• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги) (Лот 1 - Центральний апарат АТ «Ощадбанк»; Філія - Головне управління по м. Києву та Київській області; Філія - Вінницьке обласне управління; Філія - Житомирське обласне управління; Філія - Чернігівське обласне управління; Філія- Черкаське обласне управління; Лот 2 – Філія - Дніпропетровське обласне управління; Філія - Сумське обласне управління; Філія -Кіровоградське обласне управління; Філія - Одеське обласне управління; Філія - Полтавське обласне управління; Філія-Запорізьке обласне управління; Філія-Харківське обласне управління; Лот 3 – Філія - Волинське обласне управління; Філія - Львівське обласне управління; Філія - Рівненське обласне управління; Філія - Тернопільське обласне управління; Філія - Закарпатське обласне управління; Філія - Хмельницьке обласне управління; Лот 4 – Філія - Херсонське обласне управління; Лот 5 – Філія - Луганське обласне управління)

Послуги з прибирання в установах Філій АТ «Ощадбанк згідно Додатку № 2 до Документації

Завершена

51 544 557.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 6 000.00 UAH
Період уточнення: 31.05.2023 17:02 - 12.06.2023 18:00
Відповідь надана

Стосовно прибирання території

Номер: 8d1cd032aeb7406fa94c64ee63498a3c
Дата опублікування: 12.06.2023 12:59
Опис: Шановний Замовник, в ТЗ вказана послуга "Послуги прибирання прилеглої території", перелік послуг наступний: "До послуг прибирання прилеглої території входить:підмітання опалого листя та сміття на території двору та прилеглій території, в тому числі на газонах та сходах щодня. Підмітання і зсування снігу; сколювання льоду;посипання тротуарів та пішохідних доріжок" з періодичністю "у разі потреби, за окремими заявками". Прошу уточнити яка саме періодичність на цей вид послуги - "щодня" чи "у разі потреби"?
Відповідь: Добрий день! У разі потреби.
Дата відповіді: 12.06.2023 16:07
Відповідь надана

Питання щодо сертифікату відповідності

Номер: 4bcf0f4c9af04c9594e8ae26e7920a2e
Дата опублікування: 09.06.2023 13:39
Опис: Відповідно до п.п. 6.5. п. 6 Додатку 2 документації встановлено: «Учасник надає послуги відповідно до існуючих в Україні санітарно-гігієнічних і санітарно-епідеміологічних норм та правил. Застосування продукції, що відповідає вимогам екологічних стандартів є запобіжним заходом згідно з статтею 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища України». Наявність сертифікату відповідності виданого акредитованим органом є підтвердженням безпечності продукції згідно з статтями 4, 5 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» та статтею 26 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я». Уточніть, будь ласка, цей сертифікат відповідності надається щодо послуг, чи вимагається надати у складі пропозиції конкретні сертифікати відповідності на матеріали, миючі засоби, обладнання, що будуть використовуватись під час надання послуг, чи ви маєте на увазі конкретний сертифікат – в такому випадку, уточніть, будь ласка, який саме це повинен бути сертифікат? Чи буде достатнім надати гарантійний лист від Учасника щодо надання сертифікатів відповідності під час надання послуг?
Відповідь: Документацією торгів надання в складі конкурсної пропозиції санітарно-гігієнічних сертифікатів на витратні матеріали та обладнання не вимагається. Проте їх наявність в процесі надання послуг є вимогою Технічного завдання та умовою договору про закупівлю. На виконання вимог пп.14.1 п .14 Документації торгів Учасник надає «Лист-згоду Учасника (із зазначенням кому адресується та від кого) з умовами та вимогами, які визначені у технічному завданні (Додаток №2 документації) та гарантування їх виконання належної якості».
Дата відповіді: 12.06.2023 16:16
Відповідь надана

Питання щодо посвідчень

Номер: a2fb3666fc504a3aa66d9df67fe59278
Дата опублікування: 09.06.2023 13:38
Опис: Добрий день, уточніть, будь ласка, чи необхідно у складі пропозиції надавати наступні посвідчення на працівників: «Відповідно до п.п. 6.3 п. 6 Додатку 2 документації зазначено - Особи, які будуть виконувати миття вікон повинні мати відповідне посвідчення на допуск до виконання робіт на висоті»
Відповідь: Добрий день! Ні, непотрібно.
Дата відповіді: 12.06.2023 16:09
Відповідь надана

Стосовно строків прибираня по днх

Номер: bddade2cccfd4f2eb6e8ee29c83356b7
Дата опублікування: 08.06.2023 14:49
Опис: Шановний Замовник, в тендерній документації послуги трактуються ЩОДНЯ. Мається на увазі прибирання7 днів на тиждень?
Відповідь: Щоденні послуги з прибирання надаються у робочі дні з розрахунку 22 робочі дні на місяць, згідно з графіком, що визначений у Технічному завданні на закупівлю (п.3).
Дата відповіді: 12.06.2023 16:22
Відповідь надана

Стосовно Технічного завдання

Номер: 00f03dde9ed5462a85f922928c0265a7
Дата опублікування: 08.06.2023 14:48
Опис: Шановний Замовник, у Технічному завданні присутні поля з хрестиками. Питання: уточніть, там де хрестики щось заповнюємо поля чи ні?
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! 1) Наразі ми не бачимо - де саме «у Технічному завданні присутні "поля з хрестиками». Як що маєте на увазі знак «Х» в формі цінової пропозиції та додатків до неї у форматі Excel файлу, а саме – в стовпчиках «Вартість** додаткових послуг, грн., без ПДВ* за 6місяців» та «Вартість** додаткових послуг, грн.,з ПДВ* за 6 місяців», тоді це означає, що вартість додаткових послуг в розрізі кожного окремого об’єкту не зазначається, а зазначається загальна вартість додаткових послуг по всіх об’єктах, беручи до уваги дані Технічного завдання та розрахунок із Excel файлу – додаток №2 до цінової пропозиції, вкладка «додаток до ЦП(додаткові послуги)».
Дата відповіді: 12.06.2023 18:32
Відповідь надана

Члени сім'ї

Номер: 71ab8c83e3fa47bf8bed33e9b17ca0fe
Дата опублікування: 07.06.2023 16:12
Опис: Доброго дня. Відповідно до умов тендерної документації, Учасник має зазначити членів сім'ї КБВ та службових осіб (п. 13.17 ТД). Однак не зазначено посилання на відповідне законодавство щодо членів сім'ї.просимо надати роз'яснення хто відноситься до членів сім'ї, та чи потрібно зазначати дітей,що досягли повноліття?
Відповідь: Шановний Учаснику! 1) Членів сім'ї фізичних осіб, що здійснюють контроль над Учасником і кінцевого бенефіціарного власника, а також службових (посадових) осіб, Учасник визначає самостійно керуючись нормами сімейного законодавства України. 2) Дітей, які не досягли повноліття, можна не вказувати за умови, якщо вони не володіють корпоративними правами та не здійснюють підприємницьку діяльність.
Дата відповіді: 07.06.2023 18:04
Відповідь надана

Щодо сертифікатів

Номер: c2dbf638607b47208093d005ccb940c9
Дата опублікування: 07.06.2023 12:17
Опис: Шановний замовник, дякуємо за відповідь. Проте, для розуміння структури та змісту конкурсної пропозиції нам необіхдно розуміти чи треба надавати у складі пропозиції окрім листа-згоди, діючі санітарно-гігієнічних сертифікатів на витратні матеріали та обладнання для прибирання?
Відповідь: Шановний Учаснику, надання в складі конкурсної пропозиції санітарно-гігієнічних сертифікатів на витратні матеріали та обладнання Документацією торгів не вимагається. Проте їх наявність в процесі надання послуг є вимогою Технічного завдання та умовою договору про закупівлю.
Дата відповіді: 07.06.2023 13:18
Відповідь надана

невідповідність інформації в ціновій пропозиції та додатку формату .Exel

Номер: 75390ae33cf24fb38072366197f39610
Дата опублікування: 06.06.2023 12:38
Опис: Шановний Замовник, Додаток у форматі .Excel, а саме "ЦП Філія -ГУ Київ та область.xls ", у вкладенні "Цінова пропозиція" в колонці "Вартість** додаткових послуг, грн., з ПДВ* " вказаний термін "8 міс". Просимо привести у відповідність даний файл, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Відповідь: У даному стовпчику таблиці Excel, а саме «ЦП Філія - ГУ Київ та область.xls», у стовпчику «Вартість** додаткових послуг, грн.», допущена технічна описка в частині зазначення «термін "8 міс"», в підтвердження інформації в усіх інших даних зазначена інформація про термін «6 місяців». При цьому Учасник має можливість самостійно внести до таблиці Excel вірну інформацію.
Дата відповіді: 07.06.2023 13:11
Відповідь надана

Щодо персоналу

Номер: ade3021a3e5c45ab836d437ffcd6c070
Дата опублікування: 05.06.2023 19:54
Опис: Відповідно до п.п. 13.3. п. 13 Кваліфікаційних критеріїв та вимог до учасників тендерної документації вимагається: «…*кваліфікований персонал прибиральниці/клінери». Уточніть, будь ласка, у довідці про наявність в учасника кваліфікованого персоналу необхідно зазначити і прибиральниць і клінкерів чи /(слеш) в даному випадку написано у розумінні «або». Тобто прибиральниці або клінери?
Відповідь: Прибиральниці та/або клінери.
Дата відповіді: 07.06.2023 13:06
Відповідь надана

Щодо включення ПДВ

Номер: 488fdc4edd484ca3a279b7bf725c9274
Дата опублікування: 05.06.2023 19:50
Опис: Відповідно до інформації п. 18 документації зазначено: «Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна, замовник зазначає інформацію про невключення до ціни податку на додану вартість». Виходячи із цього, уточніть, будь ласка, чи необхідно в ціновій пропозиції зазначати податок на додану вартість для учасників платників ПДВ? Адже очікувану вартість зазначено з ПДВ та у Ціновій пропозиції відповідно до Додатку № 1 документації зазначено: «Вартість щоденного прибирання, грн., без ПДВ» та «Вартість щоденного прибирання, грн., з ПДВ».
Відповідь: Форма цінової пропозиції, що наведена в додатку №1 до Документації торгів передбачає можливість Учасника надання ціни та вартості послуг як "із ПДВ", так і "без" в залежності від його податкового статусу, та зазначено наступне: "*Якщо учасник не є платником ПДВ - в стовпчику вартості з ПДВ ставиться прочерк, в примітці до цінової пропозиції зазначається статус платника податку, згідно чинного законодавства України". Відповідно в Ціновій пропозиції зазначається інформація про кінцеву ціну та вартість послуг із врахуванням всіх податків та зборів, в залежності від статусу Учасника, як платника податків.
Дата відповіді: 07.06.2023 13:02