-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«КОД ДК 021:2015 - 30210000-4 «МАШИНИ ДЛЯ ОБРОБКИ ДАНИХ (АПАРАТНА ЧАСТИНА)» (ПЕРСОНАЛЬНІ КОМП’ЮТЕРИ ФОРМ-ФАКТОРА НОУТБУК В КОМПЛЕКТІ З МАНІПУЛЯТОРОМ ТИПУ «МИША» ТА СУМКОЮ)»
Завершена
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період уточнення:
26.05.2023 13:46 - 31.05.2023 00:00
Відповідь надана
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Номер:
f56f898cafaa43a096a5e478d6e648cd
Дата опублікування:
29.05.2023 01:41
Опис:
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. З приводу ваших посилань з рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, а саме: № 4521-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534-р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), повідомляємо наступне: згідно документації зазначених торгів, замовником було встановлено КОНКРЕТНІ марки та моделі товару, що планувались до закупівлі, при цьому замовник НЕ ПЕРЕДБАЧАВ можливості запропонувати еквівалент товару. Відтак, в такому випадку надати авторизаційний лист від виробника зможуть учасники, які мають відносини з тим конкретним виробником, товар якого було зазначено у закупівлях. Тому, дійсно, в такому випадку, надання авторизаційних листів є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників, оскільки останні не мали змоги надати пропозиції з товарами від інших виробників.
Проте, згідно нашого оголошення не передбачено КОНКРЕТНОГО виробника, тому учасники можуть надавати пропозиції з товаром, що має такі ж або кращі характеристики від РІЗНИХ ВИРОБНИКІВ. Крім того, технічний опис предмета закупівлі складений таким чином, що зазначеним технічним характеристикам всіх позицій, що закуповуються, відповідає продукція щонайменше двох різних виробників.
Така вимога не є дискримінаційною, оскільки надання такого листа свідчить про те, що товар, який пропонується, є оригінальним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана інформація підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018, № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018, №14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо.
Тому, Замовник ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді:
30.05.2023 16:28
Відповідь надана
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Номер:
9a39440d663d4954af1e03688e270a6f
Дата опублікування:
29.05.2023 01:40
Опис:
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що лист (-и) від виробника (-ів) або його (їх) офіційного (-них) представництва (-ництв) в Україні, або його (їх) офіційного дистриб’ютора (-ів) в Україні, запропонованого учасником товару, потрібен для запобігання закупівлі нелегальної продукції, забезпечення оригінальності товару та його відповідності вимогам безпеки, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Повідомляємо, що ми ознайомились із закупівлями інших замовників за Вашими посиланнями. Оскільки ми не маємо жодного відношення до вказаних торгів, коментувати з якою метою та з якими думками замовники їх оголошували в редакції, що доступна за посиланнями, ми не можемо.
Просимо ознайомитись із документаціями, що надані Вами за посиланнями, де чітко прослідковується надмірна деталізація предмету закупівлі, що в свою чергу свідчить про відповідність даного продукту – товарній позиції одного виробника. Адже такі характеристики як вага пристрою, колір, матеріал корпусу, конкретні комплектуючі – в сукупності не дозволяють учасникам підібрати будь-який інший еквівалентний продукт.
Відповідно до нашої закупівлі, технічні характеристики предмета закупівлі підготовлені у відповідності до статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», адже встановленим технічним характеристикам товару – відповідає продукція щонайменше трьох різних виробників. Таким чином, Ви маєте змогу звернутись до останніх (чи їх представництв чи дистриб’юторів) та запропонувати товар, який відповідатиме встановленим вимогам.
Крім того, Замовник не має ніякого відношення до того, яким чином відбувається співпраця між учасниками та виробниками, або дистриб’юторами, проте, Замовником була врахована практика проведення закупівель та визначено, що кожен потенційний учасник може забезпечити договірні відносини з виробниками або їх офіційними представництвами, або їх офіційними дистриб’юторами та надати відповідний лист, у разі наявності партнерських відносин.
Додатково повідомляємо, що підтвердження відносин між дилером (учасником торгів) та виробником чи його офіційними представництвами, дистриб’юторами є загальноприйнятою світовою практикою при проведенні закупівель.
Хочемо наголосити, що ми не маємо жодного відношення до виробників товарів, тому, просимо безпідставно не звинувачувати нас у будь-якій змові та користуватись своїм правом щодо звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та внесення змін до неї з дотриманням принципів взаємоповаги та ділового етикету.
Враховуючи вищезазначене, підстав для внесення змін до документації ми не вбачаємо.
Дата відповіді:
30.05.2023 16:26