-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки (ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина).
Завершена
190 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 953.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 953.50 UAH
Період уточнення:
05.06.2023 13:24 - 14.06.2023 00:00
Відповідь надана
Аналогічний предмет закупівлі
Номер:
cddbcdf9476c4a17a995b01fb3529af1
Дата опублікування:
07.06.2023 23:15
Опис:
Шановний Замовник!
У розділі ІІІ, кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, вказано, подання аналогічного договору Аналогічним вважається договір, предмет якого відповідає коду ДК 021:2015 – 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)».
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. В той же час, стаття 7 Закону передбачає, що Антимонопольний комітет України здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Для здійснення передбачених завдань оскарження, відповідно до Закону, АМКУ створив постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Показовим в цьому аспекті є одне з рішень АМКУ (№ 929-Р/ПК-СК за серпень 2012 року) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, а саме: - підтвердження досвіду шляхом надання аналогічних договорів. АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними. Таким чином Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, а враховуючи практику розгляду скарг АМКУ вважає аналогічним договором договір на закупівлю.
Тому питання чи не є дискримінацію до учасників, які тільки розпочали свою діяльність та учасники, які раніше виконували договори але по іншому предмету закупівлі.
Просимо Вас змінити даний критерій.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за інтерес до закупівлі.
Повідомляємо, що замовник керується ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Зважаючи на пункт 31 частини першої статті 1 Закону, тендерну документацію розробляє та затверджує замовник. Вона повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є одним з кваліфікаційних критеріїв згідно пункту 3 частини 2 статті 16 Закону.
З огляду на вище викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, зважаючи на статтю 5 Закону, отже наведена замовником вимога тендерної документації не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
09.06.2023 09:51