-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний середній ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі в м. Чернігів»
Торги не відбулися
120 474 344.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 602 371.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 602 371.72 UAH
Період уточнення:
31.05.2023 12:46 - 07.06.2023 00:00
Відповідь надана
Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
81b3d46020654ac2927ec81a1577156a
Дата опублікування:
06.06.2023 15:39
Опис:
У п.3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції розділу Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено «Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону». Тендерна документація розробляється на виконання вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами)
(далі – Особливості).
Просимо Замовника внести зміни до ТД та привести її у відповідність, виклавши дану вимогу у наступній редакції: «3) ненадання переможцем у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 44 Особливостей»
Відповідь:
Вимоги тендерної документації щодо умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції викладено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме: із застосуванням положень статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей (абзац 8 пункт 3 Особливостей).
Дата відповіді:
09.06.2023 14:23
Відповідь надана
Свідоцтво про атестацію виробництва
Номер:
5116b42cae1442c282bb259bfe4aa98b
Дата опублікування:
06.06.2023 15:20
Опис:
Умовами ТД (додаток №1, розділ I, пункт 2-4) вимагається подання у складі пропозиції учасника «копії свідоцтва про атестацію виробництва».
Отримання вказаного свідоцтва не передбачено законодавством України, натомість, згідно з діючими нормами, учасник має «АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА» асфальтобетонних сумішей.
Просимо Замовника надати роз’яснення з приводу даного питання, вказавши що саме мається на увазі під «свідоцтвом про атестацію виробництва» і якими чинними нормами регулюється його отримання ?
Відповідь:
Відповідно до вимог тендерної документації визначених у Додатку № 1 до Тендерної документації (розділ І, пункти 2-4), на підтвердження наявності власного, орендованого чи залученого за договором постачання АБЗ (установки), Учаснику необхідно надати копію свідоцтва про атестацію виробництва, тобто офіційний документ, який підтверджує, засвідчує факт виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ (установці) та містить відповідні відомості про таке виробництво, що видане компетентним органом. Згідно з діючими нормами передбаченими законодавством України, Учаснику необхідно надати копію документа з результатами проведеного атестування АБЗ (установки), а саме: «АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА», виданий власнику такого АБЗ (установки).
Дата відповіді:
09.06.2023 14:23
Відповідь надана
Дискримінуюча вимога
Номер:
7e1b2f25cdeb4faabe6bb1d9ef0ec800
Дата опублікування:
06.06.2023 15:12
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації, додатку №1, розділу I, пункту 5: «Якщо мобільний АБЗ (установка) вже встановлений, то Учасник додатково до встановлених вимог пунктами 1-4 надає копію договору оренди земельної ділянки на розташування АБЗ (установки) та лист підтвердження від орендодавця земельної ділянки про чинність договору оренди, який повинен бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі з Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права.».
Проте, якщо дана земельна ділянка є власністю Учасника закупівлі, надання копії договору оренди та листа-відгуку від орендодавця земельної ділянки є неможливими.
Просимо замовника прибрати дискримінуючу вимогу, шляхом внесення змін до ТД.
Відповідь:
Відповідно до вимог тендерної документації визначених у Додатку № 1 до Тендерної документації, Учасник додатково до встановлених вимог пунктами 1-4 надає копію договору оренди земельної ділянки на розташування АБЗ (установки) та лист підтвердження від орендодавця земельної ділянки про чинність договору оренди, який повинен бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі з Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, у разі, якщо мобільний АБЗ (установка) вже встановлений на орендованій земельній ділянці. Отже, тендерна документація не містить дискримінаційної вимоги, так як пункт 5 розділу І додатку № 1 не містить жодних вимог щодо надання будь-яких документів від Учасника у разі, якщо Учасник закупівлі є власником земельної ділянки на якій встановлений мобільний АБЗ (установка).
Дата відповіді:
09.06.2023 14:22
Відповідь надана
Технічний нагляд
Номер:
e2f237f78f7749b6ba16f5f1bdfbb3be
Дата опублікування:
02.06.2023 15:04
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації, додатку №2 (Технічна специфікація), виконавець при складанні кошторисної документації повинен передбачити кошти на здійснення технічного нагляду (0,7 %), що є прямим порушенням положень чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про архітектурну діяльність» (далі - Закон) та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» (далі – Порядок).
Крім того, відповідно до пункту 2 Порядку, технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта.
Зазначена норма має імперативний характер, тобто повноваження на забезпечення технічного нагляду має виключно замовник робіт, а отже вимога щодо передбачення коштів на здійснення технічного нагляду виконавцем є такою, що порушує норми діючого законодавства України у сфері будівництва.
Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію з метою усунення вказаних порушень.
Відповідь:
Відповідно до вимог тендерної документації визначених у Додатку № 2 «Технічна специфікація», виконавець на першому етапі – розроблення кошторисної документації та проходження її експертизи – керується нормами КНУ Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281, а саме: підпунктом 2 пункту 4.32 Розділу ІІІ «Визначення вартості будівництва при складанні інвесторської кошторисної документації», яким передбачено включення коштів на «здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5 % від підсумку глав 1-9» та на виконання умов замовника повинен при складанні кошторисної документації передбачити кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 0,7 %.
Дата відповіді:
02.06.2023 16:54