• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Найменування та кількість товару визначені у тендерній документації та додатках до неї, що додаються. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів у розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «Тендерна документація», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".

Завершена

810 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 050.00 UAH
Період уточнення: 08.06.2023 16:05 - 13.06.2023 00:00
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: 9dc2f1d1ced14da7a66604119955e76d
Дата опублікування: 12.06.2023 02:15
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону. Факт дискримінаційного характеру в оголошеній процедурі відкритих торгів в частині встановлення вимог тендерної документації відсутній. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлі. Вимога щодо надання Учасниками документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (авторизаційна форма, тощо) від виробника товару, або його офіційного представника/дистрибютора в Україні, який підтверджує наявність в учасника статусу партнера та права на здійснення продажу запропонованого учасником товару, виданого на адресу Замовника із посиланням на процедуру закупівлі є необхідною для підтвердження того, що Учасник процедури являється офіційним партнером того чи іншого виробника обладнання, яке пропонує сам Учасник. Крім того, авторизаційний лист виступає гарантією того, що запропоноване Учасником обладнання офіційно завезено на територію України, зі сплатою всіх податків та зборів, а також має офіційну гарантію та підтримку на території України, є новим та таким, що не використовувалося раніше. Замовником передбачена можливість надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа як від виробника товару згідно предмету закупівлі, так і від його офіційного представника/дистрибютора на території України і це жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісний товар, що є предметом даної закупівлі. Виконанням умов тендерної документації є подання учасниками всіх документів, які вимагав Замовник. Метою виконання технічної специфікації та вимог тендерної документації є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Підсумовуючи розгляд Вашого запитання, на думку Замовника у документації відсутній будь-який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 14.06.2023 20:13
Відповідь надана

Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!

Номер: 4634e8eeaaff4d29b4783abf13f568b9
Дата опублікування: 12.06.2023 02:15
Опис: Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону. Факт дискримінаційного характеру в оголошеній процедурі відкритих торгів в частині встановлення вимог тендерної документації відсутній. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлі. Вимога щодо надання Учасниками документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (авторизаційна форма, тощо) від виробника товару, або його офіційного представника/дистрибютора в Україні, який підтверджує наявність в учасника статусу партнера та права на здійснення продажу запропонованого учасником товару, виданого на адресу Замовника із посиланням на процедуру закупівлі є необхідною для підтвердження того, що Учасник процедури являється офіційним партнером того чи іншого виробника обладнання, яке пропонує сам Учасник. Крім того, авторизаційний лист виступає гарантією того, що запропоноване Учасником обладнання офіційно завезено на територію України, зі сплатою всіх податків та зборів, а також має офіційну гарантію та підтримку на території України, є новим та таким, що не використовувалося раніше. Замовником передбачена можливість надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа як від виробника товару згідно предмету закупівлі, так і від його офіційного представника/дистрибютора на території України і це жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісний товар, що є предметом даної закупівлі. Виконанням умов тендерної документації є подання учасниками всіх документів, які вимагав Замовник. Метою виконання технічної специфікації та вимог тендерної документації є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Підсумовуючи розгляд Вашого запитання, на думку Замовника у документації відсутній будь-який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 14.06.2023 20:12
Відповідь надана

Запитання

Номер: ba61899065c849818ed7466ca56ddda4
Дата опублікування: 12.06.2023 02:15
Опис: Шановний замовник, п.4.6 Дод. 1 - якщо учасником буде надано "Авторизаційний лист (авторизаційна форма, тощо) від виробника товару, або його офіційного представника/дистрибютора в Україні, який підтверджує наявність в учасника статусу партнера та права на здійснення продажу товару такого виробника" ПРОТЕ!!! Такий лист не буде містити назви замовника і номеру закупівлі, то такий лист буде нікчемним? чи недіючим? чи тоді учасник не буде партнером? Чим зумовлена вимога брати лист від виробника під кожну закупівлю (якщо учасник вже є його партнером)? Адже учасник вже є партнером, та має відповідні документи. Чому саме під цю закупівлю треба брати знову окремий лист? Вам відомо що лист на конкретну закупівлю буде видано лише одному (першому) учаснику, а іншому буде відмова, адже підтримка надається вже такому (одному). Прохання прибрати вимогу або прибрати взяття такого документа лише на цей тендер. Не обмежуйте і не ускладнюйте якщо ви зацікавлені у конкуренції. Про саме такі публічні методи усунення конкуренції давно відомо всім органам і учасникам. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону. Факт дискримінаційного характеру в оголошеній процедурі відкритих торгів в частині встановлення вимог тендерної документації відсутній. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлі. Вимога щодо надання Учасниками документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (авторизаційна форма, тощо) від виробника товару, або його офіційного представника/дистрибютора в Україні, який підтверджує наявність в учасника статусу партнера та права на здійснення продажу запропонованого учасником товару, виданого на адресу Замовника із посиланням на процедуру закупівлі є необхідною для підтвердження того, що Учасник процедури являється офіційним партнером того чи іншого виробника обладнання, яке пропонує сам Учасник. Крім того, авторизаційний лист виступає гарантією того, що запропоноване Учасником обладнання офіційно завезено на територію України, зі сплатою всіх податків та зборів, а також має офіційну гарантію та підтримку на території України, є новим та таким, що не використовувалося раніше. Замовником передбачена можливість надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа як від виробника товару згідно предмету закупівлі, так і від його офіційного представника/дистрибютора на території України і це жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісний товар, що є предметом даної закупівлі. Виконанням умов тендерної документації є подання учасниками всіх документів, які вимагав Замовник. Метою виконання технічної специфікації та вимог тендерної документації є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Підсумовуючи розгляд Вашого запитання, на думку Замовника у документації відсутній будь-який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 14.06.2023 20:12
Відповідь надана

Питання

Номер: 564e51c488ff4e5c952747261420d7e8
Дата опублікування: 12.06.2023 02:08
Опис: Шановний замовник. п.4.7 та п.4.8 Додатку 1 ви вимагаєте міжнародні сертифікати ISO із зазначенням кодів ДК України. Проте якісні ноутбуки виготовляються міжнародними компаніями - ASUS, DELL, Lenovo, HP і подібні поза межами України. В їх сертифікатах немає українських кодів ДК. Більше того, ви навіть не згадали що такі сертифікати повинні мати відношення до виробника ноутбуків або товару що закуповується, адже ви закуповуєте ноутбуки. Учасник дасть вам такі сертифікати виробника комп ютерів або палет і у вам прийдеться лише погодитись з цим. Адже він надав щось із ISO . Відповідно просимо або прибрати вимогу до наявності кодів ДК України в таких сертифікатах щоб запропонувати вам якісну продукцію міжнародних світових виробників або взагалі прибрати вимогу до цих міжнародних сертифікатів. Вся продукція що попадає в Україну проходить українську сертифікацію і отримує дозвільні документи, декларації відповідності тощо, що відповідають укр. законодавству. Вам не достатньо наявності повного пакету дозвільних документів для території України? чи ваш учасник має саме такі ISO сертифікати із потрібними кодами ДК і тому ви так наддетально це прописали під нього? Прохання виправити дані два пункти для можливості пропозицій товару що має міжнародні сертифікати без кодів ДК України, адже сертифіковане виробництво таких ноутбуків за межами України. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону. Факт дискримінаційного характеру в оголошеній процедурі відкритих торгів в частині встановлення вимог тендерної документації відсутній. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлі. Виконанням умов тендерної документації є подання учасниками всіх документів, які вимагав Замовник. Метою виконання технічної специфікації та вимог тендерної документації є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Підсумовуючи розгляд Вашого запитання, на думку Замовника у документації відсутній будь-який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за розуміння!
Дата відповіді: 14.06.2023 16:55
Відповідь надана

ОС

Номер: 0bfdbadd724644eebdd8304244f6c9c7
Дата опублікування: 09.06.2023 12:23
Опис: Шановний Замовник, чи будете ви розглядати аналоги ноутбуків з операційною системою типу ОЕМ, встановленою учасником? Легальність ОС буде підтверджена наданням авторизаційного листа від офіційного дистриб'ютора Microsoft.
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Пунктом 1.13. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «Вимоги до технічних характеристик товару» передбачено, що операційна система Windows 10 або 11 Pro (64Bit) повинна бути наперед встановлена виробником. Встановлена на виробництві операційна система гарантовано має повну сумісність із запропонованим обладнанням, а також за рахунок схованого у BIOS ключа активації попереджує його небажану втрату або крадіжку з наліпки COA. Тому, операційна система Windows повинна бути встановлена виробником. Для підтвердження можливості здійснити поставку товарів з відповідними технічними характеристиками, учасник повинен підтвердити відповідність зазначеної інформації шляхом надання заповненої Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «Вимоги до технічних характеристик товару».
Дата відповіді: 12.06.2023 15:37