-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кодиціонери ДК 021:2015 (39710000-2 Електричні побутові прилади)
Джерело фінансування - власні кошти
Завершена
845 713.74
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 228.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 228.57 UAH
Період уточнення:
25.05.2023 11:23 - 16.06.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога!
Номер:
ea8d17d634b74dd18856d092d47a9ae5
Дата опублікування:
08.06.2023 19:46
Опис:
Шановний Замовник, вимога щодо надання довідки в довільній формі про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України), є дискримінаційною!
Ознайомтесь з рішення АМКУ 8047-р/пк-пз від 05.06.2023 в закупівлі UA-2023-04-19-007345-a з цього питання та внесіть зміни в ТД!
Відповідь:
Доброго дня,
Звертаємо Вашу увагу на наведене нижче.
Основною метою Закону України «Про Публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У відповідності ч. 2 ст. 21 Закону України «Про Публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Ч. 3, 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на наведені вимоги чинного законодавства, пп. 2.3 п. 2 Додатку №4 Тендерної документації по процедурі закупівлі №UA-2023-05-25-004446-a передбачено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи, що містять іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, зокрема, довідку в довільній формі про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).
Крім того, Замовник повідомляє, що, у найуважнішій спосіб, ознайомився з запропонованим до уваги рішенням №8047-р/пк-пз від 05.06.2023 року Антимонопольного комітету України по процедурі закупівлі №UA-2023-04-19-007345-a та зазначає наступне.
Відповідно змісту вказаного рішення (аркуш №7), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України дійшла висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Приватенерго» (Скаржника) через відсутність копії довідки про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи – кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «Приватенерго».
Поряд з цим, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України зазначила, що Замовником, на порушення п. 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення процедури закупівлі №UA-2023-04-19-007345-a) не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей тендерної пропозиції.
Тобто, запропонованим до аналізу рішенням №8047-р/пк-пз від 05.06.2023 року Антимонопольного комітету України по процедурі закупівлі №UA-2023-04-19-007345-a, вимога Замовника про надання учасником довідки в довільній формі про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України) не була визнана такою, що суперечить приписам ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі», отже не є дискримінаційною, в той час як дії Замовника, при виявлені такої невідповідності тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації, були визначені неправомірними.
Зазначаємо, що по даній процедурі закупівлі №UA-2023-05-25-004446-a триває подання пропозицій учасниками.
Крім того, окремо слід зауважити, що вимога від 08.06.2023 року не містить жодних обґрунтувань, яким саме чином вимога Замовника про надання довідки в довільній формі про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України) порушує Ваши права як учасника процедури у розумінні наведених положень законодавства.
В свою чергу Замовник наголошує, що в країні діє воєнний стан.
Ст. 1 Закону України «Про Правовий режим воєнного стану» передбачено, що воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Відповідно ст. 17 Конституції України захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу.
Отже, АТ «Укрзалізниця» вживає всіх можливих заходів задля захисту країни в умовах воєнного стану, в тому числі, шляхом недопущення жодним чином фінансування ворога.
Також звертаємо увагу, для отримання такої довідки необхідно лише звернення особи із відповідною заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, відповідно ч. 3 ст. 4 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».
Згідно ч. 7 ст. 4 вказаного Закону разом із заявою заявник подає документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус.
У разі наявності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або рішення про відмову у видачі довідки з обов’язковим зазначенням підстави відмови, підписане керівником уповноваженого органу, видається заявнику в день подання заяви.
Дата відповіді:
12.06.2023 15:03
Відповідь надана
Технічні характеристики
Номер:
e835f321e6984de2b2fba8156c2d2b8d
Дата опублікування:
05.06.2023 15:08
Опис:
Шановний Замовник.
Наше підприємство має намір прийняти участь в даній закупівлі, але проаналізувавши технічні вимоги Додатку №1 просимо замовника розглянути можливість внесення змін до п.1, а саме:
Кондиціонер серії 07:
Холодопродуктивність, кВт, не менше – 2,05
Споживана потужність охолодження/нагрів, кВт, не більше - 1,05 / 1,15
Рівень шуму зовнішній блок, дБ, не більше – 50
Рівень шуму внутрішній блок, дБ, не більше - 30/33/36
Кондиціонер серії 09:
циркуляція (м3/год): не менше – 430
Кондиціонер серії 12:
Потужність охолодження, Вт, не менше - від 1520 до 3950
Потужність обігріву, Вт, не менше - від 1520 до 4240
Діапазон робочих температур охолодження, ºС, не гірше - +16 - +50
Діапазон робочих температур обігрів, ºС, не гірше - -15 - +30
Площа впливу, м. кв – від 30 до 35
Кондиціонер серії 24:
Потужність охолодження, Вт, не менше - від 1800 до 7500
Потужність обігріву, Вт, не менше - від 2110 до 8500
Діапазон робочих температур охолодження, ºС, не гірше - +16 - +50
Діапазон робочих температур обігрів, ºС, не гірше - -15 - +30
Площа впливу, м. кв – від 60 до 70
Також просимо доповнити п.п.3.1, п.3, Розділу №3 Додатку №1:
якщо товар іноземного виробництва, крім документів визначених п.п. а, б, в, г, також дозволяється надати копію документу, що підтверджує відносини виробника та офіційного представника виробника та копію документу, що підтверджує відносини офіційного представника виробника та Учасника, аналогічно вимогам, які прописані в закупівлі побутової техніки UA-2023-05-17-010134-a.
Відповідь:
Доброго дня!
Ваше питання розглянуто та прийнято до уваги, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
07.06.2023 13:56
Відповідь надана
Рівень шуму
Номер:
94358bc75da648b7a5d3c322aafb4678
Дата опублікування:
28.05.2023 13:25
Опис:
Шановний замовник, рівень шуму в кондиціонерах серії 07 сприймати як "не більше ніж"? Чи для Вас принципово щоб рівень шуму був виключно з таким показником як зазначено в Ваших технічних вимогах?
Відповідь:
Доброго дня!
Ваше питання розглянуто та прийнято до уваги, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
30.05.2023 15:54
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога!
Номер:
80d3afa0e6994936816d3b80de96b65c
Дата опублікування:
26.05.2023 11:02
Опис:
Шановний Замовник, вимога щодо надання довідки в довільній формі про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України), є дискримінаційною!
Звертаємо увагу на те, що у Законі Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб написано, що довідка ВПО потрібна для: 1. Отримання щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. 2. Доступ до соціальних виплат, пенсії. 3. Відновлення/обмін паспорта громадянина України, вклеювання фотографії за місцем фактичного проживання.4. Забезпечення права на освіту, освітні льготы.5. Припинення трудових відносин та постановка на облік у центрі зайнятості у спрощеному порядку. Участь у житлових програмах.6. Спрощений порядок отримання субсидії 7. Реалізація виборчого права. 8. Отримання гуманітарної та благодійної допомоги.
Законом не передбачено обов’язкового отримання довідки ВПО.
Відмова від оформлення довідки ВПО не може обмежувати конституційне право громадянина України на підприємницьку діяльність, про що говорить стаття 42 Конституції України, кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
Також наголошуємо, що поставлення на облік і отримання довідки внутрішньо-переміщеної особи є правом, але не обов'язком внутрішньо переміщеної особи. Особа, перемістившись з тимчасово неконтрольованих територій, може перебувати на території України без поставлення на облік як внутрішньо переміщеної особи.
Видаліть дискримінаційну вимогу!
Відповідь:
Доброго дня Шановний учасник.
Звертаємо увагу, що пп. 2.3 п. 2 Додатку №4 Тендерної документації передбачено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасники повинні надати наступні документи, що містять іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме: довідку в довільній формі про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).
Відповідно ст. 3 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, за обставин, визначених у статті 1 цього Закону, має право на захист від примусового внутрішнього переміщення або примусового повернення на покинуте місце проживання.
Отже, як вбачається з наведеного, мова йдеться про осіб, які перебувають на території України на законних підставах.
Законність перебування іноземця або особи без громадянства в Україні може бути підтверджена паспортним документом з відміткою про перетин кордону або штампом про продовження строку перебування із урахуванням дати перетину кордону, а також посвідкою на тимчасове або постійне проживання із штампом реєстрації адреси місця проживання та з дійсним строком дії.
Законність підстав перебування на території України для громадян України підтверджується паспортом або довідкою внутрішньо переміщеної особи, якщо така особа змушена була покинути своє місце проживання, через тимчасову окупацію такого або бойові дії.
Відповідно ч. 3 ст. 4 вказаного Закону для отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи така особа звертається із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Щодо твердження про незаконність вимоги про надання довідки впо, наголошуємо, що зазначена вимога має на меті підтвердити факт відсутності будь-яких зв’язків переможця з країною-терористом для недопущення жодним чином фінансування такого або сприяння такій.
Повідомляємо, що відповідно п. 1 ч. 2 ст. 41 Закону України «Про Публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Наведена вимога, в тому числі, для переможця торгів щодо фізичних осіб-підприємців, надає можливість Замовнику пересвідчитись, що саме особа, довідка впо якого надається і є особою – керівником даного підприємства, тобто особою, яка має право підписання договору про закупівлю.
Право Замовника вимагати, в тому числі й інші документи (в даному випадку довідку впо), закріплено ч. 3 ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Виконання зазначених вимог Тендерної документації дозволяє Замовнику ідентифікувати особу-керівника-особу, яка має право підписання договору про закупівлю щодо учасників, які є фізичними особами-підприємцями; пересвідчитись, що кінцевий бенефіціар-власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України, тобто, знаходиться на території України на законних підставах.
Зазначені вимоги обумовлені необхідністю національної безпеки нашої країни у воєнний час.
Дата відповіді:
29.05.2023 15:55