-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 606 робочих днів
892 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 464.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 464.00 UAH
Період уточнення:
30.05.2023 12:17 - 04.06.2023 00:00
Відповідь надана
щодо питання про банківську гарантію.
Номер:
30308e822e574ae68516910beabf5569
Дата опублікування:
02.06.2023 11:31
Опис:
Продовжуючи доносити позицію до замовника про те, що у випадку відсутності КЕП на гарантії , або невідповідності гарантії вимогам Замовника, які прописані в ТД застосовується механізм 24 години наводимо приклад РІШЕННЯ Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3145-р/пк-пз від 14.03.2023
за результатами розгляду скарги UA-2023-02-02-011360-a.a4:
витуємо висновок АМКУ: Враховуючи викладене, на наведені вище гарантію від 09.02.2023 № BG/UА/03-2- 00673 НЕ накладено електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта, а також наведена вище довідка (файл "Довідка покриття 00673.pdf") не завірена підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом).
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей... Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Такии чином просимо видалити вимогу ТД (третій абзац знизу п.2) "...якщо банківська гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації - відхиляється замовником".
Просимо проводити закупівлю виключно керуючись нормами чинного законодавства, а не суб'єктивним розумінням норм. Сподіваємося на Ваше розуміння та просимо ознайомитися із ст.164-14 КУпАП, яка передбачає відповідальність у разі, якщо ТД складена не у відповідності до Закону.
Відповідь:
Відповідні зміни внесено до ТД
Дата відповіді:
02.06.2023 16:05
Відповідь надана
щодо положень про забезпечення
Номер:
77abc984c258454da3c70948cae2871f
Дата опублікування:
01.06.2023 17:15
Опис:
В ТД вказано: ....якщо банківська гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації - відхиляється замовником. Просимо привести ТД у відповідність до законодавства, а саме абз. 2 п. 43 Особливостей (Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) ТАК ЯК ЛИШЕ ВІДСУТНІСТЬ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ, А ПОМИЛКИ, ПРО ЯКІ ВИ ВКАЗУЄТЕ В ТД- ПІДСТАВА ДЛЯ ВИМОГИ В ПОРЯДКУ 24 ГОДИН. Просимо привести ТД у відповідінсть до вимог чинного законодавства у срок для оскарження (02.06), адже в інакшому випадку це стане предметом розгляду скарги в АМКУ.
Відповідь:
Шановний учасник!
Згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації замовником вимагається надання часником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії
Також, умовами тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронний підпис відсутній або не може бути перевірений, або якщо банківська гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації - відхиляється замовником.
З урахуванням змісту зазначеної вимоги закупівлі під фразою «…якщо банківська гарантія не відповідає всім вимогам даного пункту тендерної документації…» слід розуміти невідповідність банківської гарантії саме вимогам до її форми та підпису.
Водночас, згідно пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Оскільки, за умовами закупівлі вимагається надання саме електронної банківської гарантії, тому, якщо учасник надає скановану копію банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або банківську гарантію, на якій електронний підпис відсутній або не може бути перевірений, замовник буде вважати, що у складі документів тендерної пропозиції такого учасника відсутнє забезпечення тендерної пропозиції та змушений буде відхилити тендерну пропозицію учасника з цих підстав.
З урахуванням вищевикладеного, у замовника відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Дата відповіді:
02.06.2023 10:25
Відповідь надана
щодо формату ТД
Номер:
8938153a5342417795b0bdf1bcd89a55
Дата опублікування:
01.06.2023 17:11
Опис:
Просимо не зловживати правами та розмістити ТД у форматі ворд з можливістю копіювання. Ви прописуєте вимогу про заповнену тендерну пропозицію, учасник повинен її вручну заповнювати? повідомляємо, що дані дії свідчать про завчасне надання переваги певному суб'єкту господарювання, та разі залишення без реагування - будуть висвітлені громадським організаціям, ЗМІ та керівництву Замовника. Сподіаємося на Вашу неупередженість.
Відповідь:
Шановний учасник!
Згідно ч.1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу.
Частиною 3 ст. 5 та ч. 6 ст. 10 Закону передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Інформація про закупівлі, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних.
Враховуючи, що тендерна документація оприлюднена з урахуванням вимог Закону, беручи до уваги, що формат оприлюдненої тендерної документації дозволяє учасникам вільно користуватися нею для підготовки своїх тендерних пропозицій, а також з метою мінімізації можливих ризиків пов’язаних із забезпеченням ідентичності змісту тендерної документації під час використання різних форматів файлів та недопущення скарг з цього приводу, тому, просимо користуватися тендерною документацією оприлюдненою замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Водночас, зміст Вашої вимоги є свідченням порушення загально визначених норм етичної поведінки спрямованої на свідоме або несвідоме спонукання замовника діяти з порушенням норм діючого законодавства.
Дата відповіді:
02.06.2023 10:25
Відповідь надана
щодо дати видачі документів
Номер:
731c163732654fe9a6b7d2c81254dc37
Дата опублікування:
01.06.2023 17:08
Опис:
відповідно до вимог ТД: документи, які місять інформацію із державних реєстрів (витяги, виписки) повинні бути видані не раніше як за три місяці до оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. Крім цього, вимогами ТД передбачено подання "копії свідоцтва платника податку на додану вартість/єдиного податку або копією витягу з реєстру платників ПДВ/ЄП". Таким чином, так як в потенційного учасника є витяг з реєстру платників ПДВ, проте виданий датою 2022 року. Таким чином, зважаючи на те,що інформація у документів, який виданий 2022 роком є актуальною та строк отримання нового документу є довшим, аніж строк прийому тендерних пропозиції, просимо видалити дану вимогу ТД (про строк видачі), або доповнити вимогу ТД натупним: у випадку подання в складі пропозиції документів, які місять інформацію із державних реєстрів (витяги, виписки) повинні та видані раніше як за три місяці до оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі ДОДАТКОВО НАДАТИ ЛИСТ ПРО АКТУАЛЬНІСТЬ ТА ДОСТОВІРНІСТЬ НАДАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Просимо внести зміни до 02.06.2023 року 13 год, адже в інакшому випадку, враховуючи строки для оскарження, змушені будемо 02.06 оскаржувати дану вимогу в АМКУ.
Відповідь:
Шановний учасник!
Згідно пункту 7.4 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. № 1130, за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру. Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість за встановленою формою може бути поданий особисто платником ПДВ або представником платника або надісланий поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків або подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Якщо особа подала запит в електронному вигляді, то Державна податкова служба України протягом 2 робочих днів від дати надходження такого запиту надсилає витяг на адресу електронної пошти платника ПДВ, з якої надійшов запит (абз. 5 п. 7.6 Положення).
Згідно пункту 299.9 статті 299 Податкового кодексу України за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу з реєстру платників єдиного податку для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту.
Наказом Мінфіну від 16.07.2019 р. № 308 передбачена можливість отримання витягу з реєстру платників єдиного податку в паперовому або електронному вигляді.
Водночас, згідно оголошення про проведенні відкритих торгів UA-2023-05-30-005168-a кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено замовником до 07.06.2023 до 10:00
Таким чином, ваше твердження, що строк отримання нового документу є довшим, аніж строк прийому тендерних пропозиції не відповідає дійсності.
З урахуванням вищевикладеного, у замовника відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Дата відповіді:
02.06.2023 10:24