• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-06-05-006343-b 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – 09110000 – 3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 09110000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 160 687 968,00 грн (сто шістдесят мільйонів шістсот вісімдесят сім тисяч дев’ятсот шістдесят вісім грн 00 коп.) в т.ч.: Лот №1 – 45 910 848,00 грн (сорок п’ять мільйонів дев’ятсот десять тисяч вісімсот сорок вісім грн 00 коп.); Лот №2 – 57 388 560,00 грн (п’ятдесят сім мільйонів триста вісімдесят вісім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.); Лот №3 – 57 388 560,00 грн (п’ятдесят сім мільйонів триста вісімдесят вісім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13.06.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 1 377 325,44 грн (один мільйон триста сімдесят сім тисяч триста двадцять п’ять грн. 44 коп.); Лот № 2 – 1 721 656,80 грн (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча шістсот п’ятдесят шість грн. 80 коп.); Лот № 3 – 1 721 656,80 грн (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча шістсот п’ятдесят шість грн. 80 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Костянтин УДОВИК

Завершена

160 687 968.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 459 108.48 UAH
Період уточнення: 05.06.2023 20:04 - 11.06.2023 00:00
Відповідь надана

З приводу банківської гарантії

Номер: 87e61e1bd9a24cd08e18d75e0f52e261
Дата опублікування: 09.06.2023 14:06
Опис: Доброго дня! Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції зазначені в П. 2 Розділ ІІ. Тендерної документації проста чи з покриттям?
Відповідь: «Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення, звертаємо Вашу увагу, що вимоги до банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції викладені в п. 2 Розділ ІІ. Тендерної документації, п. 2.1. Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. Відповідно до Додатку №5 ТД, І. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає Банківська установа (банк): Забезпечення тендерної пропозиції має відповідати формі забезпечення тендерної пропозиції відповідно додатку 5 ТД та заповнене відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та вимогам ТД. Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» визначаються обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції та затверджено її форма. Різновид оформлення гарантії відноситься до взаємовідносин між учасником, який її оформлює та відповідним банком в якому вона оформлюється. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 09.06.2023 17:20
Відповідь надана

терміни поставки

Номер: be0176cca1d841f994ee8606464bc3d6
Дата опублікування: 08.06.2023 16:18
Опис: після внесення змін до п. 4.4 Тендерної документації строк поставки вугілля зменшено до 30.09.2023 р. замість 31.12.2023. Просимо врахувати реальний термін транспортування від вантажовідправників до вантажоодержувачів, який для окремо відвантажених вагонів може досягати до 3 тижнів та перенести кінцевий термін поставки до 20.10.2023
Відповідь: «Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення, для збільшення конкуренції та розширення кола потенційних постачальників, будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 09.06.2023 17:19
Відповідь надана

ПДВ

Номер: 00a353592d154be383141004811d5048
Дата опублікування: 07.06.2023 11:07
Опис: Які умови оцінки пропозицій для учасників різних форм оподаткування ( платник/не платник ПДВ)? Найбільш економічно вигідної буде пропозиція з ПДВ чи та яка буде дешевшою ( відповідно без ПДВ)?
Відповідь: «Шановний Учаснику, згідно П 1. Розділ ІІІ Тендерної документації: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до положень п. 35, 36, 38 - 43 Особливостей. Положення п. 37 Особливостей не застосовані. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 07.06.2023 17:07
Відповідь надана

терміни постачання

Номер: 3b25892db66c4e9f8309f880a90d0c28
Дата опублікування: 06.06.2023 17:55
Опис: В п. 4.4 Тендерної документації вказано "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.)- відповідно додатку 1 та Додатку № 4 (проект договору про закупівлю) ТД.". Просимо прояснити терміни постачання по кожному з лотів, протягом яких мають бути виконанні поставки переможцями торгів
Відповідь: «Шановний Учаснику, згідно п.3.3. істотних умов проєкту Договору: Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Об’єми та Строк поставки ТОВАРУ, в межах письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, визначаються Сторонами шляхом підписання відповідних Специфікації (-ій) цього до Договору. Згідно Вашого звернення, будуть внесені зміни в тендерну документацію Додаток №1, Розділ ІІ, Загальні технічні вимоги та щодо строку дії Договору. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 07.06.2023 17:06
Відповідь надана

ТОВАР

Номер: 645ccae5444c4f409841bcb281515c57
Дата опублікування: 06.06.2023 16:55
Опис: в п. 4 Тенденрної документації вказано "назва предмета закупівлі ДК 021:2015 – 09110000 – 3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100))" чи можливе постачання вугілля марок Г(Г1) (13-25), ДГ (13-25), Г(Г2) (13-25)?
Відповідь: «Шановний учаснику, відповідно розділу 1 Додатку1 до ТД передбачена закупівля вугілля кам'яного марки ДГ (13-100) або еквівалент продукції згідно з ДСТУ 3472:2015 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків від 13мм до 100 мм, а також аналогічне за класифікаційними показниками та розмірами кусків вугілля, що імпортують (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації). Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 07.06.2023 18:04
Відповідь надана

Забезпечення

Номер: 09bde6ba9ad945a7b68c92a12cd55596
Дата опублікування: 06.06.2023 15:26
Опис: Чи стосуються вимоги 11.4. проєкту Договору банку, який надає Забезпечення тендерної пропозиції ?
Відповідь: «Шановний Учаснику, вимоги п. 11.4. проєкту Договору, стосуються виключно забезпечення виконання умов Договору, згідно П 2. Розділ ІV Тендерної документації, та п. ІІ Додатку №5 Тендерної документації. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 07.06.2023 17:05
Відповідь надана

З приводу банківської гарантії

Номер: 96ec1133fdcc47c7ac278a19d5d9fd14
Дата опублікування: 06.06.2023 13:17
Опис: Доброго дня. Питання стосовно банківської гарантії - вона з покриттям, чи це звичайна електронна банківська гарантія?
Відповідь: «Шановний Учаснику, вимоги до банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції зазначені в П. 2 Розділ ІІ. Тендерної документації, та для банківської гарантії забезпечення виконання умов Договору в П 2. Розділ ІV Тендерної документації. Також вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені в Додатку №5. Тендерної документації. Просимо Вас звернути увагу, що форма забезпечення тендерної пропозиції викладена в Додатку №5 Тендерної документації. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 07.06.2023 17:04
Відповідь надана

З приводу доставки

Номер: 366b76bbc2894833b45079dcf9b0b54b
Дата опублікування: 06.06.2023 13:17
Опис: Доброго дня. Цікавить таке питання - доставка, як ми розуміємо, здійснюється залізничним транспортом (напіввагони). Загальний обʼєм поставок не дозволяє у повному обсязі доставити вугілля лише вагонами. Чи можемо ми залишки (20-25 тонн) доставляти колісним транпортом?
Відповідь: Шановний учаснику, доставка автотранспортом не передбачена, відповідно до п 3.2 проекту договору ТОВАР постачається партіями, залізничним транспортом у справних напіввагонах навалом, мінімальна партія відвантаження – 1 (один) напіввагон. Відповідно до п. 3.3 проекту договору При постачанні приймається відхилення від узгодженої у відповідній Специфікації до цього Договору кількості ТОВАРУ, належного до постачання, у межах (+/-) 2% (два відсотки).
Дата відповіді: 07.06.2023 18:02