ РОКІВ! ЧОМУ КОПІЮЄТЕ ПРОПИСАНЕ ПІД JCB ТЕХЗАВДАННЯ, НА ЗАСТАРІЛУ МОДЕЛЬ, ОБМЕЖУЮЧИ МОЖЛИВІСТЬ ПРОПОНУВАТИ КРАЩУ ТЕХНІКУ? ТА ЧОМУ ПРИ ЦЬОМУ ТАКИЙ ЗАВИЩЕНИЙ БЮДЖЕТ? РЕКЛАМУЄТЕ JCB чи очікуєте винагороду, по завищеному бюджету на саму дешеву модель? Тільки дуже прошу не відписуйтесь «байками» від констаркшн, що підвищується швидкість, економія палива та інше… тому що такі фрази вже «заїзжені», бо фактично, при купівлі jcb 3cx, нічого, крім бюджету закупівлі не підвищується! Гарних Вам придбань. Дякую за відповідь.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Звертаємо Вашу увагу на те, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять посилання на модель jcb 3cx. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Замовником розглядається універсальний екскаватор-навантажувач, який відповідатиме технічним, якісним вимогам Замовника. В свою чергу в пп 6.2 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Тобто, замовником надана можливість пропонувати товар - еквівалент, який може мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:23
Відповідь надана

Щодо технічних параметрів

Номер: e149c09211a74c3688ae3a2bb42a159e
Дата опублікування: 12.06.2023 13:19
Опис: Шановний Замовник! Вами в додатку додатку 1 встановлені Технічні параметри, які відповідають тільки одному бренду , а саме: JCB. Ви не зацікавлені в проведенні прозорої процедури закупівлі? Надайте розьяснення, які ще виробники будуть відповідати зазначеним параметрам, крім JCB?
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Звертаємо Вашу увагу на те, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять посилання на модель jcb 3cx. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Замовником розглядається універсальний екскаватор-навантажувач, який відповідатиме технічним, якісним вимогам Замовника. В свою чергу в пп 6.2 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Тобто, замовником надана можливість пропонувати товар - еквівалент, який може мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами. З огляду на зазначене вище, Учасник документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його (Учасника) права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:21
Відповідь надана

Щодо вимог додатку 1

Номер: 6c480d45dc2745699da09e14761c7867
Дата опублікування: 12.06.2023 13:15
Опис: Шановний Замовник! Вами зазначено: "У разі якщо учасник або переможець не повинен складати вказаний в документації документ, то він не повинен надавати жодні листи або роз’яснення. Учасник або переможець зобов’язаний скласти та надати вказаний в документації документ у точній відповідності до вимог Замовника" . Надайте розьяснення це як? Ваша вимога є дискримінаційною та порушує ч4 ст5 Закону України "Про Публічні закупівлі" -Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників". Усуньте не відповідність
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Звертаємо Вашу увагу на те, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять посилання на модель jcb 3cx. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Замовником розглядається універсальний екскаватор-навантажувач, який відповідатиме технічним, якісним вимогам Замовника. В свою чергу в пп 6.2 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Тобто, замовником надана можливість пропонувати товар - еквівалент, який може мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами. З огляду на зазначене вище, Учасник документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його (Учасника) права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:21
Відповідь надана

ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ

Номер: 1e23aa57a1224b03a3f6e8ace5f0b48a
Дата опублікування: 12.06.2023 13:12
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Вами вимагається "гарантійний лист про те, що у разі, якщо товар, який представляється учасником на торги, не відповідає технічним вимогам замовника, а також у разі надання учасником документу, що містить не повну, не точну та/або недостовірну інформацію щодо відповідності вимогам замовника, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена". ВАША ВИМОГА СУПЕРЕЧИТЬ ПОСТАНОВІ 1178, а саме: "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель." Ваша вимога є дискримінаційною та порушує ч4 ст5 Закону України "Про Публічні закупівлі" -Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників". Усуньте не відповідність.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Звертаємо Вашу увагу на те, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять посилання на модель jcb 3cx. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Замовником розглядається універсальний екскаватор-навантажувач, який відповідатиме технічним, якісним вимогам Замовника. В свою чергу в пп 6.2 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Тобто, замовником надана можливість пропонувати товар - еквівалент, який може мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:14
Відповідь надана

ЩОДО ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА

Номер: b30d611c66b64c078a1294550609c0a2
Дата опублікування: 12.06.2023 13:10
Опис: Шановний ЗАМОВНИК! ВАМИ ВИМАГАЄТЬСЯ: гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею. Ваша вимога є дискримінаційною та порушує ч4 ст5 Закону України "Про Публічні закупівлі" -Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників". КРІМ ТОГО СУПЕРЕЧИТЬ ПОСТАНОВІ 1178 та ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ". У ВАС НЕТ ПОВНОВАЖЕНЬ ВИМАГАТИ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ВСІХ ЗАМОВНИКІВ!!!!! УСУНЬТЕ НЕ ВІДПОВІДНІСТЬ.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Звертаємо Вашу увагу на те, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять посилання на модель jcb 3cx. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Замовником розглядається універсальний екскаватор-навантажувач, який відповідатиме технічним, якісним вимогам Замовника. В свою чергу в пп 6.2 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Тобто, замовником надана можливість пропонувати товар - еквівалент, який може мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:13
Відповідь надана

ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВИРОБНИКОМ ВІДПОВІДНІСТЬ БРОШУР

Номер: 0197948059e54c0889cdc6c8d3060049
Дата опублікування: 12.06.2023 13:09
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! ВАМИ ВИМАГАЄТЬСЯ : "лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт) є ідентичною брошурі, розміщеної на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням окремо на відповідний вебсайт)(не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на вебсайт)". Надайте розьяснення, чому завод-виробник повинен Вам підтверджувати, щодо відпвідності брошур? Брошура не є технічним документом, а несе виключно рекламаційний характер!!! Крім того, звідки Ви взяли що у учасника повинен бути сайт? ЧОМУ НЕ ДОПУСКАЕТЬСЯ ПОСИЛАННЯ НА ФАЙЛ- ЯКИМ НОРМАТИВНИМ ДОКУМЕНТОМ ЦЕ ОБМЕЖЕНО? Ваша вимога є дискримінаційною та порушує ч4 ст5 Закону України "Про Публічні закупівлі" -Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників". Усуньте не відповідність
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Звертаємо Вашу увагу на те, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять посилання на модель jcb 3cx. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Замовником розглядається універсальний екскаватор-навантажувач, який відповідатиме технічним, якісним вимогам Замовника. В свою чергу в пп 6.2 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Тобто, замовником надана можливість пропонувати товар - еквівалент, який може мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами. З огляду на зазначене вище, Учасник документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його (Учасника) права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:20
Відповідь надана

ЩОДО БРОШУР

Номер: 5d2a2493c3eb4abc9ad35ebab6ce5ed0
Дата опублікування: 12.06.2023 13:03
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! ВАМИ ВИМАГАЄТЬСЯ надати "довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту виробника, на якому розміщена брошура та єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування)" надайте розьяснення Чому Ви встановили обмеження "єдиного офіційного сайту заводу-виробника" та "єдиного офіційного сайту учасника"? Ви важаете, що повинен бути тільки один сайт? Чому не можливо посилання на файл? Чому Ви важаете, що повинно бути розміщена брошура на сайті, а не краткий опис товару? Ваша вимога є дискримінаційною та порушує ч4 ст5 Закону України "Про Публічні закупівлі" -Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників". Усуньте не відповідність.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Звертаємо Вашу увагу на те, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять посилання на модель jcb 3cx. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Замовником розглядається універсальний екскаватор-навантажувач, який відповідатиме технічним, якісним вимогам Замовника. В свою чергу в пп 6.2 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Тобто, замовником надана можливість пропонувати товар - еквівалент, який може мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами. З огляду на зазначене вище, Учасник документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його (Учасника) права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:22
Відповідь надана

ЩОДО СЕРТИФІКАТА УПОВНОВАЖЕНОГО ДИЛЕРА

Номер: 5048d1e6c64644b59c152bd874503b4b
Дата опублікування: 12.06.2023 13:01
Опис: Шановний Замовник! Надайте розьяснення, Вами вимагається: сканкопію оригіналу документу «Сертифікат уповноваженого дилера» з авторизаційним листом до нього, яким надано права продажу транспортних засобів, їх складових частин, оригінальних запасних частин, гарантійного, післягарантійного і сервісного обслуговування, проведення передпродажної підготовки" .Надайте розьяснення, яким нормативним документом або законом передбачено наявність " авторизаційного листа до сертифікату" ? Також надайте розьяснення чому тільки Сертифіката уповноваженого "дилера" , є ще дистрибьютори, офіційні представники заводів -виробників - Ваша вимога є дискримінаційною та порушує ч4 ст5 Закону України "Про Публічні закупівлі" -Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників". Усуньте не відповідність.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє наступне: Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану. Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407). Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна документація складена у відповідності до чиного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: додаток №1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація. Звертаємо Вашу увагу на те, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять посилання на модель jcb 3cx. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції Учаснику необхідно врахувати всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Замовником розглядається універсальний екскаватор-навантажувач, який відповідатиме технічним, якісним вимогам Замовника. В свою чергу в пп 6.2 п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено наступне: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Еквівалентом вважається еквівалентний товар, який є за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаками): (a) сфера (галузь) застосування; (b) призначення; (c) методи/способи застосування; (d) склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/ пакування; (e) шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля». Тобто, замовником надана можливість пропонувати товар - еквівалент, який може мати характеристики не гірші в порівнянні з встановленими вимогами. З огляду на зазначене вище, Учасник документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його (Учасника) права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:20