• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період уточнення: 25.05.2023 16:05 - 31.05.2023 00:00
Відповідь надана

Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!

Номер: 3811aec313d945f899044fe22f09ec46
Дата опублікування: 30.05.2023 11:56
Опис: Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову. Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва. Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Відповідь: Учаснику, уповноважена особа при написанні тендерної документації послугами "радників" не користувалася. Тендерною документацією замовника надана альтернатива щодо подання листа - інформаційного чи авторизаційного на участь в торгах, як від виробника так і від його представництва в України, у випадку, якщо учасник не являється виробником запропонованого товару.
Дата відповіді: 01.06.2023 09:45
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 959d366d5cd647848d4eae37b72b00d0
Дата опублікування: 30.05.2023 11:50
Опис: Шановна уповноважена, коли бездумно копіюєте відповідь з іншого джерела не вивчаючи толком корупційну проблему такої вимоги до листів поглиблено, то варто враховувати що в Законі України Про публічні закупівлі вже декілька років у статті 3 немає ніяких принципів здійснення закупівель. Дані принципи вже 3-й рік у статті 5 закону. Видно учасник якого ви лобіюєте підсунув вам окрім корупційної вимоги до листа ще й не ту відповідь. Інколи варто вивчати, а не відповідати плагіатом. Також просимо пояснити де у ваших вимогах є надати гарантію виробника про наявність товару, або гарантування виробника про поставку товару? Ви просто вимагаєте нікчемний лист, який ні до чого не зобов'язує нікого. Яка відповідальність прописана у гарантіях до такого листа? Також повідомляємо що замовник має право встановлювати вимоги у документації які відповідають законодавству. Відповідно де у законодавстві України міститься підгрунтя до вимоги до такого листа виробника та дозвіл на встановлення її замовником?
Відповідь: Учаснику, при зазначенні статті закону трапилась механічна помилка. Жодного учасника я не лобіюю, перемовини ні з ким не веду! В тендерній документації вимагаю мінімальну кількість документів, отримання яких є можливим при великому бажанні!
Дата відповіді: 01.06.2023 09:33
Відповідь надана

Питання

Номер: 2841b6dc1e464e48a99760146445e59d
Дата опублікування: 29.05.2023 21:51
Опис: шановна уповноважена особа, незрозуміло які ви внесли зміни відповідно до нашого попереднього звернення якщо вимога до листів від виробників залишилась в вашій документації? Ці торги мають відбутись у такому ж руслі знищеної конкуренції листами від виробників як у наведених вам прикладах? Де взята інформація що при кожному продажу товару потрібно йти до виробника або представника виробника і брати дозвіл у вигляді листа на кожну таку продаж? Кожен Постачальник укладає договори із виробником або його представником і здійснює постачання протягом усього строку дії договору. Невже щоб продати вам телефон в магазині магазин повинен отримати лист від виробника для продажу вам товару із вказівкою вашого прізвища і дати ? Ви розумієте що лист виробника це змова видати або не видати тим чи іншим особам такий лист? Ви або лобіюєте якогось учасника який вже отримав такий лист і попросив не видавати його іншим, або можливо спробуйте не ускладнювати тендерну документацію додатковими листами, які видаються від волі третіх осіб і лише за певних обіцянок. Звісно якщо є зацікавленість замовника у сприянні конкуренції а не стандартними відписками про якість товару і нечувану нікчемність яку несуть такі листи корупційної змови. Прохання прибрати таку вимогу і надати можливість вільно конкурувати.
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше питання повідомляємо наступне: замовником встановлена наступна вимога: «Гарантійний (інформаційний чи авторизаційний) лист виробника (або представництва в Україні) ноутбуків (якщо Учасник не є виробником вказаного товару), щодо можливості поставки товару, із зазначенням найменування Учасника, адресованого Замовнику з вказанням номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro". Дана вимога сформована Замовником з урахуванням принципів здійснення закупівель, зазначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів та мінімізації ризиків отримання неякісних товарів. Дана вимога не є дискримінаційною та не порушує жодних норм Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Учасник має можливість отримання даного листа як від виробника так і від представництва в Україні, якщо він не є безпосередньо виробником товару. Замовник повинен бути впевнений в тому, що товар є якісним та має легальне походження. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі пропозиції ми отримуємо певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості та належній якості з належним строком придатності від виробника та/або офіційного його представника запропонованого товару, який був легально ввезений на територію України. Наголошуємо, що вимога Замовника не містить дискримінаційного підґрунтя, а саме – надання авторизаційного листа на участь в торгах саме від виробника. Учасник має право та можливість надати лист - інформаційний чи авторизаційний на участь в торгах, як від виробника так і від його представництва в України запропонованого товару! Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Дата відповіді: 30.05.2023 10:39
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: 7f9474a43e3b4403835602dad876c228
Дата опублікування: 29.05.2023 01:35
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.05.2023 10:30
Відповідь надана

Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!

Номер: 1264307cbd7b46538772a77e44788cc8
Дата опублікування: 29.05.2023 01:34
Опис: Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь: Замовником розглянуто Ваше звернення та вважаємо за необхідне повідомити, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 29.05.2023 10:28
Відповідь надана

1

Номер: 4c18274a5b7b47aa90edd758713192f9
Дата опублікування: 27.05.2023 16:36
Опис: Шановний Замовнику, Ви корупціонер чи не обізнаний в тому за якою схемою видаються так звані авторизаційні лити їх юридичну нікчемність та знищення конкуренції?
Відповідь: Шановний Учасник, ми не являємось корупціонером. Принагідно повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді: 29.05.2023 10:27