• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з "Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №12 РОМАШКА НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Богуна, 5"; Послуга з "Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в будівлі: НІЖИНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №7 НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Гоголя, 15"; Послуга з «Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в будівлі ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №4 КАЗОЧКА НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. Овдіївська, 42» (згідно ДК 021:2015 31625200-5 «Послуги з монтажу та обладнання пожежної сигналізації)

Торги відмінено

1 503 042.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 515.21 UAH
Період уточнення: 01.06.2023 08:32 - 06.06.2023 00:00
Відповідь надана

Відповіді

Номер: 6df70b5735064d33b78bc1c362165391
Дата опублікування: 05.06.2023 22:56
Опис: Як бачимо на дану закупівлю окрім заяв в правоохоронні органи також подана скарга до АМКУ. Цікаво чи замовник в поясненнях до АМКУ також буде писати таку ж тупу відповідь як писав учасникам в уточненнях. А саме буде вказувати на підставі якого закону ним оголошена закупівля Чи може все ж таки надасть аргументовані пояснення?
Відповідь: Шановні учасники. Закупівлю оголошено у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативних документів, враховуючи специфіку предмета закупівлі та потреб Замовника щодо підтвердження якості надання послуг.
Дата відповіді: 06.06.2023 15:18
Відповідь надана

Зміни до ТД

Номер: 3382e523ac0e45ed963f6385745769a9
Дата опублікування: 05.06.2023 22:41
Опис: Шановний замовнику. На ваші умови тендерної документації уже подали скаргу в АМКУ. Можливо ви все таки добровільно внесете зміни до ДТ і видалите лінії вимоги котрі ви прописали в інтересах як уже усі знають якої компанії. Все ж таки в країні ВІЙНА і необхідно економити бюджетні кошти, так як дані кошти зможуть врятувати життя нашим пораненим воїнам. Чи для вас як для особи що не моральних принципів відкат важливіший ніж життя наших воїнів?
Відповідь: Шановні учасники. Закупівлю оголошено у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативних документів, враховуючи специфіку предмета закупівлі та потреб Замовника щодо підтвердження якості надання послуг.
Дата відповіді: 06.06.2023 15:18
Відповідь надана

КОРУПЦІЯ

Номер: 44dafaa0d8914d67b42843b55d2c9d00
Дата опублікування: 05.06.2023 12:53
Опис: Не Шановна уповноважена особа. Скажіть на будь ласка ВИ ДИБІЛ? ЧИ ПРИТВОРЯЄТЕСЬ? Жоден з учасників вас не запитує згідно якого Закону ви оголосили закупівлю, так навіщо ви пишете даний безглуздий текст згідно якого закону ви оголосили закупівлю. Вам просто прямо вказали що у нас є докази що у вас відбулася змова з Снітко Андрієм Миколайовичем. І Вам загрожує кримінально відповідальність. А ви нам пишете згідно якого закону ви оголосили закупівлю. Краще напишіть нам розмір відкату який пропонує Снітко Андрій Миколайович. Ми розуміємо, що уповноважена особа можливо не з власної волі а під тиском керівництва проводить тендер в інтересах Снітко Андрія Миколайовича, але відповідальність будете нести ви а не ваш керівник. Як було вказано вам в попередньому зверненні Ви особа котра не має жодних моральних принципів. Напевно, доки кожному корупціонеру на голову не впаде російська ракета, вони не не зміняться і не зрозуміють що в країні уже рік як іде війна
Відповідь: Шановні учасники. Закупівлю оголошено у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативних документів, враховуючи специфіку предмета закупівлі та потреб Замовника щодо підтвердження якості надання послуг.
Дата відповіді: 06.06.2023 15:18
Відповідь надана

Корупція під час ВІЙНИ

Номер: 7eeeeaffb6724393bfa6d7c8018d4e47
Дата опублікування: 05.06.2023 12:22
Опис: НЕ Шановна Валентина Володимирівна, що ви чудите. В країні ВІЙНА, кожного дня гинуть наші воїни і мирні люди. А ви продовжуєте займатися корупцією, і проводити закупівлі по "договорняках". Уже не буде дак як раніше, потрібно змінювати себе і країну. Гроші котрі вам пропонує учасник, в інтересах якого вами складена тендерна документація, в КРОВІ УКРАЇНСЬКИХ ДІТЕЙ, котрі загинули внаслідок війни. Сьогодні нами направлено звернення до Офісу Президента України, щодо корупційної змови під час проведення закупівлі між Сірик Валентиною Володимирівною та Снітко Андрієм Миколайовичем. Також нами скерована заява про вчинення злочину передбаченого частиною 4 статті 191 ККУ України до Управління СБ України в Чернігівській області та до Територіального управління Бюро економічної безпеки у Чернігівській області Санкція ч.4 ст.191 КК України передбачає покарання позбавлення волі на строк від 5 до 8 років Ви особа котра не має жодних моральних принципів. Напевно, доки кожному корупціонеру на голову не впада російська ракета, вони не не зміняться і не зрозуміють що в країні уже рік як іде війна ПРОШУ ІНШИХ УЧАСНИКІВ ТАКОЖ ПРИЄДНАТИСЯ І ПОДАТИ ЗАЯВИ ДО СБУ ТА БЕБ
Відповідь: Закупівлю оголошено у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативних документів, враховуючи специфіку предмета закупівлі та потреб Замовника щодо підтвердження якості надання послуг.
Дата відповіді: 05.06.2023 12:41
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: e2cd91179de94ffd82e3ea00295901c0
Дата опублікування: 01.06.2023 14:44
Опис: Шановний замовник. Вами встановлено дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "Обов’язкова наявність приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) та наявність свідоцтв про повірку даних пристроїв." Надайте посилання на чинне законодавство України, яким передбачено надання саме даного документу??? Чим взагалі передбачено надання такого документу? Ми розуміємо, щов аш улюбленець ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД" має таке, через що ви і прописали дану вимогу. На перед розуміючи, що законодавчих підстав для встановлення подібної вимоги просто не існує, ВИМАГАЄМО видалити її!!! Додатково повідомляємо, що у разі укладання договору із Вашим улюбленцем або із ЙОГО ФОПом, ми надамо розголос даної "ПРОЗОРОЇ" закупівлі у засобах масової інформації.
Відповідь: Вимога встановлена у відповідності до: - п. 12. Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; - Закон України "Про метрологію та метрологічну діяльність" - Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94; - Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193.
Дата відповіді: 02.06.2023 12:21
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 7d3710f97ddb45e1bee9df08aab9e75e
Дата опублікування: 01.06.2023 14:37
Опис: Шановний замовник! Ви встановили вимогу до учасників, а саме: "скан- копію оригіналу (завірену копію) оригіналу заключного акту про проходження періодичного медичного огляду працівників на працівників Учасника, що будуть виконувати роботи(надавати послуги) безпосередньо на об`єкті, які видані в установленому порядку та чинні не менше як 30 днів з дати подання тендерної пропозицій." Надайте посилання на чинне законодавство України, яким передбачено надання даного папірця??? Ми побачили подібну "пісюлю", яку у своїх подачах кладе ваш улюбленець ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД". На перед розуміючи, що законодавчих підстав для встановлення подібної вимоги просто не існує, ВИМАГАЄМО видалити її!!!
Відповідь: Згідно ст 13 ЗУ «Про охорону праці» Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Згідно ст 14 ЗУ «Про охорону праці» Працівник зобов'язаний проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону України «Про охорону праці», ст.169 КЗпП України роботодавець зобов’язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року (далі – медичний огляд працівників). Процедуру проведення медичних оглядів працівників визначено «Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій», який затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.07.2007 за №846/14113 (далі – Порядок). Пунктом 2.17 Порядку встановлено «За результатами періодичних медичних оглядів (протягом місяця після їх закінчення) Комісія оформляє Заключний акт за результатами періодичного медичного огляду працівників (далі - Заключний акт) за формою, зазначеною у додатку 9, який складається у шести примірниках - один примірник залишається в закладі охорони здоров'я, що проводив медогляд, інші надаються роботодавцю, представнику профспілкової організації або вповноваженій працівниками особі, профпатологу, закладу державної санітарно-епідеміологічної служби, робочому органу виконавчої дирекції Фонду». Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному додатку 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: - робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; - праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; - роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; - роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; - геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; - роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; - роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; - роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; - роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. - аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; - роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо).
Дата відповіді: 02.06.2023 12:19
Відповідь надана

Корумпована уповноважена особа та її керівник

Номер: dcfe1a50512747a9b9aed4257e1e6551
Дата опублікування: 01.06.2023 14:33
Опис: Шановний замовник. Дуже розуміємо вашу жагу до корупції та вміння чудово прописати тендерну документацію саме по закупівлям Встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень саме під свого конкретного "улюбленого" учасника ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД" в особі директора Снітко А.М. а також із ФОП ФОП "СНІТКО АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ". При детальному аналізі проведених Вами закупівель із послуг протипожежного призначачення, в ваших діях вбачається що Ви навмисно прописуєте такі вимоги, які може виконати ваша улюблена компанія. У ваших діях передбачено порушення не лише Закону України "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", а і порушення, покарання за які передбачені у КРИМІНАЛЬНОМУ КОДЕКСІ УКРАЇНИ. Дану інформацію направлено у громадську організацію, яка перевірить її та направить відповідні запити, звернення та клопотання до ДАСУ та пильно стежитеме за перебігом саме цієї закупівлі. Для уникнення непорозумінь, та з метою уникнення відповідальності, яка передбачає покарання не лише уповноваженій особі а і її керівнику, вимагаємо: 1. Прибрати усі дискримінаційні вимоги із документації 2. Надавати розширені відповіді на питання потенційних учасників із посиланням на законодавство України, яким ви керувалися коли встановлювали дані вимоги. 3. Привести документацію у відповідність до чинного законодавства. Пам'ятайте, що корупційні злочини вчинені у період дії військового стану, підпадають під кримінальну відповідальність.
Відповідь: Закупівлю оголошено у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативних документів, враховуючи специфіку предмета закупівлі та потреб Замовника щодо підтвердження якості надання послуг.
Дата відповіді: 02.06.2023 12:19
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 74bbe535578d4a25b0eaba7720a40144
Дата опублікування: 01.06.2023 12:56
Опис: Вимога:Обов’язкова наявність приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) та наявність свідоцтв про повірку даних пристроїв. В Законі (п. 1 ст. 17) вказано, що засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці через міжповірочні інтервали. Міжовірочний інтервал на амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер становить 1 рік. таким чином дані прилади мають проходити повірку через 1 рік від початку експлуатації (дати придбання). Документом, який засвідчує проходження повірки приладів перед реалізацією є паспорт з відтиском. Чи не буде підставою для відхилення подання паспорта. а не свідоцтва про повірку?
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміні щодо можливості надання учасниками закупівлі документів у відповідності до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94, Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193.
Дата відповіді: 02.06.2023 12:17
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 2138073baf11470f85cab61d1acd9465
Дата опублікування: 01.06.2023 12:15
Опис: Вимога:Для підтвердження інформації необхідно надати скан- копії з оригіналів документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти керівника робіт та свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої професії, або свідоцтва про підвищення кваліфікації за професією, або диплом про перепідготовку або посвідчення (довідка) про підвищення кваліфікації працівників, що задіяні для надання послуг. Чи не буде підставою для відхилення подання посвідчення про присвоєння кваліфікації, а не посвідчення (довідка) про підвищення кваліфікації працівників, які по суті є індентичними документамия. так як вони підтверджують наявність у працівників робітничої кваліфікації відповідно до Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення?
Відповідь: Згідно, пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник у тендерній документації обов’язково зазначає: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Отже, кваліфікація - визнана уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання) (пункт 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про освіту). Кваліфіка́ція (від англ. Quality - якість) — це: наявність підготовки, професійних знань, навичок та досвіду, які дають можливість особі належним чином проводити певні дії; рівень підготовленості, майстерності, ступінь готовності до виконання праці за визначеною спеціальністю чи посадою, що визначається розрядом, класом чи іншими атестаційними категоріями. Поняття кваліфікація визначено в Міжнародній стандартній класифікації професій - 2008 як «здатність працівника виконувати конкретні завдання та обов'язки в рамках конкретної роботи». Відповідно до цілей МСКП-08 використовуються два параметри кваліфікації для розподілу занять по групах: рівень кваліфікації і кваліфікаційна спеціалізація. У ст. 1 Закону «Про професійний розвиток працівників» (надалі -Закон) надано визначення професійному навчанню працівників. Воно містить: первинну професійну підготовку; перепідготовку; підвищення кваліфікації працівників відповідно до потреб виробництва. Для організації та проведення навчання працівників роботодавець навіть може утворити окремий підрозділ з питань професійного навчання працівників або покласти функції з організації такого навчання на відповідних фахівців. Професійне навчання здійснюється безпосередньо у роботодавця та на договірній основі у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, на підприємствах, в установах або організаціях (ст. 6 Закону). Професійне навчання працівників буває формальним та неформальним. Неформальне професійне навчання Неформальне професійне навчання працівників – не регламентоване місцем набуття, строком та формою навчання. Здійснюється за згодою працівників безпосередньо у роботодавця згідно з рішенням роботодавця його коштом з урахуванням потреб власної господарської чи іншої діяльності (ст. 6 Закону). Згідно з п. 2.1 « Положення про професійне навчання працівників на виробництві» № 127/151 (надалі- Положення) за результатами неформального навчання видається довідка, в якій зазначаються: професія (спеціальність); кваліфікація, за якою здійснювалось навчання; напрям підвищення кваліфікації; строки навчання. Результати неформального навчання за робітничими професіями підтверджуються у порядку, затвердженому постановою КМУ від 15.05.2013 №340 «Про затвердження Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями». Залежно від результатів неформального навчання робітнику можуть видаватися різні документи-підтвердження про проходження навчання. Формальне навчання Формальне професійне навчання здійснюється відповідно до вимог стандартів професійної (професійно-технічної) освіти, типових навчальних планів і програм, освітніх програм, стандартів вищої освіти у закладі освіти або безпосередньо у роботодавця (п. 2.1 Положення). Формальне навчання працівників робітничим професіям включає: первинну професійну підготовку; перепідготовку; підвищення кваліфікації. Може здійснюватися безпосередньо у роботодавця або організовуватися на договірних умовах у професійно-технічних навчальних закладах, на підприємствах, в установах, організаціях. А формальне професійне навчання працівників, які за класифікацією професій належать до категорій керівників, професіоналів і фахівців, включає: перепідготовку; стажування; спеціалізацію; підвищення кваліфікації. Може організовуватися на договірних умовах у вищих навчальних закладах. За результатами формального професійного навчання працівникові видається документ про освіту встановленого зразка. Також, Законом України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» у ч. 1 ст. 15 та ч. 1 ст. 16 зазначено, що випускнику закладу професійної (професійно-технічної) освіти, який успішно пройшов кваліфікаційну атестацію, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з набутої професії відповідного розряду (категорії). Кваліфікований робітник — це освітньо-кваліфікаційний рівень робітника, який на основі повної або базової загальної середньої освіти здобув спеціальні уміння та знання, має відповідний досвід їх застосування для вирішення професійних завдань у певній галузі господарства. Особі, яка опанувала курс професійно-технічного навчання в учбовому закладі першого атестаційного рівня і успішно пройшла кваліфікаційну атестацію, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з набутої професії відповідного розряду та видається свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації державного зразку. Тож, Згідно Постанови Кабінету Міністрів № 645 ( 645-2015-п ) від 22.07.2015 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» затверджено перелік і зразки документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатків до них. Аналізуючи зазначені законодавчі норми, жодним документом не встановлено отримання працівниками, після проходження будь-яких форм навчання, «посвідчення про присвоєння кваліфікації», що підтверджує наявність у працівників робітничої кваліфікації.
Дата відповіді: 02.06.2023 12:16