-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Охоронні послуги
Завершена
455 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
Період уточнення:
24.05.2023 15:49 - 02.06.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо посвідчень з охорони праці
Номер:
5acd8ddd945c472089641608449df69e
Дата опублікування:
31.05.2023 17:26
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2.2. пункту 1 Таблиці, наведеної розділі ІІІ Тендерної документації - "2. Наявність в Учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" учасник у складі пропозиції повинен надати копію посвідчення керівника підприємства та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України "Про охорону праці".
Згідно зі ст. 15 Закону «Про охорону праці» служба зохорони праці обов’язково повинна бути створена на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб у відповідності з Типовим положенням про службу охорони праці. Також має бути розроблено Положення про службу охорони праці цього підприємства, визначено структуру такої служби, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників.
На підприємствах з кількістю працівників менше 50 чоловік функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва (суміщення) особи, які мають відповідну підготовку. А на підприємствах з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть на договірних засадах залучатися сторонні фахівці, які мають не менше трьох років виробничого стажу і пройшли навчання з охорони праці.
Таким чином, положення законодавтва не містить вимоги стосовно того, що відповідальною особою за охорону праці на підприємстві має бути керівник підприємства. Відтак, положення тендерної документації в цій частині носять дискримінаційний характер. Просимо внести до тендерної документації відповідні зміни або надати розяснення чи можуть Учасники у складі пропозиції надати копію посвідчення та витягу з протоколу не щодо керівника підприємства , а щодо іншої посадової особи Учасника.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний Учаснику. Щодо вашого зазначаємо наступне. Згідно ст.18 ЗУ "Про охорону праці", Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Відповідно до п.5 Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці, Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4). Згідно переліку посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань питань охорони праці, посадовими особами є керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ й організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт. Відтак керівник підприємства обовязково проходить навчання і перевірку знань з питань охорони праці незалежно від кількості працівників, що працюють на цьому підприємстві та організації і роботи служби охорони праці на підприємстві. Тому положення тендерної документації не носять дискримінаційний характер та відповідають вимогам чиного законодавства України. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
02.06.2023 17:03
Відповідь надана
обєм послуг
Номер:
8523cab7d81f45f6a179bbc561955619
Дата опублікування:
26.05.2023 19:39
Опис:
Шановний Замовнику з наданої Вами відповіді на 3 питання можна дійти висновку що об’єм охоронних послуго, що замовляються оголошеній закупівлі становить 96 годин на добу ( два цілодобових пости охорони по два охоронники). З огляду на встановлені вимоги щодо об’єму послуг охорони, розрахунок виглядає наступним чином 455 000,00 грн. (очікуваної вартості) поділити на 7 місяців (термін надання послуг) виходить 65 000,00 грн в місяць, якщо отриману суму розділити на кількість днів у місяці та кількість годин охорони на добу (згідно тендерної документації) то отримаємо вартість години охорони, яка становитиме 22,20 грн. год. В зв’язку з цим вимушені звернути Вашу увагу , що згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» розмір мінімальної оплати праці в погодинному розрахунку встановлено в розмірі 40,46 грн. год., мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці. Питання яким чином переможець може забезпечити дотримання норм чинного законодавства щодо встановленого рівня оплати праці найманих працівників, вже не рахуючи податкового навантаження яке несе, як суб’єкт господарювання. Наголошуємо Вам, що персонал охорони проходить відповідне навчання та отримує відповідний кваліфікаційний рівень І-ІV розряд, а гідно листа Державної інспекції України з питань праці від 15.09.2014 р. № 32-21/01-1715 “Щодо оплати праці на рівні мінімальної заробітної плати” - оплата праці на рівні мінімальної заробітної плати допустима тільки для простої некваліфікованої праці. Назви таких професій передбачені розділом 9 Класифікатора професій «Найпростіші професії». Встановлення оплати праці працівникам інших професій, передбачених 1 — 8 розділами Класифікатора професій, є порушенням законодавства про працю, а саме статті 96 КЗпП України. Взязку з чим вимагаємо переглянути встановлений тендерною документацією обєм послуг охорони, що закуповуються по відношенню до оголошеної вартості закупвлі з дотримання норм чинного законодавства щодо рівня оплати праці та визначеного податкового навантаження на учасників, як субєктів господарювання.
Відповідь:
Шановний учаснику. Ваша вимога розглянута та повідомляємо наступне. Керуючись принципом максимальної економії, обмежежучись невиликими видатками, що знаходяться в розпорядженні замовника, щодо даної закупівлі, останній визначив очікувану вартість закупівлі виходячи з проведеного аналізу ринку із застосуванням ринкових консультацій. В той же час, з метою проведення даної закупівлі, замовник погоджується з вашою вимогою та вирішив внести зміни до тендерної документаці щодо визначення нового обєму охороних послуг.
Дата відповіді:
29.05.2023 17:25
Відповідь надана
уточнення по об'єму наданих послуг
Номер:
b782b94afd584d3da4dccf9264a6b50a
Дата опублікування:
26.05.2023 19:09
Опис:
Шановний Замовнику, дякуємо за оперативну відповідь, але у відповіді Ви ще більше заплутали нас як можливого учасника. Два охоронники на кожен пост, це 48 (людино/годин) на один пост на добу, просимо ще раз детально уточнити скільки охоронців одночасно несе службу на кожному з постів охорони, та скільки людино/годин на добу об'єм послуг. Дякуємо
Відповідь:
Шановний учаснику. Повідомляємо вам, що замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в частині перегляду обєму очікуваної послуги (кількість охоронців на обєкті).
Дата відповіді:
29.05.2023 17:27
Відповідь надана
щодо тд
Номер:
38a5d9ce7aef452d8b0d0316fe01cd1f
Дата опублікування:
25.05.2023 16:02
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо привести у відповідність тендерну документацію у відповідності до Постанови КМ від 12 жовтня 2022 року№1178, зі змінами від 16.05.2023 року та внести відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний Учасник! нажаль з вашого питання не зрозуміло які саме положеннятендерної документації не відповідають вимогам Постанови КМ від 12 жовтня 2022 року№1178, зі змінами від 16.05.2023 року.
Дата відповіді:
26.05.2023 09:11
Відповідь надана
щодо обстеження об'єкту або отримання плану території (генплану, чи поповерхового плану)
Номер:
2fd8b253785446e2b286097b038303af
Дата опублікування:
25.05.2023 10:28
Опис:
Шановний Замовнику! Або розширте технічне завдання, включно до метражів кабельної продукції, Або надайте можливість інженерному складу обстежити об'єкт. Оскільки здійснити прорахунок вартості монтажних робіт неможливо з п. 7. Встановлення протягом 10 робочих днів з моменту підписання Договору власної системи відеоспостереження за приміщеннями та територією КП «Житній ринок» (із визначенням її вартості та складанням акту встановлення) за адресою: м. Київ, вул. Верхній Вал, 16 (за рахунок Виконавця, на період дії Договору), яка нараховує:
- відеокамер – 10 шт. ( зовнішніх – 6 шт., внутрішніх – 4 шт.);
- моніторів – 1 шт.;
- відеореєстратор – 1 шт. ( відеоархів зберігається на строк 20 діб).
Камера, яка має ідентифікувати транспорті засоби, що знаходяться з тієї чи іншої сторони шлагбауму, повинна мати відповідну ступінь збільшення зображення або приближення об’єкта спостереження
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що Замовник готовий забезпечити доступ інженерного складу до обєкту в зручний для Вас час, з Пн по Пт, з 9-00 до 18-00 год.
Дата відповіді:
26.05.2023 11:43
Відповідь надана
Роз'яснення по кількості персоналу
Номер:
9c24a7a9e07c4270b19a0cc75c6e462a
Дата опублікування:
25.05.2023 10:21
Опис:
Шановний Замовнику! Роз'ясніть п .3. Охорону Об’єктів забезпечити силами 2-х цілодобових постів охорони, в робочі, вихідні та святкові дні, два охоронника на зміну. 2-ва охоронники цілодобово на весь об'єкт чи 2-ва охоронники на зміну на 1-н пост? Це різне навантаження
Відповідь:
Шановний учаснику! Щодо п. 3 Технічної специфікації до закупівлі, повідомляємо наступне. Замовнику необхідно забезпечити цілодобову роботу двох постів охорони, двома охоронниками на кожен пост.
Дата відповіді:
26.05.2023 12:43
Відповідь надана
включення вимоги виконання якої є виключною компетенцією правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування.
Номер:
045b338839f24509b3c6cda697780a2e
Дата опублікування:
25.05.2023 10:14
Опис:
Шановний замовнику, в специфікації наявні вимоги які суперечать завданням охорони і є компетенцією правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування. Приберіть дану вимогу із специфікації.( 5. За запитом Замовника (поштою або листом на ел. адресу) направляти на Об’єкт охорони додаткові групи реагування для боротьби з несанкціонованою торгівлею на прилеглій до ринку території або іншими протиправними діями. )
Окремо роз'ясніть визначення *боротьбу*, форми методи ?
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь на ваше питання повідомляємо, що Замовник погоджується з вашим зауваженням щодо п. 5 Специфікації. В звязку з чим, найближчим часом до тендерної документації будуть внесенні відповідні зміни.
Дата відповіді:
26.05.2023 12:01