-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням обладнання МАСЦО - зовнішній монтаж силового блоку, контролерів, антенно-фідерних блоків та прокладання кабелю, під’єднання до існуючої електромеханічної сирени; внутрішній монтаж (встановлення боксів, кріплення обладнання, прокладання кабелю)
Торги відмінено
2 610 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 100.00 UAH
Період уточнення:
05.06.2023 15:42 - 14.06.2023 00:00
Відповідь надана
Просимо уточнити строк дії тендерної пропозиції
Номер:
7a7b0c6fd187487ca475b932e4953beb
Дата опублікування:
09.06.2023 17:10
Опис:
Шановний Замовник! Просимо уточнити строк дії тендерної пропозиції. Оскільки в тендерній документації 120 днів, а в додатку 4 – 90 днів.
Відповідь:
Шановний Учасник! Ваше зауваження враховано, до Тендерної документації внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
12.06.2023 06:24
Відповідь надана
Щодо приведення тендерної документації у відповідність до Особливостей
Номер:
96fb128736c04267b37cfdceef38eace
Дата опублікування:
09.06.2023 17:09
Опис:
Шановний Замовник! Просимо привести застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, у відповідність до Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній з 19.05.2023 р.)
Відповідь:
У відповідності до пункту 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Однак, згідно з абзацем 3 пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у випадку не оприлюднення в електронній системі закупівель вище зазначених документів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Згідно з пунктом 3 Застережень щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику пункту 3 Розділу 3 Тендерної документації ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону є підставою для неповернення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, вимога щодо непроверенная забезпечення, визначену у пунктом 3 Застережень щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику за редакцією пункту 3 частини 3 статті 25 Закону, є такою, що розбігається з вимогами абзацу 3 пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178.
Вказана розбіжність між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини є юридичною колізією.
З метою уникнення дискримінації учасників процедури Замовником прийнято рішення привести умови Тендерної документації, в частині коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, у відповідність до вимог абзацу 3 пункту 47 Особливостей. У Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
12.06.2023 08:09
Відповідь надана
Вимога про усунення дискримінаційних вимог:
Номер:
56674b66f07c41e78cd719cd6d550b3c
Дата опублікування:
09.06.2023 17:08
Опис:
Шановний Замовник! Чим обґрунтована вимога на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (у кількості не менше 2-х), укладених саме з бюджетною установою? Специфіка такого покупця як бюджетна установа жодним чином не впливає на досвід постачання товару за предметом даної закупівлі!! Дана вимога значно звужує коло потенційних учасників і дискримінаційною!!! Вимагаємо виключити дану вимогу.
Відповідь:
Шановний Учасник! Кваліфікаційна вимога на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (у кількості не менше 2-х), укладених саме з бюджетною установою обумовлена тим, що закупівля здійснюється в умовах воєнного стану з метою оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій у сфері цивільного захисту, адже воно сповіщає жителів про можливу небезпеку, допомагає врятувати найдорожче – життя і здоров’я людей.
Замовник має забезпечити оптимальні умови для організації і порядку оповіщення населення на договірних засадах з суб’єктами господарювання, що надають послуги відповідно до законодавства України, та мають відповідний досвід. Зокрема наявність досвіду з бюджетними установами у Учасника у повній мірі забезпечує найбільш сприятливі умови для гарантування та забезпечення конституційних прав громадян на захист життя, здоров’я та власності.
Дата відповіді:
12.06.2023 04:12
Відповідь надана
Просимо переглянути вимоги та формулювання щодо кваліфікаційних та інших вимог
Номер:
80fc5b1b678d4608955b8d9bf7b351ec
Дата опублікування:
09.06.2023 17:08
Опис:
А саме:
1. Конкретизувати, що вважається аналогічним договором; чи буде достатнім підтвердженням досвіду договір постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, без зазначення в його тексті коду ДК 021:2015?
2. Переглянути перелік документів на підтвердження якості товару, оскільки в різних додатках містяться різні формулювання: документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні технічні та якісні характеристики товару (сертифікати якості, тощо) / -сертифікат якості та/або відповідності; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - протоколи випробувань / сертифікат походження (при умові, що продукція завозиться на територію України)
3. Змінити формулювання щодо підтвердження якості «Товару» або «Обладнання» замість «матеріалу та готового виробу»
Відповідь:
1. Достатнім підтвердженням досвіду є аналогічний договір постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, без обов'язкового зазначення в його тексті коду Єдиного закупівельного словника, за умови, якщо предмет закупівлі відповідає вимогам Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708. Учасник повинен надати відповідне пояснення щодо визначення предмету закупівлі посилаючись на норми чинного законодавста.
2.Перелік документів на підтвердження якості товару визначений у додатку 2 до Тендерної документації є визначеним чинним законодавством України, тому не потребує коригування.
3. Згідно із Законом "Про публічні закупівлі", предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі. І визначає такий предмет замовник у порядку, установленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Основним предметом закупівлі є продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Товари у розумінні профільного Закону - це продукція,об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети в твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість послуг не перевищує вартості самого товару. Зазначення у додатку 2 до Тендерної документації формулювання щодо підтвердження якості «матеріалу та готового виробу» є тотожнім в зорумінні Закону значенню "Товар" або "Обладнання", тому не потребує коригування.
Дата відповіді:
12.06.2023 06:19