• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ

Завершена

40 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 203 000.00 UAH
Період уточнення: 26.05.2023 16:28 - 31.05.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: d0f95ed7f60b4225806d578d92aab119
Дата опублікування: 30.05.2023 20:13
Опис: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників, а саме: - вимога про наявність сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво)** не нижче 2 категорії з сертифікацією, що суперечить вимогам Закону України "Про охорону праці", ст 13., осільки сертифікат не є обов’язковим, достатньо мати підтвердження проходження навчання інженера з охорони праці та всі необхідні посвідчення про перевірку знань; - вимога про наявність інженера-консультанта, що має бути з досвідом роботи не менше 4 років, та підтверджується датою видачі сертифікату (ISO/IEC 17024:2012), що не відноситься до даної процедури закупівлі (вимоги та потреби щодо наявності інженера-консультанта детально описано в «Настанові з визначення вартості будівництва» п. 4.32.). Звертаємося до Замовника закупівлі з вимогою, прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, що порушують закон України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінацію учасників та рівні конкурентні права, та навмисне зменшення кола потенційних учасників.
Відповідь: Шановний учасник! Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям. На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема: - Сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з відповідним досвідом роботи; - Сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво). Встановлюючи критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник виходить із структури робіт (послуг) та компетентносте, професійної спеціалізації, рівня кваліфікації та знань, необхідних для виконання функцій ключових працівників. Залучення інженера-консультанта (будівництво) обумовлюється необхідністю забезпечення дотримання якості та графіку виконання робіт, своєчасного аналізу прийнятих рішень, адміністрування договірних відносин, та інших функцій визначених розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) та Професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)» затвердженим наказом Міністерства економіки України від 13.01.2022 року №108-22 (надалі – Професійний стандарт). Трудові функції інженера-консультанта, визначені пунктом 6 Професійного стандарту, серед іншого передбачають забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва, управління ризиками, вирішення спорів, забезпечення інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт, організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва, надання пропозицій щодо удосконалення проектної документації, координація проведення пуско-налагоджувальних робіт тощо. Таким чином, інженер-консультант є важливим учасником будівництва, функції і компетентності якого необхідні для якісного і своєчасного виконання договору підряду, ефективного використання та заощадження бюджетних коштів. Звертаємо Вашу увагу, що залучення інженера-консультанта учасниками реалізації проектів будівництва є поширеною практикою і відповідає міжнародно-визнаними принципам та умовам реалізації проектів будівництва, а також сприяє покращенню організаційних схем управління будівництвом. Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. З метою забезпечення охорони праці під час виконання робіт (надання послуг) учасник повинен мати сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво). Наявність цього спеціаліста передбачена Мінімальними вимогами з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, які затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №1050, які передбачають наявність координатора з питань охорони праці. При цьому, координатори з питань охорони праці повинні мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій, зокрема, підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво). Таким чином, наявність інженера – охорони праці (будівництво) передбачена вказаним нормативним актом, а його наявність необхідна для забезпечення охорони праці під час виконання робіт. Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо обов'язкової наявності інженера-консультанта та/або інженера з охорони праці в штаті учасника, тендерна документація дозволяє підтвердити залучення таких спеціалістів на підставі будь-яких форм відносин. Щодо вимоги про надання кваліфікаційних сертифікатів інженерів-консультантів та інженерів з охорони праці, то вона також сформульована виключно відповідно до вимог чинного законодавства. Так, постановою КМУ від 23.05.2011 №554 затверджено перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять атестацію та затверджено порядок проведення такої атестації. Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять атестацію містить пункт 5 " Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва.", тобто діяльність інженерів-консультантів. Порядок проведення атестації передбачає наявність кваліфікаційного сертифікату - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668). Таким чином, інженери-консультанти та інженери з охорони праці (будівництво) повинні мати кваліфікаційні сертифікати, які підтверджують відповідність конкретного виконавця кваліфікаційним характеристикам професії. З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині наявності у складі виконавців інженерів-консультантів та інженера з технічного нагляду.
Дата відповіді: 31.05.2023 11:39
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 8d22bced36974dd99f96caa73b7acda3
Дата опублікування: 30.05.2023 19:32
Опис: Шановний Замовнику! Предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт приміщень відділення екстреної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ (Код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Надання інжинірингових послуг не передбачено в закупівлі, Договір про закупівлю не відноситься до інжинірингових Договір. Відповідно, вимога Тендерної документації щодо необхідності мати не менше одного інженера-консультанта з досвідом роботи не менше 4 років, що підтверджується датою видачі сертифікату (ISO/IEC 17024:2012), є неправомірною та необгрунтованою. Дана вимога є дискримінаційною, що обмежує коло потенційних учасників. Просимо прибрати з Тендерної документації дану вимогу.
Відповідь: Шановний учасник! Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям. На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з відповідним досвідом роботи. Встановлюючи критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник виходить із структури робіт (послуг) та компетентносте, професійної спеціалізації, рівня кваліфікації та знань, необхідних для виконання функцій ключових працівників. Залучення інженера-консультанта (будівництво) обумовлюється необхідністю забезпечення дотримання якості та графіку виконання робіт, своєчасного аналізу прийнятих рішень, адміністрування договірних відносин, та інших функцій визначених розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) та Професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)» затвердженим наказом Міністерства економіки України від 13.01.2022 року №108-22 (надалі – Професійний стандарт). Трудові функції інженера-консультанта, визначені пунктом 6 Професійного стандарту, серед іншого передбачають забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва, управління ризиками, вирішення спорів, забезпечення інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт, організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва, надання пропозицій щодо удосконалення проектної документації, координація проведення пуско-налагоджувальних робіт тощо. Таким чином, інженер-консультант є важливим учасником будівництва, функції і компетентності якого необхідні для якісного і своєчасного виконання договору підряду, ефективного використання та заощадження бюджетних коштів. Звертаємо Вашу увагу, що залучення інженера-консультанта учасниками реалізації проектів будівництва є поширеною практикою і відповідає міжнародно-визнаними принципам та умовам реалізації проектів будівництва, а також сприяє покращенню організаційних схем управління будівництвом. Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині наявності у складі виконавців інженерів-консультантів.
Дата відповіді: 31.05.2023 11:37
Відповідь надана

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: c50cb999558e4724a21d4f1d6a0b8b1f
Дата опублікування: 30.05.2023 19:07
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику закупівлі. У Додатоку 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт» відсутня інформація стосовно матеріалів (найменування та кількість), що протирічить вимогам чинного законодавства, а саме: ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі, Стаття 22. Тендерна документація, 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Також, у відповідності до Кошторисних норми України, Настанова з визначення вартості будівництва,V. Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни),5.1. ...Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. 3.10. При визначенні вартості окремих видів капітального ремонту відповідно до ДБН А.2.2-3 кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об'єми будівельних робіт та умови їх виконання. Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 В окремих обґрунтованих випадках при виконанні будівельних робіт з капітального ремонту, пов'язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, зазначивши повний перелік матеріалів та обладнання, необхідних для виконання робіт за даною процедурою закупівлі, із зазначенням всіх необхідних параметрів та кількості.
Відповідь: Шановний учасник! Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт по об'єкту: Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ" містить перелік робіт, матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик. При цьому, з метою недопущення дискримінації та порушень чинного законодавства, замовником не визначається конкретне обладнання та матеріали (марка, модель, конкретні технічні характеристики). У складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати кошторис, який містить обладнання та матеріали, що пропонується саме учасником, характеристики цього обладнання мають бути не гіршими ніж ті, що встановлені замовником у технічному завданні. Наявна тендерна документація та додатки до неї містять всю необхідні інформацію, в тому числі і щодо видів та обсягів робіт, матеріалів, обладнання та інше, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції в повному обсязі.
Дата відповіді: 31.05.2023 11:37
Відповідь надана

Технічне завдання додаток 5

Номер: bf52639a652b4ab09c9196587352f621
Дата опублікування: 30.05.2023 18:15
Опис: Шановний замовник! Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт» містить тільки перелік робіт. Перелік матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик відсутній . Прошу переглянути вас додаток 5 ,відсутній перелік, кошториси на устаткування (наприклад : Локальний кошторис 02-01-07 на Обладнання систем (сторінка 79 додатку 5 ) та дали інші по технічному завданню.
Відповідь: Шановний учасник! Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт по об'єкту: Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ" містить перелік робіт, матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик. Так в розділі "Обладнання систем" зазначено обладнання: радіатори сталеві, електроконвектори, інфрачервоні опалювальні прилади, теплові завіси та інше. При цьому, з метою недопущення дискримінації та порушень чинного законодавства, замовником не визначається конкретне обладнання (марка, модель, конкретні технічні характеристики). У складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати кошторис, який містить обладнання, що пропонується саме учасником, характеристики цього обладнання мають бути не гіршими ніж ті, що встановлені замовником у технічному завданні. Наявна тендерна документація та додатки до неї містять всю необхідні інформацію, в тому числі і щодо обладнання, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції в повному обсязі.
Дата відповіді: 31.05.2023 11:36
Відповідь надана

Технічне завдання на виконання робіт

Номер: 890a87717ce341f28276553ee8c8578d
Дата опублікування: 29.05.2023 12:06
Опис: Прошу Замовника надати пояснення, а саме: -в технічному завданні відсутній перелік та характеристика обладнання, що є прямим порушенням предмету закупівлі. За відсутністю переліку та технічних характеристик обладнання, Учасник не матиме змоги скласти обґрунтовану ціну тендерної пропозиції. Так як, згідно тендерної документації на закупівлю робіт : «Ціна тендерної пропозиції складається з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт , згідно із законодавством»
Відповідь: Шановний учасник! Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт по об'єкту: Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ" містить перелік робіт, матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик. При цьому, з метою недопущення дискримінації та порушень чинного законодавства, замовником не визначається конкретне обладнання (марка, модель, конкретні технічні характеристики). У складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати кошторис, який містить обладнання, що пропонується саме учасником, характеристики цього обладнання мають бути не гіршими ніж ті, що встановлені замовником у технічному завданні. Наявна тендерна документація та додатки до неї містять всю необхідні інформацію, в тому числі і щодо обладнання, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції в повному обсязі.
Дата відповіді: 30.05.2023 10:40