• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об`єктів Комунальної установи «Спеціалізований монтажно-експлуатаційний підрозділ» Одеської міської ради)

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період уточнення: 31.05.2023 10:07 - 10.06.2023 00:00
Відповідь надана

Наявність не менш ніж 12 працівників відповідної кваліфікації протягом дії (виконання) договору

Номер: a654edbbd5ff4da2955751c44a12bd28
Дата опублікування: 31.05.2023 12:02
Опис: Добрий день! Віходячи зі змісту додатку 1 до Вашої тендерної документації Учасник повинен забезпечити функціонування 1 цілодобового посту охорони. З урахуванням графіку несення служби охоронниками та коефіцієнту невиходу для виконання умов зазначеного договору цілком достатньо максимум 5-ти охоронників - з графіком несення служби 1 добу через три та один співробітник на підміну у випадках лікарняного або відпустки основного працівника. Ви ж встановлюєте вимогу щодо наявності 12 охоронників. Просимо аргументовано роз'яснити чим викликана необхідність саме такої кількості працівників?
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто Ваше звернення, щодо його розгляду повідомляємо наступне. Замовником встановлена дана вимога з урахуванням кількості охоронників які будуть безпосередньо нести службу на посту охорони та кількості охоронників які будуть задіяні у групах швидкого реагування. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 01.06.2023 10:14
Відповідь надана

Забезпечення встановлення власної кнопки тривожної сигналізації до підписання договору

Номер: a37802d66f0b4d6fa18edf5ed3f7228a
Дата опублікування: 31.05.2023 11:55
Опис: Добрий день! В додатку № 1 до вашої тендерної документації наявна вимога щодо забезпечення встановлення власної кнопки тривожної сигналізації до підписання договору. Відповідно до частини 9 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Таким чином, вимога щодо встановлення КТВ до підписання договору є такої, що порушує вимоги чинного законодавства. Просимо усунути зазначення порушення і внести відповідні зміни до Вашої тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто Ваше звернення, щодо його розгляду повідомляємо наступне. Дана вимога буде видалена з Тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 01.06.2023 10:13
Відповідь надана

Підписання акту оглояду об'єкта

Номер: 9a7d514131704767a8f5735b4a044bb4
Дата опублікування: 31.05.2023 11:44
Опис: Добрий день! Звертаємось до Вас з таким питанням: відповідно до додатку № 1 до Тендерної документації Учасник, не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції, обов’язково має прибути на об’єкт охорони для його оглядута вчинення наступних дій: - погодити з Замовником місце розміщення пульту централізованого спостереження та кнопки тивожного виклику; - погодити з Замовником місця встановлення камер відеоспостереження; - здійснити заміри та розрахунки кількості кабелю та інших складових для підключення та стабільної роботи енергонезалежної системи відеоспостереження; На підтвердження огляду об’єкту охорони Учасником надається у складі пропозиції підписаний зі сторони Замовника Акт огляду. У звязку із тим, що зазначений у тендерній документації номер телефону уповноваженої особи не обслугувується, просимо повідомити яким чином чином ми можемо узгодити дату та час такого огляду. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто Ваше звернення, щодо його розгляду повідомляємо наступне. Нажаль, телефон уповноваженої особи не працює, дякуємо що звернули на це увагу, наразі вирішується ця проблема.
Дата відповіді: 01.06.2023 10:11
Відповідь надана

Акт огляду

Номер: b7d5db7fcbc445b4b3c9cd1d0ab9adea
Дата опублікування: 31.05.2023 11:22
Опис: Добридень, шановний Замовнику! Додаток № 1 до Тендерної документації містить вимогу погодити з Замовником місце розміщення пульту централізованого спостереження (ПЦС) та кнопки тивожного виклику(КТВ). Щодо розміщення КТВ - заперечень немає і таке погодження не позбавлене сенсу. АЛЕ! Пульт централізованого спостереження - технічний засіб, які дозволяє оператору системи безпеки, тобто, Учаснику, збирати, розшифровувати, систематизувати та зберігати інформацію, яка надходить від приладів, що належать до системи безпеки. Згідно з технічним завданням Учасник повинен встановити на обєкті систему відеоспостереження та КТВ. ПЦС, наскільки, ми розуміємо на об'єкті розміщувати не потрібно. Отже, сигнал з КТВ повинен надходити на пульт Учасника, що виглядає цілком логічно, з огляду на вимогу в ТД щодо наявності в Учасника пульту централізованого состереження. Таким чином, виникає питання - навіщо погоджувати з Замовником розташування ПЦС? Обгрунтуйте, будь ласка, таку потребу або внесіть відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, уповноваженою особою КУ «СМЕП» ОМР розглянуто Ваше звернення, щодо його розгляду повідомляємо наступне. Нажаль, працівники Замовника не мають відповідну кваліфікацію та знання у сфері охоронної діяльності. Дана вимога буде видалена з Тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 01.06.2023 10:10