• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із охорони

Завершена

152 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період уточнення: 26.05.2023 15:01 - 01.06.2023 00:00
Відповідь надана

Порушення норм чинного законодавства

Номер: bc43328020904c1dae6eaaa2ee00fa51
Дата опублікування: 31.05.2023 09:44
Опис: Шановний Замовник, якщо Ви кажете, що ви працюєте відповідно до тих коштів, що виділені, поясніть будь ласка, чому ми як потенційний учасник закупівлі, у разі не відповідності нашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, будемо дискваліфіковані згідно чинного законодавства, але в той же час, тендерна документація складена замовником з грубим порушення чинного законодавства і при цьому Замовник в особі уповноваженої особи, яка, нагадуємо несе персональну відповідальність за порушення трудового законодавства та оплати праці, не вчиняє ніяких дій для усунення грубого порушення в цій частині? Просимо пояснити, яким чином та починаючи з якого моменту, захист прав громадян України нівелюється Замовником та Уповноваженою особою, що проводить дану закупівлю та не приймає відповідних дій для усунення порушень?
Відповідь: Шановний Учасник! Вам було вже надано відповідь
Дата відповіді: 31.05.2023 19:32
Відповідь надана

вимоги

Номер: 0bf7655de9274a5db332533d1a76313d
Дата опублікування: 30.05.2023 14:10
Опис: Шановний Замовнику наголошуємо Вам, що питання стоїть не по відношенню до бюджету закупівлі, яку Ви оголосили, а по о'бєиу охоронних послуг. ТОму просимо переглянути його та привести у відповідность до норм діючого законодавства в межах вашого кошторису. В іншому випадку змушені будемо звернутись до фінмоніторингу
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. На Ваше питання вже була надана відповідь.
Дата відповіді: 30.05.2023 15:53
Відповідь надана

Бюджет закупівлі

Номер: 1be5cbae63024715b19c69ff24e90e53
Дата опублікування: 30.05.2023 09:52
Опис: Шановний Замовник, бюджет закупівлі складає: 152 000,00 грн., Очікуваемий обсяг годин охорони: 7704. Це виходить - 19,73 грн./год. Повідомляємо, що мінімальна заробітна плата на сьогоднішній день складає - 40,46 грн./год., як ви собі уявляєте платити за надання послуг, в ДВА рази нижче ніж мінімальна заробітна плата? А охоронній компанії, треба ще заплатити всі обов'язкові платежі та податки в бюджет. Як охоронникам прожити менше ніж на дві-три тисячі гривень в місяць? Ви пропонуєте їм поміж змін жебркавути? Але й жебраки під церквою збирають більше. Або, Ви навчите наших охоронників перетворювати вино із води, щоб в них з'явилась хочаб якась мотивація працювати у Вас?
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, ми працюємо відповідно до тих коштів, що виділені.
Дата відповіді: 30.05.2023 13:17
Відповідь надана

обєм послуг

Номер: 5ef8afca286f48b3970b0b6a64fc205f
Дата опублікування: 29.05.2023 16:44
Опис: Шановний Замовнику, надана вами відповідь на третє запитання нас не задовольняє. Роз’ясніть будь-ласка яким чином Вами здійснювався розрахунок очікуваної вартості закупівлі. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» п.11 ч.1 ст.9 до функцій Уповноваженого органу відноситься –розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. На сьогоднішній день чинним є наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яким визначено примірна методика та етапи визначення вартості закупівлі, одним з яких є – аналіз ринку послуг чи товарів, що закуповуються Замовником. Наголошуємо, що відповідно до поставленого попередньо запитання питання, мова йшла про перегляд Вами об’єму послуг охорони, що планується закупити враховуючи вимоги чинного законодавства в сфері охорони праці відносно до оголошеного бюджету закупівлі. Тому ще раз вимагаємо переглянути дані вимоги і не надавати відписки.
Відповідь: Шановний Учасник. Вам була надана відповідь на Ваше питання
Дата відповіді: 29.05.2023 19:14
Відповідь надана

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій

Номер: 6f6c140f20fe44a486a1ae410df220cb
Дата опублікування: 29.05.2023 13:40
Опис: Шановний Замовнику в тендерній докуменнтації пункт 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції розділу ІV Подання та розкриття тендерних пропозицій вказано, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій не менше 15 днів з дати оголошення закупівлі. Відповідно до інформації на майданчику, закупівлю було оголошено 26 травня 2023 15:01, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 06 червня 2023 00:00, в звязку з чим просимо переглянути встановлений тендерною документацією трок подання тендерної пропозиції, та продовжити його відповідно до умов визначених тендерною документацією або внести зміни до тендерної документації із змінами відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей (у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів).
Відповідь: Доброго дня. Дякую за питання. Внесли зміни
Дата відповіді: 29.05.2023 19:06
Відповідь надана

Щодо медичних книжок у працівників охорони

Номер: 8502327e8ac1431888f5803ba7d26887
Дата опублікування: 29.05.2023 13:28
Опис: Шановний Замовнику в тендерній докуменнтації Додаток 3 Перелік документів тендерної пропозиції, які вимагаються як інформація для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, які визначені у статті 16 Закону, Зразок № 1 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД в останньому стовпчику таблиці вимогу "Наявність особистої медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату останнього медогляду та дату флюорографії)". Відповдно до наказу МОЗ України № 246 від 21.05.2007 "Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій " працівникам, що залучаються до роботи охоронниками видається медична довідка згідно Додатку 8 Порядку прроведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого даним наказом. Просимо розяснити, що Ви маєте на увазі під медичними книжками або внести зміни в тендерну документацію
Відповідь: Доброго дня. В Тендерну документацію вже внесено зміни. Дякую.
Дата відповіді: 29.05.2023 16:27
Відповідь надана

обєм послуг

Номер: 92c5e3aff75340a0b00a1946de34d0d3
Дата опублікування: 26.05.2023 18:55
Опис: Шановний Замовнику ознайомившись з вимогами вашої тендерної документації ми дійшли висновку, що оголошена Вами очікувана вартість закупівлі не відповідає умовам сьогодення. Нам не зрозуміло які вихідні дані щодо моніторингу ринку охоронних послуг Ви використовували при її оголошенні. З огляду на встановлені вимоги щодо об’єму послуг охорони виходить , що його щодобовий об’єм становить 36 годин ( 1 цілодобовий пост та 1 нічний -12 годин). Відповідно розрахунок виглядає наступним чином 152 000,00 грн. (очікуваної вартості) поділити на 7 місяців (термін надання послуг) виходить 21 714,28 грн в місяць, якщо отриману суму розділити на кількість днів у місяці та кількість годин охорони на добу (згідно тендерної документації) то отримаємо вартість години охорони, яка становитиме 19. 78 грн. год. В зв’язку з цим вимушені звернути Вашу увагу , що згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» розмір мінімальної оплати праці в погодинному розрахунку встановлено в розмірі 40,46 грн. год., мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці. Питання яким чином переможець забезпечити дотримання норм чинного законодавства щодо встановленого рівня оплати праці, вже не рахуючи податкового навантаження. Крім цього Вами встановлено вимогу до рівня кваліфікації персоналу охорони не нижче І-ІІ розрядів, звертаємо увагу, що згідно листа Державної інспекції України з питань праці від 15.09.2014 р. № 32-21/01-1715 “Щодо оплати праці на рівні мінімальної заробітної плати” - оплата праці на рівні мінімальної заробітної плати допустима тільки для простої некваліфікованої праці. Назви таких професій передбачені розділом 9 Класифікатора професій «Найпростіші професії». Встановлення оплати праці працівникам інших професій, передбачених 1 — 8 розділами Класифікатора професій, є порушенням законодавства про працю, а саме статті 96 КЗпП України. Взязку з чим вимагаємо переглянути встановлений тендерною документацією обєм послуг охорони, що закуповуються по відношенню до оголошеної вартості закупвлі з дотримання норм чинного законодавства щодо рівня оплати.
Відповідь: Доброго дня. Працюємо в межах виділених нам коштів
Дата відповіді: 26.05.2023 19:11
Відповідь надана

вимога

Номер: 2ea76a4e36ab439d9d2d93bf1f6f4642
Дата опублікування: 26.05.2023 18:22
Опис: Шановний Замовнику в тендерній докуменнтації Додаток 2 Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, позиція 14 встановлено вимогу до учасників закупівлі - Відповідність охоронців наступним критеріям: добрий стан психічного та фізичного здоров'я; наявність довідки про стан здоров'я (Особова медична книжка). Відповдно до наказу МОЗ України № 246 від 21.05.2007 "Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій " працівникам, що залучаються до роботи охоронниками видається медична довідка згідно Додатку 8 Порядку прроведення м едичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого даним наказом. Просимо розяснити, що Ви маєте на увазі під медичними книжками або внести зміни в тендерну документацію
Відповідь: Доброго дня. Дякую за зауваження внесла виправлення в тендерну документацію.
Дата відповіді: 26.05.2023 18:55
Відповідь надана

Кількіть годин охорон

Номер: af806d7b9368449595f43264cec9a6f3
Дата опублікування: 26.05.2023 16:27
Опис: Добридень! Згідно з Додатком № 2 до тендерної документації визначено обсяг надання послуг, а саме: 1 цілодобовий пост, послуги надаються 7 днів на тиждень (у вихідні дні (субота та неділя) і у святкові дні), При цьому зазначено, що кількість годин охорони за 7 місяців : 7704. Надайте, будь ласка, яким чином розраховано саме таку кількість годин? Яка кількість осіб повинна перебувати на посту одночасно?
Відповідь: Доброго дня. Дякую за зауваження внесла виправлення в тендерну документацію.
Дата відповіді: 26.05.2023 18:54