-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів) Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 імені Т.Г. Шевченка (молодша) Черкаської міської ради за адресою: вул. Сумгаїтська, 22/1. Коригування»
Завершена
12 976 586.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 882.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 64 882.93 UAH
Період уточнення:
30.05.2023 17:04 - 04.06.2023 00:00
Відповідь надана
Потрібно уточнення по обсягам робіт
Номер:
eae4859b78cf4ead8500886a556db433
Дата опублікування:
02.06.2023 13:01
Опис:
Так додатком №1 до тендерної документації Вами передбачено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі у вигляді локальних кошторисів на будівельні роботи. Відповідно до пункту 163 передбачено: установлення бетонних поребриків на бетонну основу - 315 м, а також згідно
пункту 164 - поребрик БР100.20.8 - 135 шт.. Уточніть яким чином вказані обсяги робіт та матеріалу узгоджуються? Адже якщо одна одиниця (штука) поребрика буде мати 1 метр, то 135 штук не вистачить на 315 метрів. Уточніть, чи вірно зазначено такі обсяги? За потреби приведіть у відповідність.
Відповідь:
Шановник учаснику! Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі відображено правильно, тому відсутня необхідність вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо за запитання
Дата відповіді:
05.06.2023 11:16
Відповідь надана
Навіщо дискримінація в період війни, Замовник воліє уподоатися корупційній кацапні?!
Номер:
64e012310b9145f7819e99597d6bd036
Дата опублікування:
01.06.2023 01:38
Опис:
Приберіть дискримінацію з умов тендерної документації, а саме в частині поняття аналогічного договору та аналогічних робіт.
Так згідно пункту 5.1.1. розділу ІІІ ТД зазначається: "*Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЯКИЙ ЗНАХОДИТЬСЯ У ПУБЛІЧНОМУ ДОСТУПІ на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/.
**Аналогічними вважаються роботи з капітального ремонту/ реконструкції будівель НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, а саме утеплення фасадів.".
Скажіть, а якщо договір укладений без використання електронної системи та не з закладом освіти, це на Вашу думку вказує на відсутність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів/робіт?! - риторичне питання.
Отже, не шановна Бєлінська Ольга Іванівна, повірте заплатити 0.3% від очікуваної вартості предмета закупівлі задля подання скарги на ці умови, буде нам не так складно, як Вам виправдовуватися перед батьківським комітетом та іншими адекватними особами, навіщо такі надумані та не виправдані умови. Можливість потрапити в пабліки, де присутні учні, котрі навчаються у Вашому закладі та/або їхні батьки, за час допоки буде розглядатися скарга, не складне нам клопоту. Після, привідкрити завісу під назвою "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ" та показати, яким чином уповноважена особа відрізає можливість для нормальної конкуренції, а відтак і нагоди отримати економію місцевому бюджету і громаді міста.
Звідси, перепрошуємо за зухвалість, але вже набридло... комусь війна, а комусь кешбек за правильно укладений договір. Тому, поки що закликаємо до Вашої свідомості та порядності і вимагаємо усунути той безглуздий непотріб, про який описано вище.
Відповідь:
Шановний учасник! На Ваше звернення до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Предметом даної закупівлі є «ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів) Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 імені Т.Г. Шевченка (молодша) Черкаської міської ради за адресою: вул. Сумгаїтська, 22/1. Коригування»», отже Замовником обґрунтовано та правомірно встановлені вимоги щодо підтвердження наявності у потенційних учасників даної процедури закупівлі позитивного досвіду по виконанню робіт за договором підряду, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/, оскільки Замовнику необхідно пересвідчитись у сумлінності та відповідальності такого підрядника, що буде допущений до робіт із утеплення фасаду навчального закладу, а тому інформація у публічному доступі з відповідним ступенем перевірки контролюючими органами є більш достовірною ніж наданий потенційним учасником неперевірений договір з невідомим контрагентом із сумнівними доказами взагалі його виконання.
З урахуванням вищевикладеного, повідомляємо, що тендерну документацію розроблено з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відповідно, з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, керуючись Законом з урахуванням Особливостей, а тому ваше звернення не підлягає задоволенню.
Крім того, повідомляємо, що в разі повторного викладення звернення у некоректній та образливій формі, Замовник буде змушений звернутися за відповідним реагуванням до Уповноваженого органу у відповідності до п. 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», яким визначено, що у разі розміщення в електронній системі закупівель інформації шкідливого та/або образливого характеру, та/або інформації, що не стосується проведення закупівлі, Уповноважений орган на підставі рішення комісії приймає рішення про надання адміністраторові дозволу на припинення публічного доступу до такої інформації.
Дата відповіді:
02.06.2023 16:33
Відповідь надана
Клас наслідків
Номер:
81aad35a48264ee5b233997299d4464a
Дата опублікування:
01.06.2023 01:04
Опис:
Який клас наслідків по об'єкту (предмету закупівлі)? Звідси розясність, навіщо встановлювати вимогу про подання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) одночасно належать до об’єктів з СЕРЕДНІМИ та ЗНАЧНИМИ наслідками (з переліком видів робіт)?! Напевно доречно, щоб ліцензія відповідала класу наслідків по предмету закупівлі, чи не так. Приведіть у відповідність будь ласка.
Відповідь:
Шановний учасник! На Ваше звернення до замовника повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, а в даному конкретному випадку Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Закупівля оголошена відповідно до вимог Закону за процедурою відкритих торгів та з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Враховуючи вищезазначене, Замовником буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за запитання
Дата відповіді:
02.06.2023 16:43