• Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з енергосервісу комплексу будівель Одеського державного університету внутрішніх справ, розташований за адресою: 65014, місто Одеса, провулок Сабанський, 4

Торги відмінено

0.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 30.05.2023 16:21 - 21.06.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо рівня скорочення споживання

Номер: 761a7ba5786e428bb909a4370f1a522e
Дата опублікування: 11.06.2023 22:19
Опис: Шановний Замовник! Пунктом 1 розділу 3 ТД зокрема встановлено наступне: "- рівень скорочення споживання електричної та теплової енергії, холодної води, який має бути досягнуто в результаті здійснення енергосервісу, за кожний рік дії енергосервісного договору, не меншим ніж 50% по тепловій енергії від сукупного загального базового рівня споживання паливно-енергетичних ресурсів (у натуральних показниках та відсотках до базового рівня споживання електричної та теплової енергії, холодної води)". Прошу пояснити на яких підставах встановлено таке штучне обмеження для учасників та як це співвідноситься з положеннями ТД "Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є показник ефективності енергосервісного договору."
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Замовником помилково було зазначено рівень скорочення споживання електричної та теплової енергії, холодної води, який має бути досягнуто в результаті здійснення енергосервісу, за кожний рік дії енергосервісного договору, не меншим ніж 50% по тепловій енергії від сукупного загального базового рівня споживання паливно-енергетичних ресурсів (у натуральних показниках та відсотках до базового рівня споживання електричної та теплової енергії, холодної води). До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:08
Відповідь надана

Щодо окремих вимог ТД

Номер: cb15355b34a744b49f56745d5c6870c3
Дата опублікування: 11.06.2023 22:10
Опис: Шановний Замовник! Пунктом 5 розділу 3 ТД зокрема встановлено наступне: "3) Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для підтвердження Учасник повинен надати наступні документи: 3.1. Баланс та Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб) або «Фінансовий звіт мікропідприємства» в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юридичних осіб, які відповідають критеріям мікропідприємництва) за 2021 рік з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання. Фінансова звітність повинна свідчити про беззбитковість підприємства-учасника за 2021 рік." Необхідність подання інформації саме за 2021 рік - це не друкарська помилка?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Необхідність подання інформації саме за 2021 рік зазначена вірно та не є друкарською помилкою. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 14.06.2023 15:05
Відповідь надана

Щодо тривалості опалювального сезону

Номер: 3d720b4b62584423a1e62f1a7d2861d2
Дата опублікування: 11.06.2023 22:07
Опис: Шановний Замовник! В п. 3 Додатку 2 до ТД зазначено наступне: "Опалювальний період за повні календарні 2022-2023 р - 136 діб". Прошу уточнити: - який період приймався в розрахунок (тому що 2023-й рік ще триває)?; - чи виключені з розрахунку дні, в які фактично НЕ подавався теплоносій з централізованих джерел в зв'язку з аварійними відключеннями (якщо такы були)?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Рішення про початок та закінчення опалювального сезону приймається місцевою радою за умови, що середньодобова температура повітря протягом трьох діб поспіль: — не перевищує 8 оС — для початку опалювального сезону; — не нижче 8 оС — для закінчення опалювального сезону. В розрахунок приймався опалювальний сезон з 2022 - 2023 років, який фактично проходив з листопада 2022 по березень 2023 року. Дні, в які фактично не подавався теплоносій з централізованих джерел в зв'язку з аварійними відключеннями не були враховані в розрахунок, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 14.06.2023 17:02
Відповідь надана

Щодо графіку роботи об'єкта

Номер: fb9e555721b34966936a6c4a78482b4c
Дата опублікування: 11.06.2023 22:01
Опис: Шановний Замовник! В Додатку 2 до ТД зазначено, що графік роботи об'єкту - 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Вказана інформація відповідає дійсності?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Зазначена в Додатку 2 до тендерної документації інформація щодо графіку роботи об’єкту – 24 години на добу, 7 днів на тиждень відповідає дійсності. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 14.06.2023 15:00