-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
44810000-1 Фарби
Завершена
403 925.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 039.25 UAH
мін. крок: 1% або 4 039.25 UAH
Період уточнення:
05.06.2023 14:03 - 10.06.2023 00:00
Відповідь надана
щодо проєкту
Номер:
93fd80492f6b49d5ae2a7c172f1a2d15
Дата опублікування:
09.06.2023 22:51
Опис:
Пунктом 2.2. передбачено, що вартість (ціна) товару включає в себе вартість тари (упаковки) товару, вартість доставки товару, навантаження, розвантаження, а також компенсацію будь-яких та всіх понесених Постачальником витрат, пов’язаних з виконанням Договору та не може відрізнятися від умов пропозиції в сторону збільшення протягом 120 днів.
П. 19 Особливостей не передбачає застережень щодо заборони збільшення ціни протягом 120 днів з моменту укладення договору. Зважаючи, що договір може передбачати поставку товару партіями протягом року, інфляційні коливання та інші економічні чинники важко Постачальнику передбачити та закласти у ціну. В умовах військового часу ціни на сировину, обладнання та інші змінюються дуже стрімко, що в свою чергу відображається на ціні за одиницю товару. Враховуючи вище викладене, прошу виключити застереження щодо заборони збільшення ціни протягом 120 днів, пропоную викласти у наступній редакції пункт 2.2. договору: Вартість (ціна) товару включає в себе вартість тари (упаковки) товару, вартість доставки товару, навантаження, розвантаження, а також компенсацію будь-яких та всіх понесених Постачальником витрат, пов’язаних з виконанням Договору та не може відрізнятися від умов пропозиції в сторону збільшення окрім випадків визначених законодавством.
Відповідь:
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п 19
Дата відповіді:
12.06.2023 16:05
Відповідь надана
коригування договору
Номер:
5ff69b24f46b40f1a2333e1cfa67cba5
Дата опублікування:
09.06.2023 22:43
Опис:
Шановний замовник! У разі узгодження розміщених запитів щодо внесення змін у деякі пункти договору, прошу вказати можливість коригування їх у договорі або шляхом укладання додаткової угоди відповідно до чинного законодавства.
Відповідь:
Проєкт договору, у складі тендерної документаціі узгоджен.На єтапі підписання не передбачено підписання додаткових угод.Д'кую за запит.
Дата відповіді:
12.06.2023 16:00
Відповідь надана
тпп
Номер:
22c87ada4c3543de8518aa9ff8cec702
Дата опублікування:
09.06.2023 22:10
Опис:
пунктом 7.3.передбачено,що Сторона, що посилається на дію обставин непереборної сили, зобов'язана протягом 10 (десяти) днів проінформувати іншу Сторону про настання таких обставин у письмовій формі і підтвердити наявність таких обставин довідкою, виданою Торгово-Промисловою Палатою України. Якщо Сторона не направить або несвоєчасно направить необхідне повідомлення, вона втрачає право посилатися на обставини непереборної сили як на підстави для звільнення від відповідальності.
ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Просимо викласти пункт в редакції
7.3. Сторона, що посилається на дію обставин непереборної сили, зобов'язана протягом 10 (десяти) днів проінформувати іншу Сторону про настання таких обставин у письмовій формі і підтвердити наявність таких обставин довідкою, виданою Торгово-Промисловою Палатою України (регіональною ТПП) абр іншим уповноваженим органом. Якщо Сторона не направить або несвоєчасно направить необхідне повідомлення, вона втрачає право посилатися на обставини непереборної сили як на підстави для звільнення від відповідальності.
Відповідь:
Сторона, що посилається на дію обставин непереборної сили, зобов'язана протягом 10 (десяти) днів проінформувати іншу Сторону про настання таких обставин у письмовій формі і підтвердити наявність таких обставин довідкою, виданою Торгово-Промисловою Палатою України. ТПП є уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже,
Дата відповіді:
12.06.2023 16:27
Відповідь надана
проєкт договору
Номер:
763688a07c234e948de97619d2db8156
Дата опублікування:
09.06.2023 22:08
Опис:
Шановний Замовнику.
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Підтвердження виконання умов постанови Учасником на етапі подання пропозицій шляхом подання довідки, відповідно до умов тендерної документації Замовника, не дає змогу пересвідчитись у виконанні умов постанови самим з Замовником. Учасники договору є рівними та мають дотримуватись вимог законодавства та надати змогу іншій стороні пересвідчитись у належному дотриманні Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року.
У зв’язку із зазначеним просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов’язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Завчасно вдячні.
Відповідь:
Шановний учасник, положеннями п. 1.14 тендерної документації визначено, що у зв’язку з військовою агресією РФ щодо України з метою забезпечення захисту національних інтересів державою було прийнято нормативно-правові акти щодо ряду обмежень (заборон) на укладення правочинів, придбання товарів, а також застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до РФ, тобто заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з РФ, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» № 187 від 03.03.2022. Дана постанова розповсюджується, в тому числі,за Замовника, який повинен дотримуватися її умов при проведенні публічної закупівлі. На виконання вимог даної постанови, Замовник вимагає на підтвердження відповідності учасника надати довідку в довільній формі, що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності; юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. У разі ненадання такої інформації Замовник має права відхилити пропозицію такого учасника. Таким чином, ще на етапі до укладення договору Замовник має змогу отримати підтвердження від учасника про те, що останній не відноситься до переліку суб’єктів господарювання згідно із п.1. Постанови № 187 від 03.03.2022. Разом з тим, згідно вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону № 922 , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, Замовник самостійно визначає умови закупівлі, виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі. У внесенні змін до договору у запропонованій Вами редакції немає необхідності.
Дата відповіді:
12.06.2023 15:54
Відповідь надана
проєкт договору
Номер:
e21c149bb3e14dc79267777165fdce12
Дата опублікування:
09.06.2023 22:02
Опис:
Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання.
Пропонуємо доповнити договір пунктом:
7.7. Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього договору військову агресію рф проти України та (або) її наслідки: активні бойові дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли), тощо, якщо вони:
- безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджені відповідними доказами згідно умов договору.
Сподіваємося, жодній із сторін не доведеться звертатися до цього пункту, ані при виконанні договору, ані в цілому. Прошу зазначити можливість включення вище зазначеного пункту у договір на етапі його укладання шляхом включення у додаткову угоду.
Завчасно вдячні.
Відповідь:
Шановний учасник, можливість внесеня змін буде розглянута.. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
12.06.2023 15:53
Відповідь надана
гарантійний строк
Номер:
a32608d96f95400e946fad5c15c0747d
Дата опублікування:
09.06.2023 21:56
Опис:
Відповідно до п.5.1. Постачальник гарантує якість товару протягом гарантійного строку, який встановлено відповідними нормативно-правовими актами для товарів даного виду, нормативними та експлуатаційними документами на товар. Гарантійний строк починає обчислюватись з моменту передачі товару Покупцю в порядку встановленому п.3.10. Договору.
На фарбу встановлюється гарантійний строк у вигляді строку придатності. Відповідно до ч. 1,2 ст. 677 ЦК України нормативно-правовими актами може бути встановлений строк, зі спливом якого товар вважається непридатним для використання за призначенням (строк придатності). Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання.
Просимо викласти п. 5.1. в редакції:
5.1. Постачальник гарантує якість товару протягом гарантійного строку, який встановлено відповідними нормативно-правовими актами для товарів даного виду, нормативними та експлуатаційними документами на товар. Гарантійний строк починає обчислюватись з моменту виготовлення товару
Відповідь:
Шановний учасник, можливість внесеня змін будн розглянута.Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
12.06.2023 15:51
Відповідь надана
проєкт договору
Номер:
799bffe56cae4cb28e8f757be37a80ac
Дата опублікування:
09.06.2023 21:51
Опис:
Прошу прибрати сертифікат відповідності з переліку товаросупровідних документів зазначених у п. 3.4. та 3.5. договору. Лакофарбові матеріали не підлягають обов’язковій сертифікації відповідно до умов чинного законодавства. Відтак зазначений документ не обов’язковим і таким, що підтверджує особливі якісні показники товару.
Відповідь:
Якщо лакофарбні матеріали не підлягають обов'язкової сертифікаціі дл умов чинного законодавства,Учасник у складі тендерної пропозиціі надае лист-роз'ясненя з посиланням на нормативну базу.Д'якую за запит.
Дата відповіді:
12.06.2023 16:18
Відповідь надана
щодо пн у договорі
Номер:
62415b0b0c0c4a0f96aac59efb4d5000
Дата опублікування:
09.06.2023 21:46
Опис:
Відповідно до першого речення п. 2.7. Покупець має право затримати будь-які оплати за даним договором:
- якщо накладна, податкові накладні і додатки до них, накладні на повернення або інші товаросупроводжувальні документи не надані Постачальником...
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати ПН покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання ПН покупцем.
При цьому, умовами проєкту передбачено, що розрахунок проводиться за бюджетні кошти. Згідно приписами ПК України ресєтрації ПН в цьому випадку здійснюватиметься протягом визначного ним строку з моменту отримання грошових коштів.
Відтак, ПН не може бути товаросупровідним документом в силу вимог ПКУ, не підлягає наданню контрагенту.
Обґрунтування, що Замовник є платником податку 3 групи не позбавляє обов’язку Постачальника надавати Замовнику податкову накладну відповідно до вимог договору. Замовник має право висунути претензії та застосувати штрафні санкції за ненадання Постачальником податкової накладної, адже так передбачено договором.
Просимо привести п.2.7. проєкту у відповідність до вимог ПКУ, виключивши з переліку ПН. Пропоную викласти у наступній редакції
«2.7. Покупець має право затримати будь-які оплати за даним договором:
- якщо накладна, накладні на повернення або інші товаросупроводжувальні документи не надані Постачальником або не відповідають вимогам, які передбачені чинним законодавством України або містять помилки або невідповідності, на строк пропорційно кількості днів, протягом яких помилки або невідповідності будуть виправлені або документи будуть приведені у відповідність з чинним законодавством України і передані Покупцю;
- якщо буде виявлено невідповідність товару за кількістю, якістю або комплектністю, на строк до усунення Постачальником даних невідповідностей, а при наявності спору з цього питання - до набрання законної сили рішенням суду по даному спору;
- якщо буде виявлено інші порушення умов даного договору.»
Відповідь:
Замовник е платником єдиного податку 3 групи.
Дата відповіді:
12.06.2023 15:49
Відповідь надана
щодо проєкту
Номер:
cd89cf3232224178abcc184ce51c5603
Дата опублікування:
09.06.2023 21:28
Опис:
1. Пунктом 1.3.передбачено, що якість товару повинна відповідати сертифікатам відповідності та паспортам заводу-виробника, чинному законодавству України, у тому числі державним стандартам України, технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду.
Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації. Відтак наразі наявність такого документу як сертифікат відповідності наразі не передбачено чинним законодавством для лакофарбових матеріалів як обовязковий. Надання довідки Учасником у складі пропозиції щодо відсутності обов’язкової сертифікації твоару, не позбавляє права Покупця висунити вимоги Постачальнику щодо надання зазначеного документу при поставці товару, адже умовами договору наявність сертифікату відповідності передбачена як обов’язковий документ. У випадку відсутності сертифікату відповідності до Постачальника буде застосована санкція за ненадання повного пакету товаросупровідних документів відповідно до умов договору.
Враховуючи вище викладене, прошу прибрати з пункту 1.3. вимогу щодо приналежності товару сертифікату відповідності. Пропонуємо викласти пункт 1.3. договору у наступній редакції:
1.3. Якість товару повинна відповідати паспортам заводу-виробника, чинному законодавству України, у тому числі державним стандартам України та/або технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду.
Відповідь:
У разі якщо товар(фарба) не підлягае обов'язкової сертифікаціі в Україні, Учасник у складі тендерной пропозиціі надае лист-розясненя.
Дата відповіді:
12.06.2023 15:45
Відповідь надана
щодо тех характеристик
Номер:
9c01df21db8a40bb9f797b2feee0a1d7
Дата опублікування:
09.06.2023 18:52
Опис:
Доброго дня!
Замовник для позицій емалей ПФ-115П орієнтується на ТМ "Farbex"
Для даних позицій показник Ступінь перетиру, мкм, не більше - 40
Варто зазначити,що ТМ "Farbex" - це ТМ преміум сегменту, показник Ступінь перетиру для даного виду фарб із преміум сегменту становить - не більше 35 мкм
Радимо Замовнику скоригувати даний показник щоб мати можливість отримати фарбу високої якості
Відповідь:
Доброго дня! Д'якую за увагу .
Дата відповіді:
12.06.2023 15:42