• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Завершена

23 693 779.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 118 468.90 UAH
Період уточнення: 01.06.2023 11:15 - 10.06.2023 00:00
Відповідь надана

Питання щодо тендерної документації

Номер: 88cc5eeec5174da497eb059323153587
Дата опублікування: 07.06.2023 12:43
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Відповідно до п.8.3 Додатку №2 Тендерної документації, ви вимагаєте Звіт за формою 14 НКРЕКП - постачання (квартальна) за останній звітний період «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії», затвердженою Постановою НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року. Проте відповідно до Постанови НКРЕКП «Про затвердження форм звітності щодо показників якості електропостачання та інструкцій щодо їх заповнення» № 374 від 12.06.2018 року Звіт за формою 14 НКРЕКП називається «Звіт щодо усунення причин незадовільної якості електричної енергії за скаргами споживачів». У разі якщо ви хочете отримати від Учасника «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії» як від постачальника електричної енергії, Учасники повинні надати Звіт за формою № 12-НКРЕКП-постачання (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії» відповідно до ІНСТРУКЦІЇ щодо заповнення форми звітності № 12-НКРЕКП-постачання (квартальна) «Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії». Внесіть будь ласка зміни в тендерну документацію задля виправлення даної помилки.
Відповідь: Шановний Учаснику. Погоджуємось, що в п.8.3 Додатку №2 Тендерної документації допущена механічна помилка. З метою її виправлення, нами обов’язково будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 08.06.2023 13:18
Відповідь надана

Оплата за договором

Номер: 34cf525b564c4e018357681e13f9a74d
Дата опублікування: 02.06.2023 11:33
Опис: Шановний замовник, просимо вас привести проєкт договору в частині термінів оплати за спожиту електричну енергію до вимог чинного законодавства, з огляду на наступне: Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 17 Постанови КМУ №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» договір про закупівлю має відповідати положенням Господарського кодексу України (далі - ГКУ). Стаття 275 ГКУ визначає, що вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюється Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон). При цьому, відповідно до положень статті 2 Закону основні умови діяльності учасників ринку електричної енергії та взаємовідносин між ними визначаються нормативно-правовими актами, що регулюють впровадження цього Закону, зокрема правилами роздрібного ринку. Правила роздрібного ринку передбачають зокрема загальні умови постачання електричної енергії споживачам, систему договірних відносин між учасниками роздрібного ринку, права та обов’язки учасників ринку. Як зазначається у листі НКРЕКП № 7894/20.4/7-21 від 02.07.2021 відповідно до пункту 4.12 розділу IV ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го числа наступного місяця. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується непобутовим споживачем протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка, але не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Відповідно до частини одинадцятої статті 56 Закону Регулятор затверджує, зокрема примірний договір постачання електричної енергії споживачу. Невід’ємною частиною договору про постачання електричної енергії споживачу є комерційна пропозиція, що має містити інформацію про термін оплати рахунків який відповідає вимогам Закону та ПРРЕЕ. Отже, відповідно до вимог ПРРЕЕ оплата за спожиту електричну енергію здійснюється на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції. При цьому, плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Слід також зазначити, що своєчасність здійснення споживачем передбачених договором з електропостачальником оплати є запорукою стабільної роботи підприємств електричної галузі. Отже, на підставі вище викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та привести умови оголошеної закупівлі, в частині термінів оплати за спожиту електричну енергію, у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику На ваше запитання щодо оголошення по закупівлі ID: UA-2023-06-01-002464-a повідомляємо наступне: Постановою кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 80 затверджено «Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реструктуризації вугільної галузі» (надалі Порядок 80). Відповідно до пункту 2 Порядку 80 одержувачами бюджетних коштів є Державне підприємство “Дирекція по будівництву об’єктів”, на яке покладено функції з утримання об’єкта незавершеного будівництва “Будівництво шахти № 10 “Нововолинська” …в безпечному та безаварійному стані. Підпунктом 5 пункту 4 Порядку 80 передбачено, що бюджетні кошти спрямовуються на утримання об’єкта незавершеного будівництва “Будівництво шахти № 10 “Нововолинська” ДП “Волиньвугілля” (коригування)”, в тому числі на оплату електричної енергії, пов’язаної з утриманням об’єкта в безпечному та безаварійному стані відповідно до кошторису витрат, що складений на підставі Технологічного паспорта утримання об’єкта незавершеного будівництва “Будівництво шахти № 10 “Нововолинська” ДП “Волиньвугілля” (коригування)” із застосуванням галузевих нормативів і зазначених у них показників, який затверджується Міненерго. Підпунктом 1 пункту 8 Порядку 80 передбачено, що Міненерго розподіляє та затверджує в установленому порядку обсяги бюджетних коштів між вугледобувними підприємствами. Пунктом 12 Порядку 80 передбачено, що Міненерго перераховує бюджетні кошти вугледобувним підприємствам та Державному підприємству “Дирекція по будівництву об’єктів” на окремі рахунки, відкриті в органах Казначейства, із зазначенням напрямів їх використання. Враховуючи той факт, що фінансування з державного бюджету не завжди є ритмічним та своєчасним, ДП «Дирекція по будівництву об’єктів» шукає законні шляхи для проведення результативних закупівель товарів та послуг з метою забезпечення безперервного утримання об’єкта – шахти №10 «Нововолинська» у безаварійному стані. Однією з важливих умов, які враховуються в договорах на постачання товару та убезпечують Споживача електричної енергії від потенційних наслідків невчасної оплати за спожиту електроенергію, є можливість відтермінування платежів. Отже, ДП «Дирекція по будівництву об’єктів» об’єктивно не має змоги зменшити терміни розрахунків за спожиту електроенергію. Водночас повідомляємо, що Проект договору, що міститься в Додатку 3 до тендерної документації розроблений на підставі примірного договору, що розроблений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг та включає всі необхідні умови та вимоги.
Дата відповіді: 05.06.2023 14:26