• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140830 Стриганка–Старий Добротвір на відрізку км 00+000 – км 1+200 в межах с. Стриганка Червоноградського району Львівської області»

(код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; код ДК 021:2015: 45233223-8 - Відновлення покриття проїжджої частини доріг)

Завершена

9 892 484.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 462.42 UAH
Період уточнення: 02.06.2023 11:59 - 07.06.2023 00:00
Відповідь надана

Навіщо ці ISO???

Номер: 03cb006ce7654d6bb0cda2b5506fd176
Дата опублікування: 05.06.2023 17:38
Опис: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Сертифікат відповідності ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий Учаснику та Сертифікат відповідності на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2013, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», що виданий Учаснику та Сертифікат відповідності на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», що виданий Учаснику, а також Сертифікат відповідності на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», що виданий Учаснику, Сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT) «Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги», що виданий Учаснику, а також Сертифікат відповідності ISO 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT) «Системи управління безпекою дорожнього руху. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий Учаснику, Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», що виданий Учаснику. Акт обстеження об'єкту, захований в кінці технічного завдання? Це що? Ми повертаємось в "паперові часи"? Встановити прозорі чіткі вимоги для того, щоб тендер виграв доброчесний підрядник, який має достатню техніку, працівників та досвід виконання аналогічних договорів вже не самоціль? Додаєм нові заточки. супер! Чекайте на перевірки.
Відповідь: Доброго дня! Щодо Сертифікатів ISO повідомляємо, частиною 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Крім цього, ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Конкретний перелік документів, які мають надати учасники формується замовником з дотриманням принципу пропорційності. В даній закупівлі, зважаючи на значний обсяг робіт та розмір очікуваної вартості, замовником сформовано вимогу щодо надання учасниками Сертифікатів ISO. Сертифікація ISO є процесом оцінки та підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених в стандартів. З огляду на це, для замовника наявність в учасників відповідних сертифікатів є одним зі способів підтвердження того, що закуплені товари, послуги чи роботи виконання робіт, будуть відповідати встановленим стандартам якості, безпеки та ефективності. До прикладу: Стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" застосовується до ризиків, пов'язаних із охороною праці, які знаходяться під постійним наглядом компанії. Переваги впровадження стандарту ISO 45001 полягають у полегшенні управління та контролю над появою нових ризиків та збитків, а також мінімізації наслідків тих, що вже відбулися, та запобігання їм шляхом: усунення загроз та зменшення ризиків для здоров'я та безпеки, створення здорових та безпечних робочих місць, зменшення кількості аварій, підвищення довіри та конкурентоспроможності на ринку, підвищення довіри поточних та потенційних клієнтів, сприяння належній організаційній культурі, що стосується охорони праці. Враховуючи характер послуг, вважаємо, що сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) слугуватиме підтвердженням дотримання учасником вимог охорони праці. Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає ряд заходів, що допомагають організаціям запобігати, виявляти та припиняти корупцію. До них відносяться прийняття політики по боротьбі з корупцією, призначення особи для контролю за дотриманням заходів по боротьбі з корупцією, навчання, оцінка ризиків і комплексна перевірка проектів і ділових партнерів, здійснення фінансового і комерційного контролю, а також введення процедур звітності та розслідування. Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001: 2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації учасника закупівлі. У стандарті ДСТУ ISO 14031:2016 подано настанови для організації щодо розроблення, запроваджування, підтримування та поліпшування повноцінної, достовірної та надійної системи екологічного управління. Сертифікат ДСТУ ІSO 28000:2007 (ІSO 28000:2007) дозволяє підтвердити, що в підрядника добре налагоджений ланцюг постачання сировини, яка необхідна для виконання поточного ремонту дороги. Кожен сертифікат ІSO, який вимагає замовник є доказом впровадження Учасником у своїй діяльності міжнародних стандартів, володіння ним спеціальними знаннями щодо безпеки та якості. Вищеописані ДСТУ ISO узгоджуються із чинним законодавством України та були прийняті з метою імплементувати міжнародні стандарти у наше законодавство. Будь-яка організація, яка відповідає встановленим стандартам має можливість зібрати необхідний пакет документів та отримати сертифікат. Тому вимога про надання сертифікату не може вважатись дискримінаційною для учасників торгів. Щодо акту обстеження об’єкту повідомляємо наступне, відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовником встановлено дану вимогу задля повного розуміння обсягів та складності робіт, які необхідно буде виконати підряднику. Оскільки в процесі огляду учасник може краще оцінити обсяги робіт та можливо виявити певні недоліки або інші невідповідності, приховані роботи, які краще виявити під час огляду, а не в процесі виконання договору, оскільки це зекономить в подальшому час і витрати як Замовника так і Учасника. Замовник гарантує підписання звіту про обстеження кожному Учаснику, який здійснить обстеження об’єкту та ознайомиться з обсягами робіт. Конфіденційність і цілісність пропозиції Учасника в даному випадку не буде порушено, оскільки, Замовник не буде володіти інформацією щодо ціни та інших документів пропозиції Учасника до моменту розкриття.
Дата відповіді: 06.06.2023 17:38
Відповідь надана

Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»

Номер: b3114668a3ab428c81f381da5ef75bec
Дата опублікування: 05.06.2023 17:20
Опис: Шановний Замовник, будь ласка, надайте нормативне обгрунтування необхідності передбачення в ТД саме цього ISO. Якщо з наданням інших ми ще згодні, то цей взагалі не має жодного відношення до мети та задач цього об'єкту ремонту. ISO 23932:2018 – міжнародний стандарт, розроблений всесвітньою організацією зі стандартизації ISO для інженерів з метою оцінки рівня пожежної безпеки. У цьому документі описано загальні принципи проектування та вимоги до техніки пожежної безпеки. Вони необхідні у таких випадках: на етапі проектування пожежної безпеки; під час виконання проектних планів пожежної безпеки; для керування пожежною безпекою. Цей сертифікат не є докладним технічним посібником з проектування. Це, швидше за все, перелік ключових моментів, які є важливими для практикуючих інженерів з техніки пожежної безпеки та експертних рецензентів, які перевіряють роботу цих фахівців. А для керівників розробки послідовного набору технічних документів із пожежної безпеки сертифікат є своєрідним шаблоном. Не повторюйте помилок інших замовників (закупівлі яких вже перевіряє Держаудитслужба), які наповнюють ТД цілою купою ISO на догоду "обраним" учасникам. Видаліть непотрібні ISO. Дякуємо
Відповідь: 1. Доброго дня! Частиною 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Крім цього, частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме замовнику належить прерогатива формувати зміст тендерної документації, в тому числі, визначати перелік критеріїв, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, що спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Конкретний перелік документів, які мають надати учасники формується замовником з дотриманням принципу пропорційності, передбаченого ст. 5 Закону. В даній закупівлі, зважаючи на значний обсяг робіт та розмір очікуваної вартості, замовником сформовано вимогу щодо надання учасниками Сертифікатів ISO. Сертифікація ISO є процесом оцінки та підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених в стандартів. З огляду на це, для замовника наявність в учасників відповідних сертифікатів є одним зі способів підтвердження того, що закуплені товари, послуги чи роботи будуть відповідати встановленим стандартам якості, безпеки та ефективності. Будь-яка організація, яка відповідає встановленим стандартам має можливість зібрати необхідний пакет документів та отримати сертифікат. Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, відповідно кожен учасник, який буде відповідати вимогам Тендерної документації, може стати «ПЕРЕМОЖЦЕМ».
Дата відповіді: 06.06.2023 17:37
Відповідь надана

Товщина шару

Номер: d56cd8bbe24f4601baab3422d81eb32a
Дата опублікування: 02.06.2023 16:02
Опис: Просимо надати розяснення, щодо товщини шару "Відновлення профілю щебеневих покриттів товщиною " та привести у відпідність кількість в п.3 Технічного завдання. Дякуєм
Відповідь: Технічне завдання до тендерної документації (Додаток 2) по процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточного ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140830 Стриганка–Старий Добротвір на відрізку км 00+000 – км 1+200 в межах с. Стриганка Червоноградського району Львівської області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; код ДК 021:2015: 45233223-8 - Відновлення покриття проїжджої частини доріг) складене на основі дефектного акта відповідної кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт. Як, наслідок, підстав для внесення змін у Додаток 2 «Технічне завдання» немає. Разом з тим, інформуємо, що технічним завданням, а саме пп.2,3, передбачено відновлення профілю щебеневих покриттів загальною товщиною 12 см при ширині покриття, що профілюється до 7 м, площею 7550 м2.
Дата відповіді: 03.06.2023 23:08