-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний, скраплений або в газоподібному стані
Газ природний, скраплений або в газоподібному стані для навчальних закладів Луцького району
Завершена
3 813 147.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 065.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 065.74 UAH
Період уточнення:
26.01.2018 15:46 - 04.02.2018 17:00
Відповідь надана
Щодо номінації природного газу на підставі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
Номер:
3e4b547450294328b7f837bdb6c015bb
Дата опублікування:
02.02.2018 15:27
Опис:
Згідно з вимогами Додатку 4 Тендерної документації "Постачальник зобов’язується забезпечити створення страхового запасу природного газу згідно ПОРЯДКУ створення страхового запасу природного газу (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 795) та номінацій на природний газ у порядку, визначеному Кодексом газотранспортної системи на підставі НАМІРУ ПРО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, шляхом подання відповідного гарантійного листа складеного Постачальником в довільній формі.
Разом з тим згідно з п. 5 Розділу І Правил постачання природного газу: діючий постачальник - постачальник природного газу, з яким укладено договір постачання природного газу і який постачає природний газ споживачу.
Отже, на етапі процедури закупівлі, коли Замовником оприлюднено повідомлення про намір класти договір, майбутній постачальник не має жодних договірних зобов'язань перед Замовником, оскільки процедура закупівлі може бути оскаржена, а заведення безпідставно щомісячної номінації призведе до несанкціонованого відбору природного газу Замовником.
Відповідно, встановлення вимоги про зобов'язання учасника на заведення щомісячної номінації на постачання природного газу на підставі наміру про укладення договору є незаконним.
У той же час, відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та виключити незаконну вимогу, яка не може бути виконана відповідно до чинного законодавства України.
Відповідь:
Замовником внести зміни до тендерної документації та виключено вимогу, яка не може бути виконана відповідно до чинного законодавства України. Дякую.
Дата відповіді:
05.02.2018 16:00
Відповідь надана
Щодо змісту підпункту (b) пункту 2.12 розділу V Тендерної документації
Номер:
a46e0948865246868de8bbf0594941a6
Дата опублікування:
02.02.2018 15:20
Опис:
Відповідно до підпункту (b) пункту 2.12 розділу V Тендерної документації учасник-переможець торгів (переможець процедури закупівлі) ) у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику заповнену ФОРМУ тендерної пропозиції У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ в один із способів, визначених цим підпунктом.
У зв'язку з цим просимо роз'яснити, який зміст замовник вкладає у поняття "ФОРМА тендерної пропозиції У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ"?
Чи означає ця вимога необхідність повторного подання учасником –переможцем Аплікаційної форми пропозиції згідно з додатком 1, ?
Відповідь:
Так, Учасник –переможцем повторно подає аплікаційну форму пропозиції згідно з додатком 1 з внесеними змінами відповідно до результатів аукціону.
Дата відповіді:
02.02.2018 15:45
Відповідь надана
Щодо непередбачених законом дискреційних повноважень повадових осіб
Номер:
ae8c38c4664d420592ad91643d8bb754
Дата опублікування:
02.02.2018 15:11
Опис:
У відповідь на запит від 02 лютого 2018 14:23 замовник зазначає, що відповідно до пункту 5.7 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції "Замовник МОЖЕ ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДМОВУ учаснику якщо на тендерну пропозицію накладено електронний цифровий підпис, який не належить учаснику (фізичній або юридичній особі), який подав (подає) тендерну пропозицію."
Разом з тим вичерпний перелік підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначено у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка не передбачає можливості відмови учаснику в участі у торгах якщо на тендерну пропозицію накладено електронний цифровий підпис, який не належить учаснику (фізичній або юридичній особі), який подав (подає) тендерну пропозицію."
Крім того формулювання відповіді “ МОЖЕ ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ” є дискримінаційним оскільки передбачає не передбачені законом дискреційні повноваження посадових осіб , відповідальних за організацію та проведення процедури закупівлі
У той же час, відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У зв'язку з цим просимо повторно роз'яснити зміст пункту 5.7 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь:
До ТД внесено зміни. Дякую.
Дата відповіді:
05.02.2018 16:24
Відповідь надана
Щодо форми Специфікації пропозиції учасника та зазначення початкової ціни тендерної пропозиції
Номер:
171b83fa7c8a4d10b7141b2f7a2e76e0
Дата опублікування:
02.02.2018 15:01
Опис:
Пунктом 1 розділу ІІІ Додатку 4 до Тендерної документації встановлено, що “Специфікація пропозиції учасника за формою згідно із Додатком 1 (у разі якщо предметом закупівлі є товари або послуги), із зазначенням переліку (номенклатури) та опису товарів (послуг), а також ціни за одиницю виміру товарів (послуг)”.
У той же час Додатком 1 до Тендерної документації передбачена форма документа “Аплікаційна форма пропозиції”, що складається з чотирьох розділів, жоден з яких не містить необхідних полів (реквізитів) для зазначення специфікації пропозиції, в тому числі зазначенням переліку (номенклатури) та опису товарів (послуг), а також ціни за одиницю виміру товарів (послуг).
За таких обставин учасник не може належним чином виконати вимоги пункту 1 розділу ІІІ Додатку 4 до Тендерної документації, в частині подання “Специфікація пропозиції учасника за формою згідно із Додатком 1", оскільки та форма не передбачена цим Додатком.
Натомість Додаток 1 містить розділ IV. Інформація про ціну пропозиції, у якому теоретично можна відобразити специфікацію пропозиції, однак, зі змісту цього розділу випливає, що учасник у відповідних полях повинен зазначити "ціну пропозиції за результатами електронного аукціону в сумі (остаточна ціна цифрами) грн. ((остаточна ціна словами)), в тому числі ПДВ - ((розмір ПДВ – цифрою)), а також ціну за одиницю товару". Однак цього зробити неможливо, оскільки ціна за результатами аукціону не може бути відома наперед – на етапі подання тендерної пропозиції.
Виходячи з викладеного , тендерна документація містить вимоги які не можуть бути виконані учасником в принципі, що створює підстави для відхилення будь-якої поданої пропозиції, і унеможливлює участь у процедурі закупівлі будь-якого учасника.
У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її у відповідність та усунення перешкод для участі у торгах.
Відповідь:
Дякую за зауваження. Будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Дата відповіді:
05.02.2018 10:41
Відповідь надана
Щодо постачання природного газу у січні та лютому 2018 р.
Номер:
c165e79766df42d9a9791ee13c82b6d1
Дата опублікування:
02.02.2018 14:48
Опис:
Умовами Тендерної документації (розділ IV. Специфікація предмета закупівлі, Додатку 4) передбачено постачання предмета закупівлі (природного го газу) протягом січня та лютого 2018 р. в обсягах 96358 і 81476 куб. м відповідно. Однак зважаючи на визначені Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон 922) строки проведення процедури відкритих торгів та строки укладення договору про закупівлю, договір постачання природного газу може бути укладений не раніше 23 лютого 2018 р. (за умови, якщо строки здійснення закупівлі не будуть продовжені або зупинені відповідно до Закону 922). Водночас згідно з ч. 1 і ч. 2 ст. 631 Цивільного кодексу строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору, який набирає чинності з моменту його укладення. При цьому, при проведенні відкритих торгів замовник не може скористатися ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу в частині поширення дії договору на відносини, що виникли між сторонами до його укладення, оскільки такі відносини не могли існувати в силу вимог ч. 7 ст. 2 Закону 922, згідно з якою забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. Закону України “Про ринок природного газу ” (далі – Закон 329) постачання природного газу – це господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. При цьому, згідно з ч. 1 ст. 12 Закону 329 постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов'язується поставити споживачеві природний газ належної якості та кількості у порядку, передбаченому договором, а споживач зобов'язується оплатити вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором. Таким чином постачання товару(природного газу), на закупівлю якого проводяться відкриті торги, можливе лише з моменту укладення договору про закупівлю (договору постачання природного газу), який може же бути укладено не раніше 23 лютого 2018 р.. Крім того, зважаючи на положення Закону України “Про ринок природного газу” та Правил постачання природного газу в частині строків зміни постачальника, а також строків заведення номінації згідно з Кодексом ГТС, постачання товару (природного газу) новим постачальником споживачеві можливе лише з першого числа відповідного розрахункового (газового) місяця. – 01 березня 2018 р. У той же час, відповідно до ст. 19 Конституції України Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Виходячи з викладеного просимо внести зміни до тендерної документації в частині коригування обсягів природного газу, зокрема, виключення помісячних об'ємів постачання за січень та лютий 2018 р.
Відповідь:
Сума договору та об’єми постачання будуть змінені відповідно до фактичного споживання на дату підписання договору шляхом внесення змін (додаткової угоди) до основного договору.
Дата відповіді:
02.02.2018 15:36
Відповідь надана
Щодо страхового запасу природного газу
Номер:
1f691ee85bed4f948e953d9a1c74b01f
Дата опублікування:
02.02.2018 14:40
Опис:
Згідно з умовами тендерної документації (Додатку 4) "Постачальник зобов’язується забезпечити створення страхового запасу природного газу згідно ПОРЯДКУ створення страхового запасу природного газу (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 795) та номінацій на природний газ у порядку, визначеному Кодексом газотранспортної системи на підставі наміру про укладення договору, шляхом подання відповідного гарантійного листа складеного Постачальником в довільній формі."
Разом з тим постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 795 втратила чинність на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 860, а питання створення страхового запасу регулюються відповідно до частини шостої статті 12 Закону України “Про ринок природного газу”
У той же час, відповідно до ст. 19 Конституції України Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У зв'язку з цим просимо внести зміни до Тендерної документації, в частині приведення її вимог у відповідність до чинного законодавства України
Відповідь:
До ТД внесено відповідні зміни. Пункт H) Розділу ІVДодаток 4 викладено в наступній редакції: "1. Постачальник зобов’язується забезпечити створення страхового запасу природного газу відповідно до частини шостої статті 12 Закону України “Про ринок природного газу” шляхом подання відповідного гарантійного листа складеного Постачальником в довільній формі".
Дата відповіді:
06.02.2018 08:13
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
52582a61754f42a883b4f0f75d7cee75
Дата опублікування:
02.02.2018 14:29
Опис:
Закон України “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № 329-VIII (далі – Закон № 329-VIII) розмежовує різні види договорів, предметом яких є природний газ, залежно від суб'єктного складу сторін та/або призначення самого природного газу. Так згідно з пунктом 28 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. При цьому, згідно з пунктами 27 і 37 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII постачальник природного газу - це суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу, а споживач - фізична особа, фізична особа - підприємець або юридична особа, яка отримує природний газ на підставі ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ З МЕТОЮ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ ВЛАСНИХ ПОТРЕБ, А НЕ ДЛЯ ПЕРЕПРОДАЖУ, або ВИКОРИСТАННЯ В ЯКОСТІ СИРОВИНИ. У той же час відносини між постачальником та споживачем регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, (далі – Правила). Згідно пунктом 3 розділу І Правил постачання природного газу споживачу здійснюється на підставі ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ МІЖ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ТА СПОЖИВАЧЕМ, який укладається відповідно до вимог цих Правил. При цьому пунктом 5 розділу ІІ Правил визначено істотні умови договору постачання природного газу. Однак на ринку природного газу укладаються інші договори, які передбачають перехід права власності на природний газ, без його передачі кінцевому споживачеві через ГТС/ГРМ., а безпосередньо у газосховищах. Зокрема, це - договір купівлі-продажу природного газу, які укладаються між оптовими покупцем та оптовим продавцем. Згідно з пунктами 21 і 22 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII: оптовий покупець - це суб'єкт господарювання, який придбаває природний газ на підставі договору купівлі-продажу не для власного споживання, а оптовий продавець - суб'єкт господарювання, який реалізує природний газ оптовому покупцю або постачальнику на підставі договору купівлі-продажу. У зв'язку з викладеним просимо роз'яснити, чи вважається аналогічним договором згідно з Тендерною документацією договір купівлі-продажу природного газу, який не передбачає постачання газу кінцевому споживачеві, і який укладений між оптовим покупцем та оптовим продавцев у розумінні Закону № 329-VIII?
Відповідь:
в тендерній документації аналогічний договір – це виконаний учасником або виконуваний ним на день подання пропозиції договір про поставку (виконання, надання) подібних (аналогічних) товарів (робіт, послуг), які хоч і не однакові за всіма ознаками, але мають схожі характеристики і складаються зі схожих компонентів, завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами (роботами, послугами), що становлять предмет закупівлі, та вважаються комерційно взаємозамінними. Аналогічним договором вважається договір постачання природного газу, який укладений між постачальником та споживачем у розмінні Закону № 329-VIII.
Дата відповіді:
05.02.2018 15:20
Відповідь надана
Щодо інформаційної довідки про обладнання та матеріально-технічну базу учасника
Номер:
85d2f98ba22b4e65a8c1154fc7bfa3d5
Дата опублікування:
02.02.2018 14:24
Опис:
Згідно з додатком 2 до тендерної документації замовником встановлено два кваліфікаційні критерії: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з тим додатком передбачена форма “Інформаційна довідка про обладнання та матеріально-технічну базу учасника”, хоча критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази замовником не встановлено у тендерній документації. У зв'язку з цим просимо роз'яснити чи може учасник не подавати у складі тендерної пропозиції документа за формою “Інформаційна довідка про обладнання та матеріально-технічну базу учасника” ? (або внести зміни до Тендерної документації та виключити дану довідку з додатку 2)
Відповідь:
До ТД внесено зміни. Відповідно до ст. 16 ЗК "Про публічні закупівлі", Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. В даному випадку вимагається від Учасника довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Дата відповіді:
02.02.2018 15:13
Відповідь надана
Щодо змісту пункту 5.7 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Номер:
0d8ca9de1583423aae14cc858a0495a6
Дата опублікування:
02.02.2018 14:23
Опис:
Просимо роз'яснити зміст пункту 5.7 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, який сформульовано у Тендерній документації наступним чином:
"5.7. на тендерну пропозицію накладено електронний цифровий підпис, який не належить учаснику (фізичній або юридичній особі), який подав (подає) тендерну пропозицію."
Відповідь:
5.7. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику якщо на тендерну пропозицію накладено електронний цифровий підпис, який не належить учаснику (фізичній або юридичній особі), який подав (подає) тендерну пропозицію.
Дата відповіді:
02.02.2018 14:55