-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
02.06.2023 10:56 - 11.06.2023 00:00
Відповідь надана
щодо рожевої
Номер:
7b8852c85b714ae2aa1a19589961a73d
Дата опублікування:
07.06.2023 16:05
Опис:
Шановний Замовнику! На ринку ЛФМ України немає ПФ-116 рожевої, то ж просимо замінити на інший колір, наприклад, червоний з додаванням до якого білого можна утворити відповідний віддітнок рожевого. просимо внести відповідні зміни до документації.
Завчасно вдячні!
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо на запитання.
У тендерній документації Замовником не вимагається закупівля саме ПФ-116. Учасник може запропонувати еквівалентний товар. Але, у разі поставки еквівалентного товару, товар має бути покращеної якості
Дата відповіді:
09.06.2023 09:32
Відповідь надана
Щодо особливостей співпраці під час триваючої військової агресії рф проти України
Номер:
e06f6e56980a4f5bb086b0b8f9043aa4
Дата опублікування:
06.06.2023 20:23
Опис:
Шановний Замовнику!
Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання.
Пропонуємо доповнити договір п.9.8. або підтвердити можливість таких змін при укладання договору з переможцем, в редакції:
9.8.Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли), тощо) вважається форс-мажорною обставиною для цілей виконання Договору за одночасного настання умов:
- вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджуються відповідними доказами.
Сторони погодили, що надання документу Торгово-промислової палати України для доведення визначених вище обставин (форс-мажору) не вимагається, попередження про такі обставини, може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв'язку (у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваші запитання до процедури.
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації та проекту договору
Дата відповіді:
09.06.2023 09:31
Відповідь надана
Щодо проведення досліджень товару необмежену кількість разів за рахунок Постачальника
Номер:
a2babb4ea83240d49d2a13e782f345fd
Дата опублікування:
06.06.2023 20:22
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 6.2.2. Замовник має право: У будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує Постачальник.
При поставці товару постачальник надає документ, що підтверджує якість товару та виданий виробником за результатами лабораторного дослідження. Разом з тим, згідно п.6.2.2. Замовник, не маюче жодних підстав для сумніву в якості фарби може необмежену кількість разів проводити дослідження товару з покладанням витрат на Постачальника. Наведене є дискримінаційним пунктом.
Пропонуємо п.6.2.2. викласти в редакції (або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем)
6.2.2. У будь-який час у випадку обґрунтованих сумніві щодо якості продукції та відсутності відповіді Постачальника на претензії щодо якості, відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях за методологією, критеріями визначеними у ТУ виробника. Вартість проведення досліджень, у випадку підтвердження невідповідності за якістю поставленого товару документам, що підтверджують якість, сплачує Постачальник.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваші запитання до процедури.
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації та проекту договору
Дата відповіді:
09.06.2023 09:30
Відповідь надана
Щодо строку гарантій якості товару згідно проєкту договору
Номер:
9d4406857c6d417281ba6b3f35393c73
Дата опублікування:
06.06.2023 20:20
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 5.6. Постачальник разом із товаром надає Замовнику накладну на товар та оформлені належним чином супровідні документи, якими підтверджується походження товару, його безпечність, якість, тощо. Якість товару повинна підтверджуватись декларацією виробника або іншими документами (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування про відсутність (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо). За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця її використання.
Відповідно до п. 5.7. Перевірка якості товарів здійснюється протягом використання поставленого товару і у разі виявлення будь-яких недоліків у період дії терміну придатності товару здійснюється виклик уповноваженого представника Постачальника для складання сторонами відповідного акту. У разі неявки представника Постачальника у строк, визначений Замовником, складений акт вважається погодженим із Постачальником автоматично.
Постачальник не може знати протягом якого часу Замовник використовуватиме продукцію. Продукція зберігає свої якісні показники протягом строку придатності. Строк придатності визначається виробником та згідно умов закупівлі та умов договору не може бути меншим 12 місяців. Пропонуємо привести п.5.6., 5.7. у відповідність та викласти в редакції або підтвердити таке викладення при укладанні договору з переможцем:
5.6. Постачальник разом із товаром надає Замовнику накладну на товар та оформлені належним чином супровідні документи, якими підтверджується походження товару, його безпечність, якість, тощо. Якість товару повинна підтверджуватись декларацією виробника або іншими документами (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування про відсутність (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо). За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця строку придатності товару.
5.7. Постачальник гарантує якість товарів протягом строку придатності поставленого товару і у разі виявлення будь-яких недоліків у період дії терміну (строку) придатності товару здійснюється виклик уповноваженого представника Постачальника для складання сторонами відповідного акту. У разі неявки представника Постачальника у погоджений Сторонами розумний строк, визначений Замовником, складений акт вважається погодженим із Постачальником автоматично.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваші запитання до процедури.
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації та проекту договору
Дата відповіді:
09.06.2023 09:30
Відповідь надана
Щодо проєкту договору
Номер:
4470013be35f45f6be919bdc5f9a45d0
Дата опублікування:
06.06.2023 20:19
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до абз.2 п. 5.2. Замовник здійснює прийом відправленого товару та його зберігання протягом 3-х робочих днів до прибуття уповноваженого представника Постачальника для здійснення передачі товару по кількості та якості у відповідності до умов укладеного між сторонами договору. У разі неприбуття представника Постачальника, Замовник здійснює повернення товару на адресу та за рахунок Постачальника та залишає за собою право розірвати договір в односторонньому порядку.
Умови закупівлі та умови договору передбачають здійснення поставки Постачальником. Просимо виключити абз 2.п.5.2. проєкту або додатково вказати, що в цій частині пункт розповсюджується у випадку, якщо Постачальником здійснено відправку товару за допомогою оператору поштового зв'язку.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваші запитання до процедури.
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації та проекту договору
Дата відповіді:
09.06.2023 09:29
Відповідь надана
Приведення умов проєкту договору у відповідність до умов закупівлі
Номер:
9973188b19ed4030b7c1b2f0c95191a2
Дата опублікування:
06.06.2023 20:19
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.5.1. Строк поставки товарів: до 31.12.2023 року. Згідно з наданою Замовником заявкою протягом двох діб. Поставка товару проводиться за умови попереднього узгодження Сторонами дати та часу поставки.
Відповідно до п. 4.5. р.1 ТД Замовника строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31 грудня 2023 року. ТД не містить умов про поставку товару протягом 2 діб від заявки. При цьому саме формулювання 2 доби є таким, що суттєво погіршує фактичні умовиви конання договору відносно умов закупівлі.
Просимо привести умови договору у відповідність до умов тедерної документації (або підтвердити таке приведення при укладанні договору з переможцем) виклавши п.5.1. в редакції:
п.5.1. Строк поставки товарів: до 31.12.2023 року. Поставка товару проводиться за умови попереднього узгодження Сторонами дати та часу поставки.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваші запитання до процедури.
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації та проекту договору
Дата відповіді:
09.06.2023 09:29
Відповідь надана
Виключення з ціни витрат, що не передбачені для фарби
Номер:
bb8c874ba1734a209aa33881e815f70f
Дата опублікування:
06.06.2023 20:18
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.3.2.Ціна товару включає вартість транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, доставку на склад Замовника, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником. Вартість тари, упаковки, маркування за цим Договором, а також всі інші витрати, пов’язані із поставкою товару, включаються в загальну ціну товару.
Страхування не належить до витрат, що обов'язково несе Постачальник. Законодавчі вимоги щодо обв'язку страхування фарби (перевезення) відсутні. Просимо виключити з переліку витрат, що включаються в ціну товару або підтвердити таке виключення при укладанні договору з переможцем.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учасник!
Дякуємо за Ваші запитання до процедури.
Замовником найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації та проекту договору
Дата відповіді:
09.06.2023 09:29