-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями» (засоби для догляду за руками)
лот №1 - 6 найменувань лот №2 - 1 найменування лот №3 - 1 найменування
Завершена
89 835.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 250.00 UAH
Період уточнення:
12.02.2018 16:51 - 15.02.2018 18:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
802e27249fd843bb805d65630a0ee6e4
Дата опублікування:
13.02.2018 17:38
Опис:
дуже цікаво, чим обумовлена закупівля дезінфікуючих (антисептичних) поділом на 3 лоти, адже мають однаковий код ДК ПП,який зазначений у Висновках СЕЕ, мають однакові діючі речовини,призначення, спектр дії і таке інше, але от біда - різні виробники. То ж бульшу частину віддали ФАВОРИТУ, а щоб не мішали інші " кинули" трішечки іншим виробникам. Чи не є це якимось зговором? бо крім всього цього поділу є купа дискримінаційних вимог, навіть при наявності виразу "або еквівалент",не всі засоби можуть відповідати вимогам складу, в 2 лоті -вимога до дії відносно вірусу ЕБОЛА, а в 1 та 3 їх не має, знову ж у 2 лоті , засіб обов'язково повинен бути досліджені на тест-штамі Mycobacterium terrae, а в 1 та 3 лотах не потрібно,аще в 1лоті температура зберігання від - 40 градусів, а в 3 лоті від-5 градусів. Ви будете зберігати всі ці засоби в різних приміщеннях? Чи не багато якихось надуманих, необгрунтованих вимог? Яке для Вас особисто має значенняISO 9001:2008 , це стосується -виробника?наявність цього документу не гарантує якості деззасобу, який буде буде закуплений Тим більше,ну якщо вже бути точним то поточна версія ISO 9001 переглядалась останній раз в 2015 році тобто не 2008 року, а «ISO 9001:2015 Системы менеджмента качества. Требования». Тож чи потрібі Вам такі вимоги. Перегляньте їх,приведіть до вимог наказу №35 п.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь:
Згідно п.6.3 Наказу №35 від 13.04.2016р ДП «Зовнішторгвидав України» , Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі інформацію про предмет Закупівлі,очікувану вартість, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасників та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно п.6.4 Наказу №35 від 13.04.2016р ДП «Зовнішторгвидав України», вимоги до предмету Закупівлі можуть встановлюватись Замовником у доданих файлах.
Різні вимоги до різних антисептиків наведені тому ,що антисептики будуть використовуватись в умовах різних підрозділів нашого лікувального закладу.
Таким чином, нами виконані всі вимоги Наказу №35 від 13.04.2016р ДП «Зовнішторгвидав України», та сформоване медико-технічне завдання згідно специфічних потреб саме нашої установи. Тому залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
Дата відповіді:
14.02.2018 15:51