• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 31120000-3 Генератори (Генератори дизельні)

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Період уточнення: 30.05.2023 11:56 - 04.06.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо сертифіката відповідності

Номер: 18f938b075864aacac50977b395c6655
Дата опублікування: 02.06.2023 15:12
Опис: Шановний Замовник! Надайте законадавчу підставу, яким вимагається оформлення - СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ на предмет закупівлі "ГЕНЕРАТОР". Дякуємо. ТАКЕ ВРАЖЕННЯ , ЩО У ВАС ВЖЕ Є ПОСТАЧАЛЬНИК? А ВИ НЕ ПОРУШУЄТЕ СТ5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" прикриваясь ч3 ст22 ЗАКОНУ?
Відповідь: Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне. Шановний учасник пропонуємо уважно вивчити вимоги тендерної документації та змін до неї та прийняти участь у процедурі закупівлі. Замовником тендерні пропозиції учасників буде розглянуто відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівіл». Бажаємо успіхів!
Дата відповіді: 05.06.2023 08:25
Відповідь надана

Щодо документів відповідності

Номер: 298f9f817e734eb4b6593ff20d1be7ed
Дата опублікування: 01.06.2023 14:04
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до ст 23 Закону України "Про Публічні закупівл", а саме: "Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати "технічний паспорт" на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення" просимо Вас внести зміни в п7 додаток 2, а саме: Учасник надає у складі тендерної пропозиції чинний на дату розкриття сертифікат відповідності "або Технічний паспорт". Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Інформація та документи, які вимагаються Замовником стосуються предмету закупівлі, тому у замовника відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Дата відповіді: 02.06.2023 14:20
Відповідь надана

Щодо повноважень

Номер: 995fc97e6f394481a0a310ad430da6fd
Дата опублікування: 01.06.2023 13:37
Опис: Шановний Замовник! Вами вимагається "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник у складі пропозиції надає оригінали документів, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником (або власником торгової марки), або сертифікат дистриб’ютора/представника/дилера, або лист виробника (або власника торгової марки) про представництво його інтересів учасником та можливість постачання товару відповідно до умов цієї тендерної документації (кількість, якість, строки)" . ЯК ВИ ВАЖАЄТЕ , ЯК САМЕ В ДОГОВОРЕ З ВИРОБНИКОМ, АБО В СЕРТИФІКАТЕ ДИЛЕРА БУДЕ ЗАЗНАЧЕНО " МОЖЛИВІСТЬ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ЦІЄЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ( КІЛЬКІСТЬ,ЯКІСТЬ, СТРОКИ)? ТАКОЖ НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ, ЯКЩО ТОВАР УЖЕ В УКРАЇНІ, ЩО ПОВИНЕН ПІДТВЕРДЖУВАТИ ВИРОБНИК в "листі виробника (або власника торгової марки) про представництво його інтересів учасником та можливість постачання товару відповідно до умов цієї тендерної документації (кількість, якість, строки)"" Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Інформація та документи, які вимагаються замовником стосуються предмету закупівлі, тому у замовника відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Зокрема ненадання даної інформації буде розцінено Замовником, як необгрунтування яким саме шляхом отримано учасником товар та можливості постачання його у кількості, якості та строки, тому учасник буде вважатиметься таким, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, а його пропозиція підлягатиме відхиленню».
Дата відповіді: 02.06.2023 12:49
Відповідь надана

Локалізація

Номер: 560333238421471585d1534cbeb5a6d4
Дата опублікування: 30.05.2023 16:34
Опис: Вітаю! На сьогоднішній день необхідність підтвердження ступеня локалізації виробництва такого товару, як генератори – відсутня. Адже, відповідно до п.1 Постанови Кабінета Міністрів України від 11.11.2022 № 1261 (далі — постанова № 1261), до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 внесені наступні зміни: Абзац 3 замінено абзацом наступного змісту : «… положення пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (вимоги щодо ступеня локалізації виробництва) не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товару, включеного до Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою КМУ від 20.03.2020 № 224». У пункті 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено вимогу про дотримання ступеня локалізації виробництва окремих найменувань товарів. Враховуюче те, що запропонований Товар (генератор) входить до вищезазначеного підрозділу “Інше” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/224-2020-%D0%BF#n32) розділу “Медичні вироби, медичне обладнання та інші товари, що необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 224 із змінами від 9 листопада 2022 р. № 1260 та попадає під дію Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1261. Просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне. Управлінням освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області ( далі – Замовник) у 2023 році заплановано закупівлю товару (дизельного генератора) для облаштування захисних споруд цивільного захисту, а Постанова КМУ від 20 березня 2020 р. № 224 із змінами передбачає закупівлю товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита. Зокрема, роз’яснення Мінекономрозвитку передбачає, що вимоги до локалізації, визначені пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються до товарів та послуг, операції з постачання яких в рамках боротьби з COVID-19 звільнено від оподаткування ПДВ та сплати ввізного мита згідно Постанови № 224 від 20 березня 2020 р. та у разі нестабільної роботи енергосистем. У зв’язку з тим що Замовником здійснюється закупівля не за вищевказаним напрямком у замовника відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Наразі в Одеській області стабільна робота енергосистем, що підтверджується інформацією на сайті ДЕТЕК в якому вказано, що «ліміти від НЕК Укренерго відсутні» та для підтримання виробництва товару вітчизняного виробника Замовником прийнято рішення застосування рівня локалізації з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва”. Враховуючи викладене та задля більш детального обґрунтування вимоги Замовника про локалізацію Замовником буде доповнено та внесено зміни до тендерної документації у наступній редакції: «Учасники при поданні пропозиції повинні враховувати, що відповідно до пункту 6¹ Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6¹ Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує зокрема у 2023 році - 15 відсотків. Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/page/localisation https://cutt.ly/SX8MmIQ. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва” (далі - Порядок) встановлений механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6¹ розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6¹ Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. На підтвердження відповідного ступеня локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі і визначений підпунктом 2 пункту 6¹ Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6¹ Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону Учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель на веб – порталі Уповноваженого органу в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації. Дія Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. З огляду на викладене, у разі якщо закупівля товару підпадає під дію положень про державні закупівлі відповідного(них) міжнародного(их) договору(ів) України, на підтвердження походження товару з країни, яка є стороною такої угоди, у складі пропозиції учасник надає сертифікат про походження такого товару. Замовник самостійно здійснює перевірку товару на підтвердження ступеня локалізації. У випадку невідповідності учасника вищезазначеним вимогам, зокрема відсутності товару у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (крім випадку якщо дія Порядку не застосовується до закупівлі такого товару) та учасник не надав сертифікат про походження товару згідно цієї Документації, учасник вважатиметься таким, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації, а його пропозиція підлягатиме відхиленню».
Дата відповіді: 01.06.2023 16:55
Відповідь надана

Щодо уточнення показників номинальної та максимальної потужності генераторов, які є предметом закупівлі.

Номер: 98cf5a66c76c41c1a0dcf3b75dbddebd
Дата опублікування: 30.05.2023 14:32
Опис: Шановний Замовнику, просимо вас уточнити необхідні показники номинальної та максимальної потужності генераторов, які є предметом закупівлі. З метою збільшення потенційних пропозицій просимо встановити наступні показники: номінальна потужність в межах 7,5-9 кВт, а максимальна потужність 8,0-10 кВт Дякуємо!
Відповідь: Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи викладене Замовник зазначає в умовах тендерної документації про потужність дизельного генератора яка не може складати менше між 8 кВт. Тобто номінальна потужність генератора не може бути менше 8 кВт .
Дата відповіді: 01.06.2023 16:29