• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 39370000-6 - Водопровідне обладнання (запасні частини до електролізних установок)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Завершена

3 412 855.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 128.56 UAH
Період уточнення: 07.06.2023 22:32 - 12.06.2023 00:00
Відповідь надана

Недостатньо технічної документації для оцінки можливості поставки товару

Номер: ec9f349f007f4e71b32bd9d6386eef1e
Дата опублікування: 11.06.2023 21:24
Опис: В п. 1 Додатку 4 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» наведена таблиця «Інформація про кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі». В п. 4 таблиці вказано: «Газовідокремлювач для ЕП-10-10, для електролізних установок – 4 шт.», а п.5 – «Газовідокремлювач для ЕП-10-25, для електролізних установок – 5 шт.». В колонці таблиці «Якісні характеристики» відсутні вимоги до газовідокремлювачів взагалі. Яким нормативним документам, ГОСТ, ДСТУ, ТУУ повинні відповідати газовідокремлювачі? Яка різниця між газовідокремлювачами для електролізних установок ЕП-10-10 і ЕП-10-25? Для оцінки можливості поставки газовідокремлювачів просимо надати необхідну технічну документацію.
Відповідь: Надаємо відповідь на зазначене питання: - п.4. Газовідокремлювач ЕП-10-10 має бути сумісним з типом електролізних установок ЕП-10-10, які виготовлені відповідно до ТУ У 16458959-003-95 - п.5. Газовідокремлювач ЕП-10-25 має бути сумісним з типом електролізних установок ЕП-10-25, які виготовлені відповідно до ТУ У 16458959-003-95.
Дата відповіді: 14.06.2023 14:42
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до потенційних постачальників товару

Номер: 6114d03c674f4abb941cb333cd1d3c27
Дата опублікування: 11.06.2023 20:40
Опис: В умовах тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності, який передбачає обсяг річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому, зі змісту оголошення про закупівлю та технічної специфікації слідує, що предмет закупівлі складається щонайменше з двох частин, а саме 10 комплектів касет електродів для електролізних установок (перша частина) та 9 газовідокремлювачів (друга частина). Зокрема замовник встановив вимогу про відповідність касет ТУ У 16458959-003-95, в той час, як будь-яких технічних вимог до газовідокремлювачів не встановлював. Тобто зазначені запчастини можуть мати різні вимоги до технічних умов, втому числі щодо умов циклу виробництва, різних виробників, постачальників тощо. Відповідно до пункту 39) статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно із ч. 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). З огляду на вказане, з метою уникнення дискримінації потенційних постачальників товару, прошу: 1. Внести зміни до тендерної документації, а саме визначити комплекти касет електродів для електролізних установок та газовідокремлювачі, як окремі частини (лоти); 2. У разі, якщо замовник вважає критерій фінансової спроможності необхідним – встановити такий критерій відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, а саме пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота).
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з наведених кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому в тендерній документації Замовником був встановлений даний кваліфікаційний критерій, на підтвердження якого Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період (2021 рік або 2022 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі (лота), а також довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Суб’єкти господарювання, яким згідно з законодавством надано право складати скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, подають відповідні документи за останній звітний період (2021 рік або 2022 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі (лота), а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Суб’єкти, платники єдиного податку, подають податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця, за останній звітний період (2021 рік або 2022 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі (лота), а також довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що в повній мірі відповідає законодавству у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у мережах єдиної процедури закупівлі або в мережах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Згідно з пунктом 39 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Законом передбачено право Замовника на поділ предмета закупівлі на лоти, проте визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та є правом, а не обов’язком замовника. Так як предметом даної закупівлі є касети для електродів та газовідокремлювачі належать до товарів за одним кодом відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, то поділ предмета закупівлі на лоти не є обов’язковим. Тому поділ на окремі лоти вважаємо недоцільним.
Дата відповіді: 14.06.2023 14:38